Kuinka nopeasti olette saaneet diagnoosin esim. Epätyypilliseen syömishäiriöön? Epäilen itselläni jonkinlaista häiriötä, mitta koska olenvielä ylipainoinen, tuskin siihen kukaan lääkäri puuttuu. BMI: ni on hurjat 31. Se oli 33.4. Olen laihtunut nyt vajaa kuukaudessa 6kg,en suostu vaan syömään, en halua. Mietin vain onko täällä muita aikuisia ja kuinka nopeasti teillä huomattiin häiriö. Itsellä nyt maanantaina lääkäri muista syistä ja pelkään jos puuttuu syömiseeni kun sinne tulee psykologini mukaan joka tästä tietää.
Anoreksia nuorella aikuisella.
2
391
Vastaukset
- eitajua
Niin, jäi epäselväksi, miksi pelkäät, että lääkärin tietoon tulisi mahdollinen syömishäiriö ja laihtuminen? Eikös se ole vain hyvä, jos oikeesti on ongelmia syömisessä, että asiaan saa apua ja neuvoja jo heti alkuvaiheess
En ihan ymmärtänyt tosta tekstistä että haluatko diagnoosia vai pelkäätkö sitä?
Oon parikymppinen ja mulla diagnosoitiin anoreksia hyvin varhain johtuen siitä, että olen käyny psykologilla säännöllisesti muiden mielenterveysongelmien takia ja nopea laihtuminen huomattiin. Eräällä lääkäriajalla multa vain yllättäen kysyttiin että syönkö kunnolla kun on hurjasti paino pudonnut. Mulla sattui olemaan mies mukana joka "paljasti" etten syö hänen mielestä tarpeeksi. Kerroin vähän omia tuntemuksia asiaan liittyen ja mulle annettiin diagnoosi. En ymmärrä sitä itekkään vieläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281246
- 1181058
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97894- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270754- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49589
- 25555