Eli eli neuvoja/apua kaipailisin siihen, miten saada tupakan värjäämät sormet ja kynnet valkaistua?
On meinaan aika karun näköistä ja ongelma hävettää:(
Kellastuneet kynnet onneksi voi kynsilakalla saada nätin näköisiksi, mutta se sormien iho ympärillä..
Ja juu, vaihtelen välillä kättä/sormia mutta sormien iho kellastuu jostain syystä nopeasti minulla.
Sitruunaa olen ihoon koittanut hangata, eikä tunnu auttavan.
Samoin ihmesientä olen kokeillut, sillä siitä luin netistä että voisi olla apua mutta eipä tuokaan tunnu minulla toimivan:(
Ja tiedän, pitäisi lopettaa ja haluankin sitä mutta jokainen tupakoitsija varmasti tietää ettei tuo helppoa ole:(
Joten kiitos jo etukäteen jos jollakin on asiallisia neuvoja/vinkkejä ihon/kynsien valkaisuun:)
Tupakan värjäämät sormet ja kynnet:(
31
16104
Vastaukset
- Höyryttäjä
Vaihtelet sormia niin kaikki on saman värisiä tai sitten hanskat käteen.
Toki se lopettaminen on helppoa niin sillähän siitä pääsee.
Itse lopetin höyryttimellä. - Anonyymi
Ruokasoodaalla. kostuta sormet ja ripota päälle soodaa. Hankaa voimakkaasti karkeahkolla kankaalla. lähtee paljon tummentumaa. Kynsistä lähtee helpoiten vaikka rapsuttamalla vetsen terällä kynnen pintaa
- Anonyymi
Kysymys kuuluu miksi polttaminen pitäisi salata käsistä ettei näe polttavan vähän samoin kuin keuhkot jotka on piilossa?
- Anonyymi
Ruokasooda on toimiva vinkki, sillä on saatu aikoinaan omat sormet valkoisiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruokasooda on toimiva vinkki, sillä on saatu aikoinaan omat sormet valkoisiksi.
Kirkastaako keuhkotkin jos sitä syö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta. Sen kun kokeilet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tumpetin mukaan valkaisuaine auttaa koronaan, kai se sormetkin valkaisee.
- Anonyymi
Hyi saatsna,millaisia ihmisrottia !
Lopettakaa tupakointi, kannattaa!
- Anonyymi
Voi kulta pieni, ei ole niin vaikeeta lopettaa polttaminen.
Kun vain itse haluat ja päätät.
Kaikki ongelmat järjestyy silloin, ja jää sulta paljn rahnaa säästöön.- Anonyymi
Mikään ei ole vaikeaa saati mahdotonta sen JÄLKEEN, kun ihmiselle syntyy sisäinen halu ja motivaatio. Ei mikään, sillä sen jälkeen ihminen kykenee melkeinpä yli-inhimillisiin suorituksiin päästäkseen päämääränsä. Ongelma onkin siinä, MITEN tämän halun saa syntymään. Siihen ei kenenkään ulkopuolisen ihmisen moitteet, haukut, pelottelut tai uhkailut auta, sen paremmin kuin tsemppaamisetkaan ja lupaukset kaikesta onnesta ja autuudesta.
- Anonyymi
Laardia sormenpäihin, niin ei nikotiini tartu niihin.
Kotetu vanhan horon konsti joka puree.
- Anonyymi
Olis kannattanut aloittaa tupakointi esim kertakäyttöhanskat käsissä.
- Anonyymi
Helppoa.
Ota joku listanpätkä. Poraa sen päähän poikittain tupakanmentävä reikä. Lykkää se tupakinpötkylä reijästä läpi. Polttaessasi pitelet kiinni siitä listan toisesta päästä, etkä tupakasta. Kun et koske sormillasi siihen saastuttajaan, niin vaikutus kohdistuu vain sinne, minne haluatkin sen kohdistuvan, eli sisuksiisi, jotka eivät näy ulospäin.
