50 nainen haluaisi kokeilla parin kanssa leikkimistä. Olen 013 alueella.
parille kaveri
13
59
Vastaukset
- parijns
täällä olis pari sinulle..miten sinuun saa yhdeyden.
- ensikertalainen
Tänne ei voi laittaa yhteystietoja. Täytyy keksiä jotain.
- Anonyymi
ensikertalainen kirjoitti:
Tänne ei voi laittaa yhteystietoja. Täytyy keksiä jotain.
onko pari jo löytynyt
- Koekaverit
Tämäkin naisihminen haluaisi parin kanssa kokeilla. Mä reilusti yli 50, mutta hyvässä kuosissa.
MOI ..hienoa kun olet eroottinen ,kiimasta turta..tuo sana aina saa minut no,,
miettimään..musta se ei ole "leikkimistä" se on nautinnon jakamista,,antamista,,ok
voikaa hyvin..elämme tietyn ajan..ok..t.henry- Anonyymi
Voisipa vaikka kiinnostaakkin, jos sulle vain kävisi vierailu 017 alueeelle? Täällä olisi tarjolla kaksistaan asuva pari 60 .
- Anonyymi
Ei onnistu, kas ne kun ovat jo käytössä siellä sinun anuksessasi, poikakulta.
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739