Muuttoapua

Mistä oulaisissa saisi muuttoapua .Siis lähinnä kuljetusapua ouluun.
Ilmoita

Kysäiseppä Pasin pojilta, ahkeraa ja työteliäistä porukkaa.
1 VASTAUS:
Jep.
+Lisää kommentti
Muutto firmalta mutta se maksaa. Pasin pojat voi kyllä tulla kalliimmaksi voi olla ettei kamojaan enää lastauksen jälkeen näe.
Ilmoita
Tee kamoistas rovio ja polta ne pääsiäisenä niin pääset helpolla niistä romuistasi eroon.
Ilmoita
Etkö raski maksaa muuttofirmalle pitäisikö kaiken olla aina ilmaista, mutta kun se ei mene niin vaan työmies on palkkansa ansainnut.
3 VASTAUSTA:
Löyty muuttovirma😀. 500€.
Mitä siinä valitat ei mikään ole ilmaista vaikka sinä osaatkin toisten hyväksikäytön. Maksa tai kuljeta itse ei sulla taida olla vaihtoehtoja.
Eihän toi muuttaja valittanutkaan?Näytti olevan hymynaama kun löysi muuttofirman. Taidat kirjoituksesta päätellen tuntea hänet ja taitaa olla jotain "hampaankolossa".
+Lisää kommentti
En nyt ymmärrä mikä tässäkin nyt on se ongelma. Tietysti muutto maksaa itse muutin tänne vuosi sitten kun sain työpaikan. Otin vain välttämättömät mukaani autoon ja loput ostin paikanpäältä ei tullut turhia kustannuksia.
1 VASTAUS:
Eihän tässä itellä mittää ongelmaa ookkaa.Oon saanu muuttovirman kuskaan kamat. Toiset kirijottelijat vaan tekkee ihimeellisijä päätelmijä että mulla jottai ongelmija. Alunperin vain kyssyin onko oulaisisa muuttovirmaa?Siihe ei vaan saanu suoraa vastausta on tai ei. Kaikkija muita neuvoja kylläkin.
+Lisää kommentti
Olisit katsonut netistä sieltä nykyään kaikki löytyy. Tältä palstalta on turha mitään kysellä ei tule muuta kuin näsäviisaita kommentteja.
Ilmoita
Varmimmin Ravidadulta...
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Muuttoapua

Mistä oulaisissa saisi muuttoapua .Siis lähinnä kuljetusapua ouluun.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta