Ujot tytöt ovat söpöjä

poika

Ujot tytöt vievät jalat altani. Yleensä ujot ovat säästyneet pahimmilta örveltämisiltä yms. Ujosta tulee harvoin kiertopalkintoa. Ujosta saa tosi hyvän tyttöystävän, kunhan poika vaan hoitelee aloitteet

8

4655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanska

mustakin ujot tytöt ovat kaikkein söpöimpiä!!!
      mut ongelma on siinä, että itsekin olen melko ujo, joten juuri sen aloitteen tekeminen on se SUURI kynnys mulle.

• nasu

Olen tosi ujo,ja en osaa tehdä aloitteita kun pelkään surauksi. Olen huomannut kuinka yksi poika katselee mua ja hymyilee mulle aina ns. salaa. Se on musta kiinnostunut ja itsekin tosi ujo. Asia ei etene ollenkaan kun molemmat on niin ujoja.
        Mitä teen???

• Myös
        nasu kirjoitti:

Olen tosi ujo,ja en osaa tehdä aloitteita kun pelkään surauksi. Olen huomannut kuinka yksi poika katselee mua ja hymyilee mulle aina ns. salaa. Se on musta kiinnostunut ja itsekin tosi ujo. Asia ei etene ollenkaan kun molemmat on niin ujoja.
        Mitä teen???

Yrität tarkkaan harkitusti päästä keskusteluun sen toisen kanssa. Jotain pientä kysymystä heität tyyliin: Sujusko matiikankoe? Myöhemmin ehkä lyhyttä keskustelua ja sitten, jos mahdollista niin leffa, klubi tms. Miettimällä varmaan jotain pientä keskusteltavaa keksit.

• pakkasukko

Ujoissa tytöissä on todellakin sitä jotain, mutta
      harmi vaan että ujot tytöt harvemmin tekevät aloitteen tai näyttävät kiinnostuksen.

• tyttö88

Olen todella ujo ja on mukavaa kuulla, että se on joidenkin mielestä söpöä :) Piristit päivääni!

• lefrog

..se vähän on. Itselleni kelpaisi kyllä "ujo" tyttö. Mistäköhän vaan löytyis? Oon joskus ollut itsekin ujo mutta iän mukana se on enimmäkseen kadonnut.

Ei se silti helppoa ole tutustuu tyttöihin. Ja oikeasti ujona vielä vaikeampaa. Pitää olla vaan yksin. Se on se ujouden kirous...

• muttei se haittaa:)

tuohan oli aika kiva kuulla.. oikeastaan yllätys.
      ite olen luullut että teitä kiinnostaa vaan puheliaat ja pirtsakat tyttelit ja on se ollu ihan sama minulle, koska en erityisemmin välitä pojista:) johtuu muutamista tietyista, jotka aiheuttanu tämmösen ennakkoluulon. (eipäs nyt eksytä aiheesta..) täällä päin on suurimmaks osaks pojat vaan itserakkaita öykkäreitä (olen yleistäny sen aika pahasti, joten sori) ja minua ei semmoset kiinnosta. sitten sitä tulee kateltua hauskoja poikia semmosina velikultina:) veitikoina. monet tytöt ihmettelee tätä, että miks minua ei pojat kiinnosta ja se on huvittavaa:) tänne sivuille kun tuli "eksyttyä" niin siitä voi päätellä, että olen ujon puoleinen, mutten enää niin hirmusen ujo. asenne rupee olemaa kohdallaan ja kova tsemppi kun on ollu päällä, niin on muitten ihmisten käsitykset (ymmärtääkseni) muuttunu. olen tyytyväinen siihen, koska en vaikuta (tietääkseni, ainakaan kovin monista) tylsältä hiirulaiselta, vaan aika hiljaselta vahvoja mielipiteitä ja tahtoa omaavalta, joka sattuu kyllä olemaan ehkä liiankin kiltti ihminen.. onneks mulla on hirmusen hyvä elämä muuten ollu ja herätän kunnioitusta niittenkin öykkäreiden suunnasta..
      tulee tarkkailtua ihmisiä aina (koulussa:) ja miettittyä asioita. koitan yhä löytää hyviä puolia siitäki lellipojasta ja vaikka pojat on näyttäneet olleen idioottimaisia (toivottavasti en loukkaa poikkeuksia) niin tulee aateltua, että "toivottavasti ne järkiintyy elämän edetessä"....
      no todellakaan minusta ei tule mitään kiertopalkintoa, huonosti käy jos pojat rupeis minulle ryppyileen.. eipä nyt tällä kertaa enempää asiasta.
      kiva kuulla muiden ujojen tyttöjen puolesta tämmönenki asia. hyvä heille!:)

• minä vielä..:)

Minulla on kyllä aika kielteinen suhtautuminen poikiin, joten toivottavasti en ole loukannut ketään. nyt kun rupes miettimään asiaa..niin millainen ujous teistä on söpöä? punastuminen, hiljainen puhuminen, yksinään seisominen ja ujosti vilkuileminen? nyt kun mietin, niin olen tainnut antaa aika pelottavan tyrmäävän vaikutelman ihmisille kun yksinäni seison jossain ja katson eteeni joskus vihaisesti kun kyllästyn seisomaan siinä paikassa yksin tms.:)..eihän semmoista ole helppo lähestyä tyttöjenkään, muiden kuin ystävien. tosin enpä aio katella poikia vienosti tämänkään jälkeen. olen ottanu semmosen asenteen, etten pojista välitä ja luultavasti jään vanhakspiiaks (onpa minulla todellaki kielteinen asenne poikia kohtaan.)
        toivottavasti tämä ei masenna teitä ujot pojat, jotka tykkäätte joistaki ujoista tytöistä, sillä eivät he välttämättä ole samanlaisia kuin minä.
        ei kauhistus. nyt minä puran kaikkiin poikiin tätä negatiivisuuttani... parasta lopettaa hyvän sään aikana. kuten jo kuiteski tullu ilmi, niin olen iloinen ettei kaikki ole samanlaisia mänttejä, pojatkaan..ja ymmärtävät hyvän päälle! joskus olen miettiny että johan on kumma, jos pojat ei muka tajua miten mukavia ujot ja hiljaset tytöt on. HYVÄT jatkot! :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2433
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2372
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2266
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1846
    Aihe