Sipilä myös Keskustan johtaja oppositiossakin

Linjajatkuu samana.
580
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat
  • Minulla on mainitsemasi kirja hyllyssäni. Olen lukenut sitä nautiskellen, välillä itkien ja rukoillen, eikö kepuroistojen rikoksia milloinkaan saada oikean oikeuden eteen?
    Kun kirja julkaistiin, ei siitä ollut sanaakaan Ylen ohjelmissa.
    Päävatulaattori Juha Sipilän rautasaapas on polkenut kaiken länsimaisen sananvapauden keputotuuden alle.
    Lainaan pastori Salpakarin sanoja Täällä Pohjantähden alla kirjaajasta: "Kyllä Herra laittaa perkeleellekin aikansa…>"Se on lähellä 14.4 2019, vai mitä?

Äänestä

• osmium1 kirjoitti:

Minulla on mainitsemasi kirja hyllyssäni. Olen lukenut sitä nautiskellen, välillä itkien ja rukoillen, eikö kepuroistojen rikoksia milloinkaan saada oikean oikeuden eteen?
    Kun kirja julkaistiin, ei siitä ollut sanaakaan Ylen ohjelmissa.
    Päävatulaattori Juha Sipilän rautasaapas on polkenut kaiken länsimaisen sananvapauden keputotuuden alle.
    Lainaan pastori Salpakarin sanoja Täällä Pohjantähden alla kirjaajasta: "Kyllä Herra laittaa perkeleellekin aikansa…>"Se on lähellä 14.4 2019, vai mitä?

Kyllä viimeisellä tuomiolla sitten kaikki joutuvat vastuuseen tekemisistään ja tekemättä jättämisistään

Äänestä

Eikös Partakarvalestan pitänyt (jälleen kerran) luopua puheenjohtajan paikasta, jos kansa antaa epäluottamuslauseen veretseisauttavalla vaalituloksella...?

Äänestä

Sipilistit joutuvat taivaan portilla tilille rötöksistä kun Pyhä Pietari lukee heille madonluvut.Siinä aukee vakuutuskuoret.Nuorisosäätiön rahat ja pimitetyt eduskuntavaalirahoitukset.Tässä vain muutama kohta ja lisää löytyy.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Eimuutu kirjoitti:

Linjajatkuu samana.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu