Nakkilalainen nuoriso voisi miettiä vähän mitä puhuu. Joka toinen sana on kirosana ja yleiset hyvät tavat ovat unohtuneet. Millaisen kasvatuksen nykynuoret ovat saaneet?
Törkeä kielenkäyttö
11
150
Vastaukset
- Tuivikki
Suurin osa noista törkyturvista on jonkinlaisten hörhöjen jälkeläisiä niitä nakkilassa riittää.
Mene ja nuhtele heitä henkilökohtaisesti
- tuskimpahan
on kuitenkaan koulussa tunnilla opetettu..?
- Vanhemmatsyyllisiä
On syytä pohtia, kuka näitä lapsia on kasvattanut. Syy ei ole tässä "nykynuorisossa", vaan 70-80 -luvun lapsissa jotka näitä nuoria on kasvattanut. Mikäli kuulut itse tähän vanhempien ryhmään, on syytä katsoa itse peiliin ennekuin tänne kirjoittelee turhia syytöksiä.
- pikkumuni
Geijo the ikiteinikin kiroilee.
Nakkilalainen nuoriso voisi miettiä vähän mitä puhuu. Joka toinen sana on NAKKI ja joka toinen sana on SINAPPI.
- fergumies
lapset ovat vanhempiensa PEILIKUVIA, elleivät vanhemmat osaa lapsiaan kasvattaa niin ei niitä kukaan muukaan osaa, näin se vaan on !
- Kaskaskas
Jokainen tietää miten kasvatetaan mutta kukaan ei tee niin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395228- 853732
- 483135
- 623035
- 113015
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451818Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91810- 181741