Moi! Olisiko kellään vinkkiä mikä ohjelma toimii ilman verkkoyhteyttä? Vai toimivatko ne kaikki? Työni puolesta olen ilman kunnon verkkoa noin 6/12kk vuodesta. Itse olen ajatellut jotain Adoben tuotetta.
Kuvankäsittelyä ilman verkkoyhteyttä
OMD
3
78
Vastaukset
- Nikon_kamera
Adoben Lightroom ja Photoshop tarvitsevat verkkoyhteyttä vain asennuksen, päivityksen ja vuosittaisen käyttöoikeustarkastuksen aikana. Jos yhteyttä ei ole, ei tietenkään päivityksiäkään tyrkytetä. Editoin omat kuvani kartanomme eteläsiivessä jonne en ole halunnut verkkoyhteyttä. Kaksi käyttämistäni koneista ei ole koskaan ollut yhteydessä nettiin, joissain äänityssovelluksissa on turvallisinta, että laite ei tee mitään omin päin.
- OMD
Kiitoksia tästä!
- Anonyymi
GIMP ei tarvitse verkkoyhteyttä muuten kuin asennustiedoston lataamisen ajan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873513Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 543012
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle562404Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122