Voisiko joku tulla naimaan minua, niin pääsisin eroon miehestäni?
Jotain kuvia voisi myös todisteeksi ottaa. Kuopiossa asun.
Mies naimaan minua
28
2952
Vastaukset
Mä voin tulla laita osoite säpoon
- Miksi-SäPo
Miksi osoite pitää ilmoittaa Ruotsin suojelupoliisille?
- UteliasUunox
Joko olet onnistunut löytämään itsellesi panijan, saitko kuvan, mitä ukkos tuumas? Ellet ole onnistunut, kerrohan sähköpostiosoitteesi, niin pistetään naikkoselle postia.
- Anonyymi
Oih olis suuri nautinto ja haluan tehdä se oikealla tavalla, tehänkö vauva?
- Anonyymi
Buuaahaa...
Tule minun luokse niin nain sinua asun etelä suomessa
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Nainen olen jos et sitä arvannut.
Nimimerkki nelikymppi
- Anonyymi
Minäkin vähän samalta suunnalta... 192 cm, 44-v mies ja mielellään tulisin vaikka heti;) Savuton kunnon mies oon... Laita viestiä jos tarve vielä? Pitää tehdä osoite kun en harrasta yleensä... JR
- Anonyymi
Vielä on tarve...
nelikymppi
- Anonyymi
No, en tollaista ilmoitusta oo tehnyt... Listasi hyvin kumma. Hieman no kyllä koen olevani, että ei sikäli pahaa... JR
- Anonyymi
No jumalauta annatko myös anaalia niin ukko juoksee pois🤣
- Anonyymi
Totta haluan naidaz sinuaz
- Anonyymi
Jes joo minä kuopio, tuun kyllä, kuvataan, minäkin haluun akan laittaa pois, hyvä juttu
- Anonyymi
Kuopiolaiset ovat hyvin himokkaita
- Anonyymi
Etsin miestä
- Anonyymi
Olen mies. Mitä sinulla on mielessä ja missä?
- Anonyymi
Laita kik: kukkakaati
Nuori urheilullinen mies olen. Katsotaan asiaa. - Anonyymi
Vieläköhän tarvetta, kuusi ja puoli vuotta myöhemminkin?
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje341392- 1031237
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133988- 57891
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22713- 41707
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654