Viikonloppuna löysin vasemmasta rinnastani kovan patin. Näin jälkikäteen ajateltuna olen ihmetellyt outoa kutinaa kyseisessä rinnassa. Huomenna on aika lääkärille, mitähän mahtaa olla edessä..mimmoisia tutkimuksia ja kauanko kestää tuloksien saanti? Huolesta sekaisin..ikää minulla 38 vasta.
Vastaukset 3
- Näinpä
Saat varmaankin lähetteen rintojen mammografiaan ja ultraääneen, jos niissä näkyy jotain epäilyttävää, otetaan neulanäyte. Näytevastaus tulee 1-2 viikon sisällä. Jos on aihetta, sinut siirretään erikoissairaanhoidon piiriin, pääset sinne tod. näk. parissa viikossa.
- Älähuolestu
Eläinlääkäri äitini arvelee patin olevan tukkeutunut hiussuoni, mikä aiheuttaa rasvapatin kasvamisen. Joten ei syytä huoleen, hoituu joko pillerikuurilla tai pienimuotoisilla leikkauksella.
- Toinenpatti
Mullakin oli patti rinnassa kun olin alle 40. Syöpähän se. Tosi nopeesti pääsi leikkaukseen. Se odotteluaika on kurjaa.
Tsemppiä ja voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l2981016Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni60826- 65738
- 67691
- 67663
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39658- 43550
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33546- 40495
- 48487