Oli paha virhe aikoinaan

Epätodellinen

Eksyä tänne.,;:

19

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekeepä virheen tai ei, elämä on joka tapauksessa kärsimystä.

• ruokkii

Niin oli. :turhia toiveita

• karutotuus

Kun tällä on niin saatanan tyhmiä siitä johtuu.
      ei ne edes itse ymmärrä olevansa imbesillejä.

• Jaahans

Et näytä ymmärtävän. Voisit edes opetella kirjoittamaan suomea!

• Karuloru

Eiköhän reipas henkilö onnistu ulkoistamaan omat virheensä kaatamalla ne vaikkapa kuvitteellisten muiden niskaan.

• Öåååååådhhjk

Haloo alkaako tulla vähän valoo ap:n aivokoppaan? Kuinka monta vuotta sitten aloititkaan showsi?

• Pienitäsmennys

Edellinen haloo - valoo kirjoitus oli osoitettu miehelle.

• barracudaHAMPIT

Valoo Helsinki...

Itsellä loppui valo, oli liikkua yöllä pimeässä kun kytkin tuhoutui yövalosta. toisessa huoneessa piti pitää koko yön valoa päällä kun en viitsinyt alkaa yöllä asentamaan uutta valaisinta. No nyt on asennettu uusi valaisin kokonaan.

Niin tuollainen että kun tulee tänne palstalle, niin jumiutuu palstallle eikä pääse helposti pois, koska on jäänyt koukkuun palstan höpötyksiin.

Jos menee matkalle, niin kannattaa lähteä jonkun kalastajan mukaan yhdeksi päiväksi, vaikkapa onkimaan noita kaloja, jos on sellaisessa paikassa missä Barracudaa saa kalastaa, Barracuda hamppaat: https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/07/6d/5a/ab/pocket-yachts.jpg

• Janette_love_Toni
        barracudaHAMPIT kirjoitti:

Valoo Helsinki...

Itsellä loppui valo, oli liikkua yöllä pimeässä kun kytkin tuhoutui yövalosta. toisessa huoneessa piti pitää koko yön valoa päällä kun en viitsinyt alkaa yöllä asentamaan uutta valaisinta. No nyt on asennettu uusi valaisin kokonaan.

Niin tuollainen että kun tulee tänne palstalle, niin jumiutuu palstallle eikä pääse helposti pois, koska on jäänyt koukkuun palstan höpötyksiin.

Jos menee matkalle, niin kannattaa lähteä jonkun kalastajan mukaan yhdeksi päiväksi, vaikkapa onkimaan noita kaloja, jos on sellaisessa paikassa missä Barracudaa saa kalastaa, Barracuda hamppaat: https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/07/6d/5a/ab/pocket-yachts.jpg

samivini
        13.10.2015 22:20
        Kevät 2007, asustelen yksin pienessä mehtäpirtissä, korviamyöten veloissa. nk.aikuisviihdelinjalta soittaa joku eestiläiseksi naiseksi esittäytyvä henkilö. Haluasi, että tulisin tapaamaan, naimaan. Rahattomanahan näin en voi oikein tehdä, kertoi asuvansa Järvenpäässä. Antoi sähköpostiosoitteen, minne voi kirjoitella. Lupasi tulla käymään. Kuukauden-pari kirjoittelen ja soittelen tälle henkilölle. Olen havaitsemassa pieniä viitteitä tälläisen hommailuni ympäristön tietämiseen. Taloustilanne menee tukalammaksi, käytöksestä tulkitsen, jotta minun pitäisi mennä hänen luokseen.
        Otan härkää sarvista ja menen pyytämään pankista lainaa, olin pikavippi kierteessä. Myöntävät lainan, millä sain asiani kuntoon. Niinpä lähdin tuonne Järvenpäähän muutamaksipäiväksi
        kävelemään ja yrittämään ottaa yhteyttä tähän naiseen, vaan en saanut. Kotiin lähtiessä sotkeennun maksamaan seksistä. Kotiuduttua rupean lähentelemään naaraita tälläisen sivuston treffipalvelulla.
        Yrityksien jälkeen huomaan kirjoittavani irc-galleriaan. Jotain kissa höpinää, mihin kirjoitan 'joo mää palan, eikun kuolen vetelyyteeni'. Isomies, tai miehet rupeavat tämän rivin jälkeen polkemaan yläkerrassa. Luultavimmin minut tunnetaan. Minut oli huijattu siihen tilanteeseen, huijauksen takia ylipäätään rupesin kirjoittelemaan sellaisiin palveluihin. Olen rahaton, pankkivelka painaa päälle, kohtuullisessa pilvessä. Kello kolme yöllä, pimeä syksy, pimeä ullakko. Enkä tiedä, mikä tai kuka siellä pelottelee. Niinpä jään paikoilleni höröttämään. Saan ymmärryksen, jotta minun pitäisi mennä
        Tervolaan, lappiin apua pyytämään. Niinpä muutamanpäivän päästä lähden sinne ajelemaan. Myyn 30litraa hampunlehteä jotta saan bensarahat sinne. Viljelmän, mitä olin pyörittämässä.
        Maanantai aamu, kello yhdeksän tietämillä. Olen ilmeisen koulurakennuksen pihalla, minne luultavimmin piti mennä. Yksinkertaisesti pyydän apua hampun polttoon, kun en muuta keksi.
        Joku mieshenkilö lähtee ajamaan minua terveyskeskukseen. Matkalla esittelee löysää rannettaan. Terveyskeskuksessa selitän lääkärille, miksi olen siellä. Luulen jotta minut on ohjattu tähän. Tämän jälkeen odottelen muutamantunnin ambulanssia. Lähdemme matkaamaan kohti Viitasaarta, missä suurinpiirtein samat asiat selitän lääkärille. Matka jatkuu kohti Jyväskylää. Samat tarinat psykologille. Saan pakkohoitomääräyksen. Viisipäivää kaikenmaailman joogaa
        harrastan. Perjantaina todetaan kotiutus kelpoiseksi. Todetaan kannabioidien käytön aiheuttama psykoosi. Selitys jää saamatta, miksi siellä oikeasti olen. Niinpä lähden kotiin jatkamaan hampunpoltto harrastusta. Jatkan irc-galleria kirjoituksia, jos siitä
        jotain selviäisi. Huomaan keskustelevani etusivun kuvien kanssa. Sekoan juovuksissa ja lopetan koko pelin. Vuodenpäivät juon, rupean möykkäämään vainoamisesta naapureille. Olisiko kevät 2009, minua ollaan nakittamassa kelan päivärahoilla työharjoitteluun. Olen uupunut juomisesta, vittuuntunut vainoamisesta, eikä varsinaisia työhalujakaan ole. Mielenterveys hoitaja, kenen luona tuolloin käyskentelin ja naapurit osoittivat melko päällekäyvää vainousta. Kaikesta vittuuntuneena lähden kaverin luokse Oulaisiin juopottelemaan. Viimeisen vuoden ilmaneteen kuskannut minua sinne, syöttänyt ja juottanut. Olen kovassa humalassa, jostain syystä menen parvekkeelle virtsaamaan. Olemme kerrostalossa. Nousen
        kaiteelle ja rupean toimeen. Kenties naureskelen horjumista ja tipun alas.

