Meillä ei kysellä, mutta

omaKokemus

Ei kysellä, että kuuluuko kirkkoon, eikä kysellä, kävikö äänestämässä ja ketä.
Mutta voidaan kysyä että mitä kuuluu ja kuinka olet jaksanut....uskoa...itsesi armosta autuaksi?

18

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MissäOnPelastuksesi

      Ai teillä taivasosuus on oman jaksamisen takana? On se kyllä heikoissa kantimissa kun se omassa varassa on, ajattele jos nyt saisit tiedon, että tunnin päästä sinulla on lähtö iankaikkisuuteen?

      • toivorikkaus

        Jumala antaa voimaa silloin.


      • Aivan mitään ei ehdi tehdä pelastuakseen enää,
        se on uskominen armoon jonka voi JUMALA ja
        JEESUS antaa.
        -


      • AvuksesiHuudaHerranNimeä
        padasjoenukko kirjoitti:

        Aivan mitään ei ehdi tehdä pelastuakseen enää,
        se on uskominen armoon jonka voi JUMALA ja
        JEESUS antaa.
        -

        Jumala antaa sen minkä hän sanassaan lupaa ja vannoo.
        Kysymys on vain siitä luotammeko Jumalan lupauksiin. Tätä luottamusta emme voi itse ottaa, sen antaa Jumala heille, jotka häntä hädässänsä avuksi huutavat.

        Ei ole muuta nimeä missä ihminen voi pelastua. Jeesus Kristus on tie iankaikkiseen elämään.


      • teuta011
        AvuksesiHuudaHerranNimeä kirjoitti:

        Jumala antaa sen minkä hän sanassaan lupaa ja vannoo.
        Kysymys on vain siitä luotammeko Jumalan lupauksiin. Tätä luottamusta emme voi itse ottaa, sen antaa Jumala heille, jotka häntä hädässänsä avuksi huutavat.

        Ei ole muuta nimeä missä ihminen voi pelastua. Jeesus Kristus on tie iankaikkiseen elämään.

        Kyllä niin, Kun Jumala antoi kaiken vallan Pojalleen
        sieltä apu on tuleva.
        -


    • PelastusOnKristuksessa

      Kyllä se on sillä tavalla, että usko Kristukseen on alusta loppuun saakka Jumalan teko. Kuten Raamattu todistaa!

      Ihmisessä itsessään ei mitään pelastavaa uskoa ole. Ihmisen opittu usko voi hyvinä terveinä päivinä riittää, mutta Jumalan antama usko kestää. .

      • voihyvänenaika

        Raamattu ei sellaista puhu mitään, lue kirjasi paremmin.

        JOS ei Sinulla ole mitään uskoa se ei tarkoita sitä mitäö luulet.

        etkö koskaan ole lukenut Hebrelaisk. lukua 11, lue ja hämmästy !


    • TunnustusOnTärkeä

      Avauksessa tosin olivat maalliset ja hengelliset sekaisin.

      Vaaleissa tärkeintä on äänestää tunnustavia kristittyjä yhteiskunnan päättäjiksi.

      Lestadiolaisissa kansanedustajissa ei valitettavasti näy, eikä kuulu julkisesti heidän vakaumuksensa. Tätä olen hämmästellyt? Ikäänkuin he häpeäisivät tunnustaa julkisesti Kristusta Herrakseen?

      • toimisikotuo

        Tarkoitatko, että ammatin lisäksi vaalimainoksessa pitäisi näkyä myös uskonto?
        Vai pitäisikö siinä lukea "esikoislestadiolainen"?


      • toimisikotuo kirjoitti:

        Tarkoitatko, että ammatin lisäksi vaalimainoksessa pitäisi näkyä myös uskonto?
        Vai pitäisikö siinä lukea "esikoislestadiolainen"?

        Ei pitäisi, ei tarvii tyrkyttää Es / Lestaa.
        -


      • TunnustusOnTärkeä
        toimisikotuo kirjoitti:

        Tarkoitatko, että ammatin lisäksi vaalimainoksessa pitäisi näkyä myös uskonto?
        Vai pitäisikö siinä lukea "esikoislestadiolainen"?

        En. Mutta kun tiedän että eduskunnassa on istunut vanhoillislestadiolaisia useita, yksikin yli 40 vuotta yhteen menoon, olisin odottanut hänen ottavan kantaa voimakkaasti mm. homokysymyksiin ja aborttiasioihin, jotka ovat jyrkässä ristiriidassa Jumalan sanan kanssa.

        Room. 10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

        Mark. 8:38 Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani tässä avionrikkojassa ja syntisessä sukupolvessa, sitä myös Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa pyhien enkelien kanssa."

        Luuk. 9:26 Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani, sitä Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee omassa ja Isänsä ja pyhäin enkelien kirkkaudessa.


    • TunnustusOnTärkeä

      Niikko Laukkanen Räsänen Soini ja Tanus mm. ovat avoimesti tunnustaneet uskonsa ja puolustaneet kristillista arvomaailmaa. Siellä istuu ex piispakin suu tiukasti kiinni kristillisistä arvoista.

      • EiTajuaMitään

        No ex-piispa ei näytä tajuavan mitään muutakaan!


    • Mites se pikku Maijan raiskaus, arvoisat usk. pedofiilit?

      • MietiTarkkaan

        Mitä tykkäät itsestäsi?


    • mikä_nimi

      Äänetamistä ennen pittää kysyä joltakin seurakunnan viisaalta, ketä pittää äänestää. Niin saarnasi Oulaisissa Pohjois-Karjalan "rohveetta". Oli melkoisen kaukana kivikaudesta ko ukkeli.

      • HöpöHöpöHöpöHöpö

        HöpöHöpö!


    • OnpaKummaa

      Niinkö sanoi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe