Yksinäinen seitsenkymppinen ulkomailla

yksinäinenulkomailla

Kukaan ei oo kiinnostunut tästä.
Mikskäs lähdit? Sinne kulta vuolemaan?

No läksin siksi kun sen aikainen pomo oli niin v...nen ja en jaksanut vain.
Mahdotonta moppausta.

Täällä olen paiskinut töitä ja on ollut lisää moppausta.
Aika olis kypsä että palaan.
Onko odotettavissa taas moppausta?

Joo, luulisin että kukaan ei oo kiinnostunut tästä aiheesta.

Jos joku olisi, niin ottaisin mielelläni vastaan mielipiteitä.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YksiNainen1111

      Tarkoittaako tuo "moppaus" sitä, että olet ammatiltasi siivooja, vai onko se kenties joku murresana kiusaamiselle tms.? Jos ensimmäistä, niin luulisi että pääsisit jo eläkkeelle tuossa iässä, ei tarvitse enää moppailla muuta kuin omassa kodissa joskus.

    • tälläisiäköolette

      Kiitos empaattisesta vastauksestasi!
      Tulin tosi iloiseksi, kun olet noin ystävällinen ja huomaavainen!
      Ovatko kaikki te Suomessa asuvat näin osaaottavia ja huomaavaisia yksinäiselle vanhalle ihmiselle ulkomailla?

    • Pelargoni

      Sana moppausta herätti minussa ajan, jolloin oli mentavä kaiken aikaa. Aika meni työhön, että selvisi elämästä ja asuntovelasta. Työtä oli kun otti vastaan ja teki. Työelämän aikana luulin, että olen sosiaalinen ihminen. Yhteyksiä ja ihmisiä oli niin monella rintamalla ja tietysti halusi tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Menoa kesti melkein 50 vuotta. Sitten tulikin vastaan eläkekaffeet ja uudenlainen aikakausi. Sai liikkua päivisin, ilman ruuhkaa. Aamulla ei ollut pakko lähteä mihinkään. Oli aikaa ja on aikaa. Tajusin yksi päivä, että en olekaan erityisemmin sosiaalinen, kun elämä on vapaaehtoista olen mielellään yksikseni. Vaikka kännykkä on lähes jokaisella kaiken aikaa päivystyksessä, sain tarpeekseni siitä, kun olin liian kauan sen vanki. Olen tutustumismatkalla tähän todelliseen minääni ja kiinnostuksella odotan, minkälaista viihdettä seniori vuosiini kehitän. Millaista moppaista ??

    • Minä.paljon.menossa

      Aloittaja, onko mahdotonta palata Suomeen? Täällä voit sitten tutustua uusiin ihmisiin, on jo minkälaista eläkekerhoa, seurakunnan kokoontumisia, jumppia, naisten- ja miesteniltoja. Itse menin eläkeläisryhmään, niin suurin osa tuli halaamaan, kun olivat niin iloisia uudesta jäsenestä. Sitten tutustuimme asa-joogaan ja oli oikein mukavaa.
      Mutta jollet Suomeen palaa, niin onko mahdotonta sieltä löytää kerhoja ja ryhmiä. Huonosti tunnen muiden maiden sosiaalisia suhteita.

    • Anonyymi

      Aloittaja:
      Suunnittelen paluuta Suomeen.
      Vielä jaksan, minä vain tavallaan vahingossa tänne jouduin. Ei sitä nuorena ajatellut tarkemmin, ja oli silloin hankala tilanne.
      Olen katselemassa paikkoja Suomessa, mistä voisin hankkia asunnon.
      Kaipaan tosiaan suomalaiseen elämänmenoon.

      Kyllä se tilaisuus tulee vielä!

      • Anonyymi

        luulempa vain että siitä tulee suuri pettymys


    • Anonyymi

      Vaimon poismenon jälkeen olisin ollut vapaa mies muuttamaan jonnekin kauas vaikkapa Thaimaan ikikesän maille.
      Kaiken aikaa on sellainen tuntemus, että niin kauan kuin asiat ovat hallinnassa, toisessa paikassa tätä etuutta tuskin olisi.
      Duunarin töitä ikäni tehneenä terveys alkaa vähitellen rapaantumaan vaikka paljon liikkumalla vastaan haraankin. Terveyspalvelut ulkomailla huolettaisivat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe