Hei! Onko kellään kokemusta tälläsestä Super Soco pyörästä? Ilmeisesti sähköajoneuvo, mopo kyseessä. Näyttää ihan tyylikkäältä peliltä.
https://youtu.be/R70gJhm8Bt8
Super Soco sähkömopo
6
6020
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin koeajamassa n. 20 km matkan TS mallilla, tykkäsin kovasti ja harkitsen hankkimista. vaihtelin ajon aikana 3 eri asentoa nopeuskytkimessä (rajoitin oli pois päältä) ja 3 tilassa vauhtia tuli yli 90 kiloiselle jo 63 km/h.
akkua ajossa kului about 27%, joten aikalähelle luvattua 80km etäisyyttä yhdellä akulla (tähän vaikuttaa sitten myös mäet,tuuli, kuskin paino jne)
huonot asiat: TS penkki hieman kova eli pidemmillä matkoilla saattaa kankkua puuduttaa, luulen että TC penkki voisi olla mukavampi, jousitus todella jäykkä, kerää helposti pikkusetkin kuopat tiestä (säätövaraakaan ei paljoa ollut löysyttämistä varten)
tuossapa huonot puolet oli... loput onkin vaan hyviä puolia, mukava ajaa, hiljainen, komea laitekin, go for it! - Anonyymi
itelläki on super soco ts1200r ja on tultuu viritettyä menee perkele yli 85kmh onse hullu ja sitku poliisit tulee oon tehny sillee että painan tappokytkintä ja akku sammuu eikä lähe päälle kun vain avaimesta ja sit vaa sanon poliisille että sähkövikoja ja ne lähtee xD
- Anonyymi
mites sä oot sitä virittäny
Hei.
Minulla on GoMoto 2.4 eli se on katettu sähkömopo. Se kulkee 25km/h. Haluaisin saada siihen vähän lisää vauhtia. Tunnetko ketään, joka voisi tehdä siihen muutoksen/ nopeuden rajoituksen poiston? Maksan tietenkin siitä tekevälle henkilölle.Hei.
Minulla on GoMoto 2.4 eli se on katettu sähkömopo. Se kulkee 25km/h. Haluaisin saada siihen vähän lisää vauhtia. Tunnetko ketään, joka voisi tehdä siihen muutoksen/ nopeuden rajoituksen poiston? Maksan tietenkin siitä tekevälle henkilölle.
- Anonyymi
Missä näitä pääsee koe ajamaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809