Ei kysellä, että kuuluuko kirkkoon, eikä kysellä, kävikö äänestämässä ja ketä.
Mutta voidaan kysyä että mitä kuuluu ja kuinka olet jaksanut....uskoa...itsesi armosta autuaksi?
Meillä ei kysellä, mutta
18
<50
Vastaukset
- MissäOnPelastuksesi
Ai teillä taivasosuus on oman jaksamisen takana? On se kyllä heikoissa kantimissa kun se omassa varassa on, ajattele jos nyt saisit tiedon, että tunnin päästä sinulla on lähtö iankaikkisuuteen?
- toivorikkaus
Jumala antaa voimaa silloin.
Aivan mitään ei ehdi tehdä pelastuakseen enää,
se on uskominen armoon jonka voi JUMALA ja
JEESUS antaa.
-- AvuksesiHuudaHerranNimeä
padasjoenukko kirjoitti:
Aivan mitään ei ehdi tehdä pelastuakseen enää,
se on uskominen armoon jonka voi JUMALA ja
JEESUS antaa.
-Jumala antaa sen minkä hän sanassaan lupaa ja vannoo.
Kysymys on vain siitä luotammeko Jumalan lupauksiin. Tätä luottamusta emme voi itse ottaa, sen antaa Jumala heille, jotka häntä hädässänsä avuksi huutavat.
Ei ole muuta nimeä missä ihminen voi pelastua. Jeesus Kristus on tie iankaikkiseen elämään. - teuta011
AvuksesiHuudaHerranNimeä kirjoitti:
Jumala antaa sen minkä hän sanassaan lupaa ja vannoo.
Kysymys on vain siitä luotammeko Jumalan lupauksiin. Tätä luottamusta emme voi itse ottaa, sen antaa Jumala heille, jotka häntä hädässänsä avuksi huutavat.
Ei ole muuta nimeä missä ihminen voi pelastua. Jeesus Kristus on tie iankaikkiseen elämään.Kyllä niin, Kun Jumala antoi kaiken vallan Pojalleen
sieltä apu on tuleva.
-
- PelastusOnKristuksessa
Kyllä se on sillä tavalla, että usko Kristukseen on alusta loppuun saakka Jumalan teko. Kuten Raamattu todistaa!
Ihmisessä itsessään ei mitään pelastavaa uskoa ole. Ihmisen opittu usko voi hyvinä terveinä päivinä riittää, mutta Jumalan antama usko kestää. .- voihyvänenaika
Raamattu ei sellaista puhu mitään, lue kirjasi paremmin.
JOS ei Sinulla ole mitään uskoa se ei tarkoita sitä mitäö luulet.
etkö koskaan ole lukenut Hebrelaisk. lukua 11, lue ja hämmästy !
- TunnustusOnTärkeä
Avauksessa tosin olivat maalliset ja hengelliset sekaisin.
Vaaleissa tärkeintä on äänestää tunnustavia kristittyjä yhteiskunnan päättäjiksi.
Lestadiolaisissa kansanedustajissa ei valitettavasti näy, eikä kuulu julkisesti heidän vakaumuksensa. Tätä olen hämmästellyt? Ikäänkuin he häpeäisivät tunnustaa julkisesti Kristusta Herrakseen?- toimisikotuo
Tarkoitatko, että ammatin lisäksi vaalimainoksessa pitäisi näkyä myös uskonto?
Vai pitäisikö siinä lukea "esikoislestadiolainen"? toimisikotuo kirjoitti:
Vai pitäisikö siinä lukea "esikoislestadiolainen"?Ei pitäisi, ei tarvii tyrkyttää Es / Lestaa.
-- TunnustusOnTärkeä
toimisikotuo kirjoitti:
Vai pitäisikö siinä lukea "esikoislestadiolainen"?En. Mutta kun tiedän että eduskunnassa on istunut vanhoillislestadiolaisia useita, yksikin yli 40 vuotta yhteen menoon, olisin odottanut hänen ottavan kantaa voimakkaasti mm. homokysymyksiin ja aborttiasioihin, jotka ovat jyrkässä ristiriidassa Jumalan sanan kanssa.
Room. 10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
Mark. 8:38 Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani tässä avionrikkojassa ja syntisessä sukupolvessa, sitä myös Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa pyhien enkelien kanssa."
Luuk. 9:26 Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani, sitä Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee omassa ja Isänsä ja pyhäin enkelien kirkkaudessa.
- TunnustusOnTärkeä
Niikko Laukkanen Räsänen Soini ja Tanus mm. ovat avoimesti tunnustaneet uskonsa ja puolustaneet kristillista arvomaailmaa. Siellä istuu ex piispakin suu tiukasti kiinni kristillisistä arvoista.
- EiTajuaMitään
No ex-piispa ei näytä tajuavan mitään muutakaan!
Mites se pikku Maijan raiskaus, arvoisat usk. pedofiilit?
- MietiTarkkaan
Mitä tykkäät itsestäsi?
- mikä_nimi
Äänetamistä ennen pittää kysyä joltakin seurakunnan viisaalta, ketä pittää äänestää. Niin saarnasi Oulaisissa Pohjois-Karjalan "rohveetta". Oli melkoisen kaukana kivikaudesta ko ukkeli.
- HöpöHöpöHöpöHöpö
HöpöHöpö!
- OnpaKummaa
Niinkö sanoi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172