Voisiko joku tulla naimaan minua, niin pääsisin eroon miehestäni?
Jotain kuvia voisi myös todisteeksi ottaa. Kuopiossa asun.
Mies naimaan minua
21
2028
Vastaukset
Mä voin tulla laita osoite säpoon
- Miksi-SäPo
Miksi osoite pitää ilmoittaa Ruotsin suojelupoliisille?
- UteliasUunox
Joko olet onnistunut löytämään itsellesi panijan, saitko kuvan, mitä ukkos tuumas? Ellet ole onnistunut, kerrohan sähköpostiosoitteesi, niin pistetään naikkoselle postia.
- Anonyymi
Oih olis suuri nautinto ja haluan tehdä se oikealla tavalla, tehänkö vauva?
- Anonyymi
Buuaahaa...
Tule minun luokse niin nain sinua asun etelä suomessa
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Nainen olen jos et sitä arvannut.
Nimimerkki nelikymppi
- Anonyymi
Minäkin vähän samalta suunnalta... 192 cm, 44-v mies ja mielellään tulisin vaikka heti;) Savuton kunnon mies oon... Laita viestiä jos tarve vielä? Pitää tehdä osoite kun en harrasta yleensä... JR
- Anonyymi
Vielä on tarve...
nelikymppi
- Anonyymi
No, en tollaista ilmoitusta oo tehnyt... Listasi hyvin kumma. Hieman no kyllä koen olevani, että ei sikäli pahaa... JR
- Anonyymi
No jumalauta annatko myös anaalia niin ukko juoksee pois🤣
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797