Mistä seksiä?

Seksitön

Olen vastikään eronnut reilu neljäkymppinen nainen joka on ihan hyvännäköinen vaikkakin ylipainoa on kertynytkin.. en käy baareissa enkä oikein missään muuallakaan töiden lisäksi.

Mistä ihmeestä te muut keski-ikäiset löydätte seksiä? En välttämättä hae mitään vakavaa suhdetta mutta seksiä pitäisi saada.

Viimeksi kun olin sinkkuihminen, ei ollut ongelmaa hakea baarista yhden yön juttua jolla pärjäsi pitkäänkin mutta nyt tuntuu ettei jaksais baariin lähteä sitä miestä hakemaan.

Tinder yms eih, niissä tuntui olevan vaan jtn pervoja ja tää tykkäis ihan vaan "tavallisesta" seksistä.

Mistä sinä löydät seksikumppanin?

(Älä ehdota dildoa, mulla on hyvä sellainen mutta kaipaisin myös ihan aitoa ja toisen kosketusta)

13

365

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löydähyvää

Missä asut, löytyy jos olet pks.

• Varmasti löytyy

• KolliKuopiosta

Täältä löytyy.

• Täällä on kiimassa kolmekymppinen härkä..

• kokemustahanon

Kysymällä suoraan mieheltä ja seuraamalla täällä esim nyt Pohjois-savossa olevia miehiä ikä 47-49:)

• KolliKuopiosta

Savosta meitä tosiaan näyttä löytyvän.

• Onetravelingman

Esimerkiksi mä, fiksu, kiva ja seksuaalisesti energinen, naisen tyydytyksestä nuollen, sormin tai naimalla kiksinsä saava, hieman sua vanhempi mies. Kirjoitahan one.man at hotmail.fi niin katsotaan josko meillä olisi yhteiset intohimon kohteet.

• Myli50

50 M Pohjois-Pohjanmaalta, usein työmatkalla Hgissä. Olen perheellinen, fiksu herramies, laita viestiä jobedi tämän mailiin

• Tuossa-alkajaisiksi

Yksi asia on varma: et ainakaan täältä.
      Netti on täynnä kaikenlaisia treffisaitteja. Googlaa ne ja valitse sinulle sopivimmat.
      Kokeile vaikka Tinderiä, jos muu ei auta.

• Mistä päin olet? Satakunnan alueella itse.

• m46es

etelä-savosta löytyy kanssa seuraa.

• Ota yhteyttä olen 50 mies nimimerkki ätsuomi24.fi

• Anonyymi

"Markkinoilla" on ehkä melko paljonkin miehiä, jotka haluaisivat sex-friend-suhteen mikäli kemiat ja seksuaaliset toiveet natsaavat.

Joskin tuo erikseen maninta "ihan tavallisesta" seksitä luo mielikuvaa tylsästä ja rajoittuneesta seksistä, jossa nainen näyttää runsaasti erilaisia kieltomerkkejä. Sitten mies suuntaa toisaalle jossa hänelle näytetään vastaanottavasti ja relasti sallittu ajosuunta merkkejä nautinnollisen himon ja kiiman saattelemana.

Mikä sitten on tavallista seksiä ja mikä aloittajan luokitelemaa pervoa sellaista. Joilekin jo pelkkä asentojen vaihtelu tai vaikkapa takaapäin panot, seksikkäät asut ja oraaliseksi luokittuu pervoksi.

Parasta on tehdä vaikka sinne Tinderiin profiili ja kertoa selkeästi mitä on hakemassa ja millaiset ehdotukset eivät saa kiinostusta aikaan.

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      35
      3712
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      245
      3412
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      249
      3164
    4. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      260
      2442
    5. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      125
      1695
    6. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      216
      1477
    7. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      229
      1366
    8. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      11
      1285
    9. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      97
      1283
    10. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1085
    Aihe