kyllä muuten hifkillä on tällä hetkellä liigan kovin puolustus,vai mitä ootte mieltä,vois sanoa et aika huikea osasto.tolla porukalla ei voi kyl muusta pelata enää ku mestaruudesta...
puolustus
4
142
Vastaukset
- offplay
Aivan munaton ryhmä tälläkin NHL-kokoonpanolla. Osoittaa sen kuinka eivät pärjää jos NHL-kentät eivät onnistu. Ovat sen jälkeen täysin yksin Kuhdan maalien varassa. Tälläkö IFK voittaa mestaruuden.
- Stefan
nii elikkä Hifk putoo ekalla playoff kierroksella ja vastustajana on TPS..
ja mun mielestä HIFK:lla ei oo paras puolustus
oma vastaus on HPK,mutta ei hpk:sta ole silti mestariksi,mestari on Jokerit vaikka tällä hetkellä ei suju...
HIFK:n puolustus on tosiaan kova, liigan paras. Takana luutii huippuvahti ja hyökkäyskin kestää vertailun. Vahva mestarisuosikki.
- dvf
Lukko ketturyhmällä on liigan paras puolustus ja takana NHL:län paras molari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713