minä olen kajaanista 9 v poika haluaisin alkaa harrastamaan motocrossia voisitteko auttaa esim
pyörän hankkimisessa ja varusteissa ja missä harjoitella ja miten paljon siihen menee rahaa kiitos jo etu käteen
motocrossi
5
91
Vastaukset
- Sorakuoppa
Kyllä mami tai Isis saa kustantaa crossi vehkeet, sulle!
- Anonyymi
Joo suosittelen aloittamaan automaatti 50cc tai jokin muu minicrossi jos sinulla ei ole kokemusta, mutta älä lähde ajelemaan radoille vielä oma kotipiha on hyvä paikka mistä alottaa.
- Anonyymi
Ei vaan ihan vaikka aluksi kysyt joltain vaikka mopoa/crossia(ihan vaikka 4 tahti kiinacrossia laiinaan) ja kokeilet jossain turvallisesssa ja helpossa ympäristössä ajamista vähintään kypärä päässä. Sitten seuraavaksi kun perusasiat on kunnossa kysyt vielä kaikki suojavarusteet lainaan ja lähdet kokeilemaan ajamista vaikka Santamäen lasten crossiradalla tai siinä ympäristössä.
- Anonyymi
1-3 tuhatta euroa oikea lasten motocross pyörä, varusteet käytettynä 200-500e. Pyörän siirtämiseen tarvitsette pakettiauton tai peräkärryn. Liityt Kainuun Moottorikerhoon ja osallistut ajokouluun Santamäessä jos sellainen on vielä tarjolla.
- Anonyymi
Santtu Tiaisen crossikoulutus nuorisolle tarjolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693