Seaboost Overdrive-kokemuksia?

Jepjoe

Onko kukaan käyttänyt? Millä tuloksilla ja missä? Pitäisi pohja maalata alusta uusiksi ja kiinnostaisi kovasti myrkytön vaihtoehto. Todennäköisesti montaa muutakin, mutta harmillisen vähän on vielä missään ilmaistu kokemuksia.

7

2039

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen käyttänyt nyt 2vuotta ja ensi vaikutelma on positiivinen, veneeni on vedessä heti kun jäät lähtee ja nousee jos meri jäätyy. Kauden aikana olen pariin kertaan pessyt/pyyhkinyt pohjan joko snorklaamaala tai ottanut trailerilla ylös, joka tapauksessa vähäinen lika/kasvusto lähtee todella vaivattomasti irti.

• Anonyymi

Kaksi kautta minullakin takana. Pehmeällä harjalla olen pariin otteeseen putsannut saunapulahdusten yhteydessä ja kerran kaudessa painepesurilla. Syksyllä venettä nostettaessa olivat paikalla olleet venealan ammattilaiset jotka eivät tuotetta tunteneet huuli pyöreänä kun ei veneet syksyllä yleensä niin puhtaita ole pelkällä painepesurin huitaisulla. Pukitettaessa saa olla tarkkana koska pinta on oikeasti liukas. Ainoa moite tulee siitä, ettei pinnoite edustajan vastaväitteistä huolimatta kestä vesilinjan yläpuolella. Lieneekö sitten uv, lämpö tai molemmat jotka sitä syö, mutta kun vesilinja on virheellisesti maalattu muutaman sentin liian korkealle niin tasan tarkkaan kaikki todellisesta vesilinjasta ylöspäin hilseilee pois, ensin kotisataman auringon puolelta ja sitten varjon puolelta. Painepesurilla kun pyyhkäisee niin hilseet lentää ja vesilinjaan tulee tarkka raja. Alla oleva tumma epoksi ei kahdessa vuodessa kuitenkaan ole alkanut liituuntumaan.

• Anonyymi

Myrkkyä se toikin maali on. Ja jos joka tapauksessa joutuu kesken kauden pesemään, niin tuhti vahaus riittää, niin paskat lähtee helposti. Siihen mitään maalisotkuja tarvita!

Kaikenlaista humpuukia ihmisille myydään mukamas "ympäristöystävällisinä".

• Anonyymi

Höpiset vastoin parempaa tietämystä. Meillä toinen vene Seaboostilla ja toinen pelkällä vahalla, ja ero on kuin yöllä ja päivällä. En suosittele juomaan tuota Seaboostia, mutta sen teho ei perustu myrkyllisyyteen vaan pinnan liukkauteen. Sen pinta on lasimaisen kova eikä siitä liukene mitään, mutta pitkä kuivumisaika pitää huomioida. Ei sellaista myrkkymaaliakaan enää meidän vesistöissä saa edes käyttää, joka ei edellytä puhdistusta kesken kauden - tai voi sen käsittelemättömänkin pinnan jättää puhdistamatta mutta meno kauden lopussa on sitten sen mukaista.

• Anonyymi

Myrkkyjä liukenee siitä lasikuidusta ellei pinnassa ole epoksia ja epoksi pitää puolestaan suojata toisella maalilla. Eliönestomaaleja on pinnan myrkyllisyyteen ja pinnan liukkauteen perustuvia. Seaboost kuuluu jälkimmäiseen ryhmään.

• Anonyymi

Mulla ei ainakaan alumiiniveneessä pysynyt. Kaksi kertaa venehuoltoliikkeessä tehty asianmukaisesti, mutta molemmilla kerroilla lähtenyt pohjasta pois primereineen.

• Anonyymi

Se on sitten väärin maalattu. Ei Seaboostiin mitään väliprimereitä tarvita ja suoraan epoksin päälle se maalataan. Ei paljoakaan väliä kenen logo sen epoksipurkin päällä on mutta pohjatöiden puutetta ellei pysy alumiinipinnassa. Eräässä venehuoltoliikkeessä eivät saaneet epoksia pysymään topcoatissa eikä topcoattia pysymään lasikuidussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe