Olen vastikään eronnut reilu neljäkymppinen nainen joka on ihan hyvännäköinen vaikkakin ylipainoa on kertynytkin.. en käy baareissa enkä oikein missään muuallakaan töiden lisäksi.
Mistä ihmeestä te muut keski-ikäiset löydätte seksiä? En välttämättä hae mitään vakavaa suhdetta mutta seksiä pitäisi saada.
Viimeksi kun olin sinkkuihminen, ei ollut ongelmaa hakea baarista yhden yön juttua jolla pärjäsi pitkäänkin mutta nyt tuntuu ettei jaksais baariin lähteä sitä miestä hakemaan.
Tinder yms eih, niissä tuntui olevan vaan jtn pervoja ja tää tykkäis ihan vaan "tavallisesta" seksistä.
Mistä sinä löydät seksikumppanin?
(Älä ehdota dildoa, mulla on hyvä sellainen mutta kaipaisin myös ihan aitoa ja toisen kosketusta)
Mistä seksiä?
13
210
Vastaukset
- löydähyvää
Missä asut, löytyy jos olet pks.
Varmasti löytyy
- KolliKuopiosta
Täältä löytyy.
Täällä on kiimassa kolmekymppinen härkä..
- kokemustahanon
Kysymällä suoraan mieheltä ja seuraamalla täällä esim nyt Pohjois-savossa olevia miehiä ikä 47-49:)
- KolliKuopiosta
Savosta meitä tosiaan näyttä löytyvän.
- Onetravelingman
Esimerkiksi mä, fiksu, kiva ja seksuaalisesti energinen, naisen tyydytyksestä nuollen, sormin tai naimalla kiksinsä saava, hieman sua vanhempi mies. Kirjoitahan one.man at hotmail.fi niin katsotaan josko meillä olisi yhteiset intohimon kohteet.
- Myli50
50 M Pohjois-Pohjanmaalta, usein työmatkalla Hgissä. Olen perheellinen, fiksu herramies, laita viestiä jobedi tämän mailiin
- Tuossa-alkajaisiksi
Yksi asia on varma: et ainakaan täältä.
Netti on täynnä kaikenlaisia treffisaitteja. Googlaa ne ja valitse sinulle sopivimmat.
Kokeile vaikka Tinderiä, jos muu ei auta. Mistä päin olet? Satakunnan alueella itse.
- m46es
etelä-savosta löytyy kanssa seuraa.
Ota yhteyttä olen 50 mies nimimerkki ätsuomi24.fi
- Anonyymi
"Markkinoilla" on ehkä melko paljonkin miehiä, jotka haluaisivat sex-friend-suhteen mikäli kemiat ja seksuaaliset toiveet natsaavat.
Joskin tuo erikseen maninta "ihan tavallisesta" seksitä luo mielikuvaa tylsästä ja rajoittuneesta seksistä, jossa nainen näyttää runsaasti erilaisia kieltomerkkejä. Sitten mies suuntaa toisaalle jossa hänelle näytetään vastaanottavasti ja relasti sallittu ajosuunta merkkejä nautinnollisen himon ja kiiman saattelemana.
Mikä sitten on tavallista seksiä ja mikä aloittajan luokitelemaa pervoa sellaista. Joilekin jo pelkkä asentojen vaihtelu tai vaikkapa takaapäin panot, seksikkäät asut ja oraaliseksi luokittuu pervoksi.
Parasta on tehdä vaikka sinne Tinderiin profiili ja kertoa selkeästi mitä on hakemassa ja millaiset ehdotukset eivät saa kiinostusta aikaan.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4243647Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944543180- 1301796
- 631769
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1071559- 611108
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261102En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321042Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39985SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul186960