Mistä seksiä?

Seksitön

Olen vastikään eronnut reilu neljäkymppinen nainen joka on ihan hyvännäköinen vaikkakin ylipainoa on kertynytkin.. en käy baareissa enkä oikein missään muuallakaan töiden lisäksi.

Mistä ihmeestä te muut keski-ikäiset löydätte seksiä? En välttämättä hae mitään vakavaa suhdetta mutta seksiä pitäisi saada.

Viimeksi kun olin sinkkuihminen, ei ollut ongelmaa hakea baarista yhden yön juttua jolla pärjäsi pitkäänkin mutta nyt tuntuu ettei jaksais baariin lähteä sitä miestä hakemaan.

Tinder yms eih, niissä tuntui olevan vaan jtn pervoja ja tää tykkäis ihan vaan "tavallisesta" seksistä.

Mistä sinä löydät seksikumppanin?

(Älä ehdota dildoa, mulla on hyvä sellainen mutta kaipaisin myös ihan aitoa ja toisen kosketusta)

13

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löydähyvää

      Missä asut, löytyy jos olet pks.

    • Varmasti löytyy

    • KolliKuopiosta

      Täältä löytyy.

    • Täällä on kiimassa kolmekymppinen härkä..

    • kokemustahanon

      Kysymällä suoraan mieheltä ja seuraamalla täällä esim nyt Pohjois-savossa olevia miehiä ikä 47-49:)

    • KolliKuopiosta

      Savosta meitä tosiaan näyttä löytyvän.

    • Onetravelingman

      Esimerkiksi mä, fiksu, kiva ja seksuaalisesti energinen, naisen tyydytyksestä nuollen, sormin tai naimalla kiksinsä saava, hieman sua vanhempi mies. Kirjoitahan one.man at hotmail.fi niin katsotaan josko meillä olisi yhteiset intohimon kohteet.

    • Myli50

      50 M Pohjois-Pohjanmaalta, usein työmatkalla Hgissä. Olen perheellinen, fiksu herramies, laita viestiä jobedi tämän mailiin

    • Tuossa-alkajaisiksi

      Yksi asia on varma: et ainakaan täältä.
      Netti on täynnä kaikenlaisia treffisaitteja. Googlaa ne ja valitse sinulle sopivimmat.
      Kokeile vaikka Tinderiä, jos muu ei auta.

    • Mistä päin olet? Satakunnan alueella itse.

    • m46es

      etelä-savosta löytyy kanssa seuraa.

    • Ota yhteyttä olen 50 mies nimimerkki ätsuomi24.fi

    • Anonyymi

      "Markkinoilla" on ehkä melko paljonkin miehiä, jotka haluaisivat sex-friend-suhteen mikäli kemiat ja seksuaaliset toiveet natsaavat.

      Joskin tuo erikseen maninta "ihan tavallisesta" seksitä luo mielikuvaa tylsästä ja rajoittuneesta seksistä, jossa nainen näyttää runsaasti erilaisia kieltomerkkejä. Sitten mies suuntaa toisaalle jossa hänelle näytetään vastaanottavasti ja relasti sallittu ajosuunta merkkejä nautinnollisen himon ja kiiman saattelemana.

      Mikä sitten on tavallista seksiä ja mikä aloittajan luokitelemaa pervoa sellaista. Joilekin jo pelkkä asentojen vaihtelu tai vaikkapa takaapäin panot, seksikkäät asut ja oraaliseksi luokittuu pervoksi.

      Parasta on tehdä vaikka sinne Tinderiin profiili ja kertoa selkeästi mitä on hakemassa ja millaiset ehdotukset eivät saa kiinostusta aikaan.

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1681
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1422
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      109
      953
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      926
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      41
      763
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      692
    7. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      661
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      28
      638
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      29
      605
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      603
    Aihe