s-marketit sekasotku

sekatavarat

S-marketissa kaaos myymälässä jatkunut koko talvikauden,eikä loppua näy.
Hyllyt ammottavat tyhjinä eikä normaalia ruokaostoksia voi edes kuvitella
saavansa. Onneksi on olemassa kauppoja joissa voi asioida normaalisti.

60

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maxjamoritz

      Kuten sinunlaisesi fiksu asiakas sen oivaltaa, siellä on remontti kesken. Vaatii toki hoksottimia, joita kaikilla ei ole, että oikeat tavarat löytyy....

    • Olipase

      Olipa siellä uusittu vaakakin vihannes ja hedelmä puolelle ja erittäin monimutkainen meille vanhoille ,kyllä täytyy mennä toisiin kauppoihin !

      • helppoakunosaa

        Samanlainen hedelmä vaaka on superissakin. Tosi hyvä ja helppokäyttöinen. Jos ei osaa käyttää voi varmaan pyytää myyjiltä apua.


      • totisesti

        Mikä oli vikana entisesse ?.paljon käytännöllisempi oli entinen meidän monen mielestä !


    • remppaaa

      Vielä kun vaihtaisivat osan henkilökunnasta. Sellaiset pois jotka eivät osaa tervehtiä. Ja kaakao/kahvi automaatti pois ja siitä ne penkit, niin loppuu turhanpäiväisten istujien tollottaminen.

      • Hyvää.päivää

        Kohteliaisuus loppuu kun joutuu oikasemaan väärinperityn hinnan


    • 43628ll8

      K kauppiaiden lahjotut ihmiset täällä pas... jauhaa. Niiden ulkomaan matkoja ym en maksa senttiäkään. Kaikki ostokset s kauppaan. "Yli fiksut" ns ihmiset painukoon vaikka hevon pe....een. piste

      • asiakasomistaja

        Osta vaan, rakennustarvikkeet joudut kylläkin hakemaan Kuusamon ässästä. Kajaanissa terrakin loppui lyhyeen. Ja abc:stä saa poonuksilla ilmaista pensaa.


    • Eitapahdumitään

      Ihanaa, kun ruokakaupassa käynti on seikkailu.

    • KooKauppaanMars

      Käyttäkää Eelis ja Herman Moilasen palveluja!

      • Lumperiantti

        Minna oli Moilasten johtaja. Osasi ynnälaskun hyvin.


    • maitopurkki

      tuli vaan tyhmään päähään ajatus olis jo asijakkaan vuoro .
      tämä uusi kauppa tuli ja asiakkaat maksoi hinnoissa nyt tuli sitten voittoa kassaan .
      JA TAAS UUDESTAAN jonkunlaista remonttia pukkaa isolta näyttää.

      eikö vois todella hintoja laskea kun ei ole velkaa seinistä.

    • onsenähty

      S:n kassalla on vaan päivääsanomattomat muorit. Ikään ja sukupuoleen katsomatta.

      • Lumperiantti

        Kyllä ainakin kaikki kassahenkilöistä juttelee kanssani ja ovat iloisia ja mukavia. Onkohan sitten minussa jokin vika kun näin tekevät? S-marketissa on mukava asioija.


      • Itärajanihme

        Kyllä superissaki muutama akan länkyrä mitkä pitäs pistää kiertoo,alahuuli pitkällä nokka pystyssä mennä laahustetaan ku paremmatki ruustiinat,suuri osa oikein kivoja työntekijöitä.


      • isotonongelmat

        LOPETTAKAA tuo jatkuva mariseminen ja toisten arvostelu. Ruokakaupassa tehdään ostokset ja maksetaan kassalle, siinä se yksinkertaisuudessaan. Ei pidä mieltään pahoittaa, jos joku myyjä nyt ei satu huomaamaan että SINÄKIN olet tullut palveltavaksi.


      • Hyväonpalvelu

        Niin juuri, asioimaan kauppaan mennään ei seurustelemaan.


    • Lumperiantti

      Hymmyilkää ja olokaa ilosia niin toisetkin voi tulla iloseksi.

      • tosi

        Jokaisen kannattaa katsoa peilistä omaa naamaansa ja sitten vasta arvostella muita. Kaikilla ihmisillä ei voi koko ajan mennä niin hyvin,että suu on jatkuvasti korvissa.


      • Lumperiantti
        tosi kirjoitti:

        Jokaisen kannattaa katsoa peilistä omaa naamaansa ja sitten vasta arvostella muita. Kaikilla ihmisillä ei voi koko ajan mennä niin hyvin,että suu on jatkuvasti korvissa.

        Kyllä voipi mennä ainaisesti hyvin monellakin esim. minulla. joten naamaa on jatkuvasti virneessä.


    • Puolensajapuolensa

      Käyn S-marketissa, koska siellä on paras heviosasto. Myyjistä osa on töykeitä, ja aina joutuu jonottamaan, ne vähän ko. kaupassa tympäsee. K-kauppojen myyjät hymyilee aina ystävällisesti ja toivottaa vielä hyvät päivänjatkotkin. Mutta heviosastot kaipaisi muutosta.

      • Anonyymi

        myös rock-ja blues osastot on hyvvie...


    • Ässänomistajaminäe

      Niin ja minkä takia muutaman vuojen vällein pannaan koko hyllystö sekasin,just kun oppii niin jo on taas siirelty minne sattuu.Onko tätä muissa äsissä vai vain S salmella?
      Ja se korppu keksihylly on kyllä ihan väärässä paikassa,eihän siellä sovi liikkumaan kun on laitettu keskelle käytävää.
      Varoen niiltä myyjiltä mittään uskaltaa kysyä kun ei tiiä millä tuulella ovat.

      • faktahomm

        Muistutetaanpa se vanha asia. Kaupanpito on palveluammatti niin kauppiaalle kuin myyjällekin. Ja silloin kun kaupan ovi on auki niin sisällä olevalle talonväelle palkanmaksaja on se asiakas.


      • Anonyymi
        faktahomm kirjoitti:

        Muistutetaanpa se vanha asia. Kaupanpito on palveluammatti niin kauppiaalle kuin myyjällekin. Ja silloin kun kaupan ovi on auki niin sisällä olevalle talonväelle palkanmaksaja on se asiakas.

        Kokeile itse esittää tekohymyä asiakkaille päivästä toiseen. Säälin kauppojen myyjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile itse esittää tekohymyä asiakkaille päivästä toiseen. Säälin kauppojen myyjiä.

        "tekohymyä" ....Miksi pitäisi esittää tekohymyä asiakkaille, jos työstään tykkää ja on siihen sopiva. Eiköhän se hymy ja ystävällisyys tule ihan luontojaan. Jos ei tule, niin kannattaa vaihtaa alaa....


    • Vakiasiakas

      Et kyllä oo asiakasomistaja, kun noin ajattelet. On muutoksia ollut kylän muissakin kaupoissa. Tulee kyllä kylän komein ja nykyaikaisin kauppa, kunhan saavat remontin tehtyä!! Vaa'at ovat nykyaikaa ja helppokäyttöisiä, tuotevalikoima laajenee. Ja myyjät ovat kyllä ystävällisiä ja palvelualttiita, pitää katsoa peiliin, onko sitä itse myös heille vastavuoroisesti ystävällinen.

      • Yksiasiakas

        Juuri niin! Ovatko kaikki asiakkaat ystävällisiä ja hymy huulilla?


    • Lyijykynä

      Taitaa ne k-kauppiaat kateellisen kirjootella.

    • kiitosjanäkemiin

      Jalonniemen Herkkusuuhunkin kannattaisi ottaa osaava kassakonetta osaava käyttäjä. Oikaisi mukamas koneelle väärin perityn maksun, muttei hyvittänyt erotusta. Kannattaa ottaa kahvit mukaan seuraavalla kerralla.

      • Anonyymi

        Olisko sinun parasta ensin opetella kirjoittamaan (osaava kassakonetta osaava),ennen kuin vaadit toisilta täydellisyyttä. Meille jokaiselle sattuu joskus virheitä!


    • Ilmastonmuutosteko

      Esimerkillistä toimintaa laittaa kaikki viilennystä tarvitsevat ovien taakse, kunhan asiakkaat ymmärtäisivät vielä laittaa oven kiinnikin. Tämä on ilmastonmuutosteko ja olen tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Hieno homma. K kauppiaiden kirstua en lihota. Saavat sijoitaa muilta kynityt rahat keskon osakkeisiin

    • Anonyymi

      Olipa Suomussalmella edistyksellinen ja siisti S-market, kun lomalla kävin !!!

    • Anonyymi

      Kyllä, s market on muuttunut edukseen ja hyvä, s on paras ja HALVIN

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä edellisen kans!


    • Anonyymi

      Hieno on uudistettu myymälä! Vielä kun saisivat ne kuormalavat illaksi sieltä myymälästä haitolta pois. En tiedä miksi ne siellä lököttää monta päivää.

