Super Soco sähkömopo

eMotard

Hei! Onko kellään kokemusta tälläsestä Super Soco pyörästä? Ilmeisesti sähköajoneuvo, mopo kyseessä. Näyttää ihan tyylikkäältä peliltä.

https://youtu.be/R70gJhm8Bt8

6

6020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kävin koeajamassa n. 20 km matkan TS mallilla, tykkäsin kovasti ja harkitsen hankkimista. vaihtelin ajon aikana 3 eri asentoa nopeuskytkimessä (rajoitin oli pois päältä) ja 3 tilassa vauhtia tuli yli 90 kiloiselle jo 63 km/h.
      akkua ajossa kului about 27%, joten aikalähelle luvattua 80km etäisyyttä yhdellä akulla (tähän vaikuttaa sitten myös mäet,tuuli, kuskin paino jne)

huonot asiat: TS penkki hieman kova eli pidemmillä matkoilla saattaa kankkua puuduttaa, luulen että TC penkki voisi olla mukavampi, jousitus todella jäykkä, kerää helposti pikkusetkin kuopat tiestä (säätövaraakaan ei paljoa ollut löysyttämistä varten)

tuossapa huonot puolet oli... loput onkin vaan hyviä puolia, mukava ajaa, hiljainen, komea laitekin, go for it!

• Anonyymi

itelläki on super soco ts1200r ja on tultuu viritettyä menee perkele yli 85kmh onse hullu ja sitku poliisit tulee oon tehny sillee että painan tappokytkintä ja akku sammuu eikä lähe päälle kun vain avaimesta ja sit vaa sanon poliisille että sähkövikoja ja ne lähtee xD

• Anonyymi

mites sä oot sitä virittäny

• Hei.
        Minulla on GoMoto 2.4 eli se on katettu sähkömopo. Se kulkee 25km/h. Haluaisin saada siihen vähän lisää vauhtia. Tunnetko ketään, joka voisi tehdä siihen muutoksen/ nopeuden rajoituksen poiston? Maksan tietenkin siitä tekevälle henkilölle.

• Hei.
        Minulla on GoMoto 2.4 eli se on katettu sähkömopo. Se kulkee 25km/h. Haluaisin saada siihen vähän lisää vauhtia. Tunnetko ketään, joka voisi tehdä siihen muutoksen/ nopeuden rajoituksen poiston? Maksan tietenkin siitä tekevälle henkilölle.

• Anonyymi

Missä näitä pääsee koe ajamaan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      223
      1397
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      62
      985
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe