Rakkauden puute syö minua sisältä. Haluaisin niin kovasti löytää jonkun joka rakastaisi minua ja jota minä saisin rakastaa. Saisin osoittaa pienillä sanoilla ja teoilla miten paljon hän minulle merkitsee. Olen myös hyvin kyllästynyt osa-aikaiseen työpaikkaani. Kun työtä ei ole joka päivä enkä tunne olevani tarpeellinen enkä hyödyllinen enkä ole tutustunut työkavereihin millään tasolla. Tuntuu etten kuulu joukkoon, en osaa keskustella heidän kanssaan koska ovat aivan kuin eri maasta. Ja kaipaan niin kovasti entistä työpaikkaani. Kun hetken tunsin olevani onnellinen, se vietiin kuin matto jalkojen alta. Koska minulle tapahtuu jotain hyvää? Koska on minun vuoro olla onnellinen? Miksei minulle tapahdu mitään hyvää?? Mikä ihmeen epäonnisten sattumien ketju tämä oikein on? Olen yrittänyt löytää uutta työtä mutta en ole saanut. Alan vaihtokin on käynyt mielessä mutta en jaksa koko ajan aloittaa alusta. Koska minä löydän sellaisen työn johon minä kelpaan tälläisenä kuin olen? Työpanokseni olisi sellainen että olisin sinne riittävä? Ja nyt vielä kun hetken ehdin iloita miehestä jonka kanssa oli seksisuhde, sekin loppui niin yhtäkkiä. Mies ei yhtäkkiä vastannutkaan minulle eikä tullutkaan luokseni kuten oli sovittu. Mikä tarkoitus tällä kaikella oikein on??
Kun mikään ei elämässä ole hyvin
KaikkiOnHuonosti
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014