Jää näkyviin vain tupakoitsijalle tyypillinen harmaa ihonväri, jonka saa osittain puuterilla peittoon. - Anonyymi
Älä pidä siitä röökistä kii kun imet. Avaat sormet pois röökistä sillä hetkellä kun imet sitä savua. Niin loppuu se sormien värjääminen
- Anonyymi
Mulla toi on tehonnut, tai ei oo sormet ikinä värjääntyneetkään, vaikka oon polttanut lähes 40 vuotta.
Sitä tupakkaa ei ole imaistessa pakko puristaa sormien välissä.
- Anonyymi
Itsehän käytin ruokasoodaa vahvempaa ainetta, kun oli niin pahasti värjäytyneet. Eli käytin Pirkan puhdistus-ja valkaisuainetta (Domestos on vastaavaa ainetta) ja lopuksi käytin vielä kynsilakan poistoainetta
- Anonyymi
Kloriini valkaisuaine toimi minulla
- Anonyymi
Pienet on sulla murheet, jos kynsiesi ulkonäköä murehdit. Tuossa vaiheessa moni muu olemuksessasi paistaa tupakalle paljon kirkkaammin. Harmaa ihonväri jo mainittiin. Kaikkea en luettele, mutta alkuun nyt vaikka löyhkä, joka sinusta leviää lähiympäristöösi, räkäinen tupakkiyskäröhötys, kun yrität porukassa nauraa jonkun kivalle jutulle.
Vielä kerran, unohda kyntesi. Keskity vain siihen ainutkertaiseen ihanaan nautintoon, jonka tupakka sinulle antaa. Se on sinun, eikä sitä voi sinulta pois ottaa. Ja se loppuu vasta sitten, kun viimeisen savusi vedät. Sitä odotellessa.. - Anonyymi
Ellei etikka tai klooripitoinen puhdistusaine auta, niin kokeile rikkihappoa.
- Anonyymi
😁 !
- Anonyymi
Miten on käsienpesu jos päivittäin pesee käsiänsä niin ei kai sormet edes pääse kellastumaan
En ole nähnyt yhdelläkään tutulla jotka polttaa mitään värieroja sormissa .
- Anonyymi
Myydäänkö entisajan holkkeja enää?!
- Anonyymi
Myydään holkkeja, tupakointiin ja niiden tarvikkeisiin erikoistuneissa liikkeissä. Turussa on yksi liike Linnankadulla.
- Anonyymi
Voi tyhmyyden määrää! Pystytkö tosiaan tupakoimaan niin salaa, että tupakointi näkyy vain keltaisista sormenpäistä?
Sormenpäät valkenevat itsestään seitsemässä vuodessa siitä, kun lopetat tupakoinnin. Kannattaa siis lopettaa heti. - Anonyymi
Ongelmalla ja hävetyksellä on ihan omat lestansa palstan mukaan.
- Anonyymi
Itsekkin paininut vuosikaudet tuon ongelman kanssa,kokeillut kaikkea mahdollista.Sitten kokeilin tuota ihmesientä johon lorautin hiukan kloriittia ja hankasin sillä sormen värjäytymien kohdalta ja kuinka ollakaan ne nikotiinin värjäytymät hävisivät ja helposti ja sen jälkeen kosteus rasvaa käsiin .
- Anonyymi
Itse laitan kuumaan veteen reilusti fairya, liotan sormia siellä 5-10min, sen jälkeen jalkaraspilla kevyseti # ristisuuntaisesti muutaman kerran. Toista 2 krt/vko ; )
- Anonyymi
Sitruunalla puhdistuu. Vuosikymmeniä vanha konsti.
- Anonyymi
Kokeile sitä ihmesientä+kloriittia.Minulta ainakin lähti vaikka alussa hieman epäilin sitä ihmesientä.
- Anonyymi
Just tänään ostin "ihmesieni jätti" saiturinpörssist,ä tais olla 1,99e, kostutin ihmesienen vedellä ja hieroin sormiin 2 min ja lähti ; )
Tänks ; )
- Anonyymi
Mulla sama ongelma ja ole kokeillut vaikka mitä. Sen tiedän että kun vaihdoin merkkiä niin alkoi tämä eli varmaan täytynee vaihtaa vanhaan...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834243- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581