Minua syytettiin itsemurha puheista. Tällaista mieltä lähtiessä ei ollut.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/13882108/pihtiputaalla-kummittelee4

• Syltyntehtuu

Vissistiinkin, oliosi näyttääkin pikkukakkosesta revityltä....
      =(

• Luntakintippuu

Mun kahjontasandaalit on puolitettu.....

• barracudaHAMPIT

Mitähän niitä paikkoja onkaan missä sai kalastaa barracuda-kaloja, kaikkialla ei saa Kanariansaarilla taitaa saada ja asitten Afrikan länsirannikolla, on suojeltu kala monissa paikoissa.

Veli oli kerran matkoilla tarkistin kartasta: joo Senegalissa, ja siellä maksoivat kalastajalle että ottaa päiväksi mukaan kalareissulle, lähetti kuvan sieltä, oli barracudia laiturilla matkan jälkeen läjä, mustan miehen varvaskin oli jäänyt kuvaan, ei kuitenkaan kalan hampaissa, sandaali ja varvas oli jäänyt kuvaan kalojen lisäksi :)

• barracudaHAMPIT

• barracudaHAMPIT

Antaa höpistä, mitään haittaa ainakaan minua :)

Tuo kaladokumentti onkin hyvä noista barracudista, pikkukalat puhdistavat niiden hampaatkin, ei tarvitse itse putsailla :D Ihmisilläkin olisi hyvä olla aina oma henkilökohtainen hampaidenpesijä erikseen :D

Hauska dokumentti "nopeista hampikaloista".

• Kukaaneioletäydelline

Kyl ihmisen elämään virheitä sattuu, niitä hyvä puida aina välillä, näin itsekin teen. Täälläkin puidaan asioita, joista voi mielensä pahoittaa tai ainakin tehdä varovaisemmaksi ihmisenä, mikä taas voi olla monellakin tavalla ajateltuna myönteinen asian. Meitä ei olla tehty yhdestä puusta ja luonteetkin muuttuu kokemusten myötä. Toiset ottaa asioita henk.kohtaisemmin kuin toiset ja reakoivat enemmän tunteilla kuin järjellä, Onko se vain kokemuskseen perustuvaa käytöstä?

Toiset manipuloivat ja toiset provosoituvat asioista, provosoituminenkin tapahtuu helpommin silloin, kun omat asiat eivät ole niin hyvin. Tekemällä asioita monipuolisesti ja suhtautumalla asioihin ei liian tiukkapipoisesti säästyy monelta murheelta. Läpikäymällä mennyttä aina välillä läpi voi myös oppia jotain menneistä tilanteista. Näin itse ajattelen, en missään nimessä tarkoita et tämä olisi ainut oikea tapa funtsia asioita, mustavalkoisesta ajattelusta jo poispäässyt.

• kalatmielessätänään

Palstalla höpöttely, eihän siitä mitään haittaa ole, ehkä toisin päin vain, jos lukee toisten höpötyksiä, voi olla terapeuttisempaa kuin lääkärillä käyminenkin.

... voisin vielä jatkaa kalajutuista, kun tili mieleen nuo barracuda-kalat, niin eräs kaveri tilasi raskaita erilaisia syvääjiä: valoin lyijystä ja haponkestävästä teräksestä sille oman suunnitelmansa mukaan niitä matkaan, eri painoisia, kun menivät Inari-järvelle kalaan, n. 100metriä syvyttä jotta pitää olla hyvät syvääjät sitten :D

• Tääonnähty

Mustavalkoisuus ja minä majattelu onkin pahasta. Ei näe kuin oman elämän ja mitä itse haluaa. Voisi ajatella pienessä mielessä :"entä se jota manipuloit ja laitat tahtosi alle?" Pelottavaa, että joku määrittelee kuka saa puhua ja kuka ei ja mitä.

• höpötyksetparantavat

Niin on ja palstan tekee rikkaaksi jos toiset jakavat ajatuksia, masentuneillekin ihmisille tuollainen voi olla mukavaa lukea sitten, erilaisia piristäviä ajatuksia toisilta ihmisiltä.

• Hyvästipalsta

Niin oli. Nyt poistun lopullisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7575
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4183
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2481
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40