Kun mikään ei elämässä ole hyvin

KaikkiOnHuonosti

Rakkauden puute syö minua sisältä. Haluaisin niin kovasti löytää jonkun joka rakastaisi minua ja jota minä saisin rakastaa. Saisin osoittaa pienillä sanoilla ja teoilla miten paljon hän minulle merkitsee. Olen myös hyvin kyllästynyt osa-aikaiseen työpaikkaani. Kun työtä ei ole joka päivä enkä tunne olevani tarpeellinen enkä hyödyllinen enkä ole tutustunut työkavereihin millään tasolla. Tuntuu etten kuulu joukkoon, en osaa keskustella heidän kanssaan koska ovat aivan kuin eri maasta. Ja kaipaan niin kovasti entistä työpaikkaani. Kun hetken tunsin olevani onnellinen, se vietiin kuin matto jalkojen alta. Koska minulle tapahtuu jotain hyvää? Koska on minun vuoro olla onnellinen? Miksei minulle tapahdu mitään hyvää?? Mikä ihmeen epäonnisten sattumien ketju tämä oikein on? Olen yrittänyt löytää uutta työtä mutta en ole saanut. Alan vaihtokin on käynyt mielessä mutta en jaksa koko ajan aloittaa alusta. Koska minä löydän sellaisen työn johon minä kelpaan tälläisenä kuin olen? Työpanokseni olisi sellainen että olisin sinne riittävä? Ja nyt vielä kun hetken ehdin iloita miehestä jonka kanssa oli seksisuhde, sekin loppui niin yhtäkkiä. Mies ei yhtäkkiä vastannutkaan minulle eikä tullutkaan luokseni kuten oli sovittu. Mikä tarkoitus tällä kaikella oikein on??

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
        Maailman menoa
        139
        2875
      2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
        Ikävä
        26
        2417
      3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
        Ikävä
        135
        2008
      4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
        Ikävä
        134
        1583
      5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
        Ikävä
        83
        1377
      6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
        Oulainen
        33
        1213
      7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
        Ikävä
        100
        1161
      8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
        Loviisa
        2
        1049
      9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
        Ikävä
        60
        1032
      10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
        Ikävä
        50
        990
      Aihe