Voisiko joku tulla naimaan minua, niin pääsisin eroon miehestäni?
Jotain kuvia voisi myös todisteeksi ottaa. Kuopiossa asun.
Mies naimaan minua
28
2879
Vastaukset
Mä voin tulla laita osoite säpoon
- Miksi-SäPo
Miksi osoite pitää ilmoittaa Ruotsin suojelupoliisille?
- UteliasUunox
Joko olet onnistunut löytämään itsellesi panijan, saitko kuvan, mitä ukkos tuumas? Ellet ole onnistunut, kerrohan sähköpostiosoitteesi, niin pistetään naikkoselle postia.
- Anonyymi
Oih olis suuri nautinto ja haluan tehdä se oikealla tavalla, tehänkö vauva?
- Anonyymi
Buuaahaa...
Tule minun luokse niin nain sinua asun etelä suomessa
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Nainen olen jos et sitä arvannut.
Nimimerkki nelikymppi
- Anonyymi
Minäkin vähän samalta suunnalta... 192 cm, 44-v mies ja mielellään tulisin vaikka heti;) Savuton kunnon mies oon... Laita viestiä jos tarve vielä? Pitää tehdä osoite kun en harrasta yleensä... JR
- Anonyymi
Vielä on tarve...
nelikymppi
- Anonyymi
No, en tollaista ilmoitusta oo tehnyt... Listasi hyvin kumma. Hieman no kyllä koen olevani, että ei sikäli pahaa... JR
- Anonyymi
No jumalauta annatko myös anaalia niin ukko juoksee pois🤣
- Anonyymi
Totta haluan naidaz sinuaz
- Anonyymi
Jes joo minä kuopio, tuun kyllä, kuvataan, minäkin haluun akan laittaa pois, hyvä juttu
- Anonyymi
Kuopiolaiset ovat hyvin himokkaita
- Anonyymi
Etsin miestä
- Anonyymi
Olen mies. Mitä sinulla on mielessä ja missä?
- Anonyymi
Laita kik: kukkakaati
Nuori urheilullinen mies olen. Katsotaan asiaa. - Anonyymi
Vieläköhän tarvetta, kuusi ja puoli vuotta myöhemminkin?
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703831Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883199Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1032473Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151679Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m711445- 971333
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501286- 551083
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561050Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11031