Nyt se sitten ajeli kesärenkailla lumisateessa ja kuvasi kännykällä naamaansa ja lumista tietä. Ei tuota olisi syytä sakottaa liikenteen vaarantamisesta? Mutta omasta mielestään on niin hyvä kuski ja alla painava auto niin voi ajella rennosti yhdellä kädellä ja kuvailla toisella naamaansa ja maisemia.
Kone män männöö
30
1177
Vastaukset
- jepajeejeejee
Eikun vuan polliisille ilomotusta. Tekkööhän se itekkii tutkintapyyntöjä pienistä herjan heitoista. Kuhan ei liikoo kaahailisi,ettei sivulliset jäis alle. ja mersunkone kestäis. Konemäniltä konemäni rellusta vuos takaperin. Leipas kiini..
- olenvasikka22
Video luikautettu poliisin nettivinkki&linkkiin. Katsotaan puututaanko näihin liikenneturvallisuuden vaarantamisiin netin kautta vai rankaisevatko vain livenä. eiköhän siitä puhelimen käytöstä ajonaikana pitäs ainakin muistutus tulla jos ei jopa pienirikemaksu tai sitten ihan päiväsakko.
- kehujakehuja
Kysymys, jotta tämä poekako se oli jonka mukana piti isän olla koolussa yläasteelle suakka, puhavat tiällä Kaenuussa semmosta?
- Kylänpaikat
Näyttää olevan sääntö,kun poikkeus tubetajilla tuo kuvaaminen kännykällä ajettaessa. Tuossa helposti löytyy noin kymmenen tubettajaa jotka kuvaa kännykkä kädessä muun liikenteen joukossa. Nuo samaset kuvaajat sitten morkkaava toisia tiellä liikkuja, kun vastaantulija puhuu kännykkään. Herää kyllä kysymys kumpi on enemmän liikenteen vaarantaja,kuvaaja vaiko kännykkään puhuja.
- mietihän.vielä
Osaatkos erottaa mikä on kuvattu kännykällä ja mikä on varsinaisen tuulilasiin kiinnitetyn autokameran kuvaa?
- Anonyymi
mietihän.vielä kirjoitti:
Osaatkos erottaa mikä on kuvattu kännykällä ja mikä on varsinaisen tuulilasiin kiinnitetyn autokameran kuvaa?
Helppo erottaa,kun kännykkä kuvaaja seilaa ajokaistalla kuin kännikuski ja kiinteällä kameralla kuvaaja tuottaa laatu matskua.
- dronellako
Meinaatko, että sinä et erota käsivaralla ja kiinnikkeeseen kiinnitetyllä kameralla kuvattua videokuvaa?
- Anonyymi
Eekö tuota vois jo sakottaa tai ottaa kortti hyllylle kuukaudeksi.
https://youtu.be/pdX9sOEu5Rg- Anonyymi
Vikalinkin linkkasit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vikalinkin linkkasit.
Minkä lainen on vikalinki
- Anonyymi
Miljoona kilometriä muka ajanut ukko vehtoo kameran kanssa autolla ajjaessaan. Kaikki jos ois tuolla liikenteessä samanlaisia puuhapatuja niin ois kolarisumia. Mutta tuota ei lait ja asetukset piättele kuvvoo ja selloo ajjaessaan papereita kuin ois pirtin pöövän iäressä.
- Anonyymi
Tuo hupiukko muka ajanu miljoona kilometriä? On miehellä mielikuvitusta jos luuloo jotta joku semmosta uskoo. Jos se on sanonu että, hänen käytetyillä auton ropposilla on yhteensä ajettu miljoona kilomeriä, se voisi paremmin pittää paikkansa.
- Anonyymi
Oonpaan ajanu.nyt jo hyvinnii yli miljoonan.
- Anonyymi
Pittää vielä laittaa poliisin nettivinkkeihin tämä uusin ajeluvideo. Oon jo pari videota heille ilmiantanut tämän herran ajo tavoista. jospa nyt tutkisivat jutun..
- Anonyymi
Ee nämä ukot usko ennen kun tappavat jonkun tuolla liikenteessä nuita ohjelmia tehdessään. Meno on kun ennen vanhaan amerikkalaisissa elokuvissa, niissä ei paljon liikennettä seurattu vilmitähti replikoi kameralle.
https://youtu.be/sJrPk2_5r3g- Anonyymi
Tämmöstähän se aatolla ajo ennenvanahaan leffoissa olj, ee siinä paljo oo yhteyttä ratin kiännön ja aaton käätöksen välillä :D
https://www.youtube.com/watch?v=akEnp9nT9IM - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämmöstähän se aatolla ajo ennenvanahaan leffoissa olj, ee siinä paljo oo yhteyttä ratin kiännön ja aaton käätöksen välillä :D
https://www.youtube.com/watch?v=akEnp9nT9IMVanhoja elokuvia
- Anonyymi
Katsopaakas ukot mallia Teuvosta. Teuvo ajaa vuodessa yli 100 000km mutta eipä hölmyile ratissa vaan seuraa liikennettä.
https://youtu.be/2zIbhO6yGOY - Anonyymi
Eipä se puhelinta räplää kädessään, kunhan puhelee kameraan, mikä on tietääkseni sallittua vaan ei suositeltavaa. Turvavyön käyttö sensijaan tahtoo unohtua tältä kaiffarilta myös näissä uusissa videoissa, siitä saattaisi sakko pätkähtää. Omassa pihapiirissä myös täytyy vyötä käyttää autoa ajaessa jos lakia kirjaimellisesti noudatetaan, vaan kuka noudattaa.
- Anonyymi
Kyllä sitä joku noudattaa
- Anonyymi
Ei saa räplätä mitään, kun ajaa.
- Anonyymi
Ei niin muuten voi ajaa kolarin ja se on ikävä juttu
- Anonyymi
Meidän kylällä kutsuttiin juoruakoiksi sellaisia ihmisiä jotka juorusi, kyttäsi, ja kanteli.
Mutta Kosulassa nämä ovat miehiä. Tai ainakin miehenpuolikkaita- Anonyymi
Mistä tiedät, että Suomi24 Tuusniemi keskusteluun kirjoittavat ovat Kosulan kylän miehenpuolikkaita.
Itse en ole Tuusniemellä, enkä varsinkaan Kosulan kylällä käynytkään, enkä tule koskaan käymäänkään, sen verran vastenmielisen kuvan ovat itsestään, kotiseudustaan ja kotiseutunsa asukkaista tubettaja manit antaneet.
Itse ovat hunajaa valuvia nallekarhuja vain kiittelijöilleen, kehujilleen ja lahjojen lähettäjille.
"Saa lukea kortin ja avata paketin lähetyksessä."
Eikö tuohonkin hupatukseen tuhlatut eurot voisi lahjoittaa
Pelastakaa lapset keräykseen.
Varmasti rahat menisivät parempaan tarkoitukseen kuin yli 50 vuotiaiden ukkojen harrastuksen tukemiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, että Suomi24 Tuusniemi keskusteluun kirjoittavat ovat Kosulan kylän miehenpuolikkaita.
Itse en ole Tuusniemellä, enkä varsinkaan Kosulan kylällä käynytkään, enkä tule koskaan käymäänkään, sen verran vastenmielisen kuvan ovat itsestään, kotiseudustaan ja kotiseutunsa asukkaista tubettaja manit antaneet.
Itse ovat hunajaa valuvia nallekarhuja vain kiittelijöilleen, kehujilleen ja lahjojen lähettäjille.
Varmasti rahat menisivät parempaan tarkoitukseen kuin yli 50 vuotiaiden ukkojen harrastuksen tukemiseen.Kirjoitustyylissä on jotain tuttua ... tuo kosulalainen mentaliteetti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti rahat menisivät parempaan tarkoitukseen kuin yli 50 vuotiaiden ukkojen harrastuksen tukemiseen.Mut hyvin tuntuu skulaavan kuitenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti rahat menisivät parempaan tarkoitukseen kuin yli 50 vuotiaiden ukkojen harrastuksen tukemiseen.Häpeat siis sitä että ole kosulasta. Etkä halua sitä julkisesti sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti rahat menisivät parempaan tarkoitukseen kuin yli 50 vuotiaiden ukkojen harrastuksen tukemiseen.Miten 54-vuotias ukko kehtaa olla noin lapsellinen, että kuvaa tuota paketti riehaa ja haluaa jatkuvasti saada lahjoja.Tosin ei niilläkään oo paljon järkee jotka laittaa paketteja jollekin tuntemattomalle juilu ukolle.
- Anonyymi
Vai semmostta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten 54-vuotias ukko kehtaa olla noin lapsellinen, että kuvaa tuota paketti riehaa ja haluaa jatkuvasti saada lahjoja.Tosin ei niilläkään oo paljon järkee jotka laittaa paketteja jollekin tuntemattomalle juilu ukolle.
Yksi juttu sulle ÄLÄ KATSO JOS EI KIINNOSTA
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662