Seuraa parille miehestä

Parim26jam37

Moi
Tossa ollaan surffailtu eri seuran haku sivustoja ja aika heikosti sieltä parit voi hakea seuraa. Mikä sitten olisi toimiva kanava seuran hakuun? Ongelmallisen tästä tekee vielä se että täytyis olla 100% varma terveydestä koska perheen lisäystä olis tulossa heinäkuun lopussa. Vinkkejä otetaan vastaan;)

14

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.samapari

      Hups tohon nimimerkkiin meni vahingossa m26 vaik ollaan siis nainen 26 ja mies 37.

    • Yksmiesvaan

      Mulla fetissinä päästä naimaan itseä nuorempaa, toiselle raskaana olevaa himokasta ja raskauden liukastamaa naista. Voisin tehdä sen myös miehesi kanssa yhteistyössä tai katsellessa (en kuitenkaan kaipaa miestenvälistä). About 10v vanhempi kuin miehesi, vakisuhteessa, hyväkuntoinen, seksin suhteen kestävä ja toki terve. Millainen sessio olisi teidän mieleen ja mikä erityisesti naiselle mieluisaa?

    • reppumies70

      Kikkaa mulle

    • Ihanaraskaana

      Täälois kans asiallinen ja terve mies kaverit. Mispäin olette? Ite oon Lahden suunnilta

    • Iltaa kiva et tuli jokunen asiallinenkin kommentti ;) espoossa asutaan.

      • reppumies70

        Mikäs teillä on ikähaarukka ?
        Kiinnostaisiko varttuneempi kundi?


      • Jusa_73

        Ite asustelen täällä Espoon itäisessä naapurikaupungissa. Kimppa kiinnostaa aina, mutta olen kyllä melkein 10v isäntää vanhempi. Pitkästä suhteesta juuri lähteneenä kävin tsekkauttamassa terveyteni, ja läpi meni. Jos kiinnostaa, saatte spostini.


      • Moikka teillä.


        Heräsi kiinnostus........ täällä asiallinen terve mies espoon vierestä laittakaa SP käyttis ja suomi24


      • K-u-t-s-u-n-i-

        Tuliko teille jo ikävä minua? Miksi ei??? Lääkärini mukaan tämä pakkomielteeni, yhdistettynä alhaiseen ÄO:hon, koituu vielä joku päivä kohtalokseni. Se ei haittaa, koska kaipaan toisen ihmisen kosketusta, vaikka nyrkillä, jos en sitä muuten saa. Olen niin yksinäinen, että nämä keskustelupalstat ovat ainoat kontaktini toisiin ihmisiin. Minulla oli kyllä kerran lemmikkieläin... mutta sekin tappoi itsensä, kun ei kestänyt seuraani. :(


    • Ihanaraskaana

      Espoo kävis mulle hyvin

    • Moikka täällä olis 23 -vuotias mies joka on 100% terve ja olisi kiinnostusta tavata teidät

    • Anonyymi

      Joko H-hetki lähestyy ja vieläkö tarvetta?

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe