Moi
Tossa ollaan surffailtu eri seuran haku sivustoja ja aika heikosti sieltä parit voi hakea seuraa. Mikä sitten olisi toimiva kanava seuran hakuun? Ongelmallisen tästä tekee vielä se että täytyis olla 100% varma terveydestä koska perheen lisäystä olis tulossa heinäkuun lopussa. Vinkkejä otetaan vastaan;)
Seuraa parille miehestä
14
53
Vastaukset
- T.samapari
Hups tohon nimimerkkiin meni vahingossa m26 vaik ollaan siis nainen 26 ja mies 37.
- Yksmiesvaan
Mulla fetissinä päästä naimaan itseä nuorempaa, toiselle raskaana olevaa himokasta ja raskauden liukastamaa naista. Voisin tehdä sen myös miehesi kanssa yhteistyössä tai katsellessa (en kuitenkaan kaipaa miestenvälistä). About 10v vanhempi kuin miehesi, vakisuhteessa, hyväkuntoinen, seksin suhteen kestävä ja toki terve. Millainen sessio olisi teidän mieleen ja mikä erityisesti naiselle mieluisaa?
- reppumies70
Kikkaa mulle
- Ihanaraskaana
Täälois kans asiallinen ja terve mies kaverit. Mispäin olette? Ite oon Lahden suunnilta
Iltaa kiva et tuli jokunen asiallinenkin kommentti ;) espoossa asutaan.
- reppumies70
Mikäs teillä on ikähaarukka ?
Kiinnostaisiko varttuneempi kundi? - Jusa_73
Ite asustelen täällä Espoon itäisessä naapurikaupungissa. Kimppa kiinnostaa aina, mutta olen kyllä melkein 10v isäntää vanhempi. Pitkästä suhteesta juuri lähteneenä kävin tsekkauttamassa terveyteni, ja läpi meni. Jos kiinnostaa, saatte spostini.
Moikka teillä.
Heräsi kiinnostus........ täällä asiallinen terve mies espoon vierestä laittakaa SP käyttis ja suomi24- K-u-t-s-u-n-i-
Tuliko teille jo ikävä minua? Miksi ei??? Lääkärini mukaan tämä pakkomielteeni, yhdistettynä alhaiseen ÄO:hon, koituu vielä joku päivä kohtalokseni. Se ei haittaa, koska kaipaan toisen ihmisen kosketusta, vaikka nyrkillä, jos en sitä muuten saa. Olen niin yksinäinen, että nämä keskustelupalstat ovat ainoat kontaktini toisiin ihmisiin. Minulla oli kyllä kerran lemmikkieläin... mutta sekin tappoi itsensä, kun ei kestänyt seuraani. :(
- Ihanaraskaana
Espoo kävis mulle hyvin
Moikka täällä olis 23 -vuotias mies joka on 100% terve ja olisi kiinnostusta tavata teidät
- Anonyymi
Joko H-hetki lähestyy ja vieläkö tarvetta?
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854