    • Anonyymi

      Penkit ja tuolit sisältä pois ettei turhanpäiväiset ajan kuluttajat niissä istu ja töllötä maksavia asiakkaita.

      • Anonyymi

        Ihmiset lepää suurostosten jälkeen jotta jaksavat kantaa tavarat kotiinsa. Lisää lepotuoleja.


      • Anonyymi

        Enpä oo koskaan nähny kenenkään jäävän ostostensa kanssa sinne levähtelemään. Siellä yleensä istuu nuoriso räpläämässä puhelimia ja vanhat ukot parantaa maailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä oo koskaan nähny kenenkään jäävän ostostensa kanssa sinne levähtelemään. Siellä yleensä istuu nuoriso räpläämässä puhelimia ja vanhat ukot parantaa maailmaa.

        Ota silmä käteen niin näet. Usein istun levähtämässä kymmenisen minuttia ennen kotiin menoa. Minulla on oikeus istua ja levähtää. Sinulla ei ole oikeutta kieltää sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota silmä käteen niin näet. Usein istun levähtämässä kymmenisen minuttia ennen kotiin menoa. Minulla on oikeus istua ja levähtää. Sinulla ei ole oikeutta kieltää sitä.

        On minulla oikeus kieltää sinua siellä istumasta. Minä ajan sinut pois sieltä jos istut.


      • Anonyymi

        Sinullapa ei oo oikeutta ees siihen. Eli et mee paskalle. Mä kiellän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullapa ei oo oikeutta ees siihen. Eli et mee paskalle. Mä kiellän.

        Kävin jo . Eipä auttaneet kieltämisesi. Oisit voinut nuolla puhtaaksi takamukseni.


      • Anonyymi

        Ei sinun tarvitse verrata minua itseesi. Katsoppa peiliin ja puhu sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun tarvitse verrata minua itseesi. Katsoppa peiliin ja puhu sitten.

        Voi raukkaa kun jollakin on vaikeeta. Otan osaa ahdinkoosi. Jatka itse säälissä rypemistäsi.


    • Anonyymi

      Millonkahan joku käy tyhjentämässä sen yhden säilytyslokeron jossa on ollut varmaan 5vuotta samat pirkka olut tölkit jemmassa.

    • Anonyymi

      Näinköhän oikein, että marketin hyllyn välissä oli ihan oikea kamelinvarvaskin?

    • Anonyymi

      "Avobeatles" näkkyyttiin siirtynyttii osulasta ikkuisuuteenniiiii. Hyvä niin. Kun päevää osasi sanova vuan mehtäraholoillettii tittittii.

    • Anonyymi

      vau. oli kuin rismas olis käynny. nimim. tyytyväinen

    • Anonyymi

      Kyllä. Kylän hienoin kauppa.

      • Kissan kokoisilla kirjaimilla lehdessä koko alkuvuoden toitotettu pysyvästi edullisia tuotteita. Olen niitä ostanutkin. Nyt olisin taas ostanyt yhtä tuotetta mutta hinta olikin nostettu 1,99 stä 2,49 ään. Se niistä pysyvästi halpuutetuista . Hyvästi.


    • Anonyymi

      Ei sen halvempi kun muutkaan kaupat. Seuratkaapa hintoja!

      • Anonyymi

        Mutta entäpä ne boooooonukset. Ja osingot.Ei muista saa niin paljoa☺☺☺


    • Anonyymi

      Turha k kaupan kauppiaiden täällä morkata s markettia.. halvin kauppa kun kaupoiaan rahat on pois välistä PISTE

    • Kyllä Osulassa osataan vieläki. Ottasivat vaan vanhan nimen takasi. Hieno pytinki on nykyään.

    • Anonyymi

      Näköjään joku on poistanut huomioni "kuutamon" palvelualttiudesta. Niin tok tekköö osuuskauppaväki. Tok tok.

    • Anonyymi

      Muistakaapa kassat antaa myös ne alennus prosentit ,punaisilla merkityt ,ettei tarte niistä huomautella !!

      • Anonyymi

        Sen olen kokenut jotta kassakuitit pitää tarkastaa, mieluummin jo heti paikalla. Ei se ole kassahenkilön vika vaan väärin (tarkoituksella?) tuotten hinnoittelu järjestemään?


    • Anonyymi

      Palkataankohan myyjät kaupoissa palvelemaan tasapuolisesti kaikkia asiakkaita vai kohtelemaan panettelevien juoruajien perättömien juorujen mukaan?

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe