miten kelkka rekisteröidään,mulla ei ole autoa joten en voi peräkärryllä viedä kelkkaa katsastusasemalle,voiskohan ajaa katsastukseen sen?paljon katsastus maksaa entä vakuutus?
kelkan rekisteröinti
8
16043
Vastaukset
- konttorille
Voihan katsastamattoman autonkin viedä ajamalla katsastuskonttorille, jos on varattu aika.
Ehkä se kelkallakin onnistuu, jos kelkkareitti menee konttorin vierestä?
Kannattaa kysyä konttorilta?
Katsastus. rekisteröinti ja kilvet maksavat ehkä vajaan sata euroa. Ja katsastuksessa tulee olla mm. äänimerkinantolaite. Käytännössä vanha kunnon töötti.
Vakuutus maksaa 130 eurosta ylös´päin sylinteritilavuudesta riippuen.
Vanhoja juttuja asioista on MK-lehden Foorumissa. Ota sieltä "Haku" ja kirjoita kiinnostava sana
http://forum.sanet.fi/bb/mklehti/ubb/ultimatebb.php- xc500sp
Eihän kelkkoja tarvitse katsastaa. Reilu 20 euroa maksaa kilvet ja vakuutuksenkin taitaa saada konttorilta. Kelkkaa ei tarvi edes viedä konttorille. Paperihommia täysin. Kilvet vaan niiteillä kelkan kylkeen ja menoks sano yks Annie.
- catti
xc500sp kirjoitti:
Eihän kelkkoja tarvitse katsastaa. Reilu 20 euroa maksaa kilvet ja vakuutuksenkin taitaa saada konttorilta. Kelkkaa ei tarvi edes viedä konttorille. Paperihommia täysin. Kilvet vaan niiteillä kelkan kylkeen ja menoks sano yks Annie.
no kyllähän se on niin että jos meinaa kelkkaan kilvet saada niin katsastettava se on.
ihan se pitää konttorille viedä, sitten riippuen paikasta ja naamasta mitä siellä tehdään...
olen kuullut että olisi kärryssä laitettu käyntiin ja katsottu valot, jarrut ja runkonumero..mutta se tosiaan riippuu...
vakuutuksen saa konttorilta ja koko lysti kustantaa varmaan jotai 50euroo... siis rekisteröinti..
vakuutus maksu on ainaki mulla 463cc koneellisessa n.180e/vuosi - Terveisiä
xc500sp kirjoitti:
Kokeilin kerran. Katsastettiin pitkän kaavan mukaan - koeajoineen. Hyvä oli. Jarrudynamometriin ei viety, kun ei ollut sopivaa, vaan 1970-luvun tyyliin lumella jarruttamalla todettiin ohjattavuus ja jarrujen kunto.
- lynksi
Mikäli kelkka on ollut pois rekisterista täytyy se katsastaa uudelleenrekisteröinnin yhteydessä. Katsastus maksaa 36 ekua, kilvet 12 ekua ja rekisteröinti 9 ekua.
- tietämätön
Mihin kohtaan rekisterikilvet on laitettava? Käsitin että kelkan sivuille, onko oikein
- funjamfinn
Mulla on ainakin ruuvattu kylkeen, vasemman nilkan kohdalle
- jessulis
Itelläni oli yammon 700cc ei ollut kilpiä.. ja uudet kilvet sai ku haki vain konttorilta.. ei tarvinu mitään kelkkaa viedä yhtään mihinkään........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232