Voisiko joku tulla naimaan minua, niin pääsisin eroon miehestäni?
Jotain kuvia voisi myös todisteeksi ottaa. Kuopiossa asun.
Mies naimaan minua
21
2014
Vastaukset
Mä voin tulla laita osoite säpoon
- Miksi-SäPo
Miksi osoite pitää ilmoittaa Ruotsin suojelupoliisille?
- UteliasUunox
Joko olet onnistunut löytämään itsellesi panijan, saitko kuvan, mitä ukkos tuumas? Ellet ole onnistunut, kerrohan sähköpostiosoitteesi, niin pistetään naikkoselle postia.
- Anonyymi
Oih olis suuri nautinto ja haluan tehdä se oikealla tavalla, tehänkö vauva?
- Anonyymi
Buuaahaa...
Tule minun luokse niin nain sinua asun etelä suomessa
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Nainen olen jos et sitä arvannut.
Nimimerkki nelikymppi
- Anonyymi
Minäkin vähän samalta suunnalta... 192 cm, 44-v mies ja mielellään tulisin vaikka heti;) Savuton kunnon mies oon... Laita viestiä jos tarve vielä? Pitää tehdä osoite kun en harrasta yleensä... JR
- Anonyymi
Vielä on tarve...
nelikymppi
- Anonyymi
No, en tollaista ilmoitusta oo tehnyt... Listasi hyvin kumma. Hieman no kyllä koen olevani, että ei sikäli pahaa... JR
- Anonyymi
No jumalauta annatko myös anaalia niin ukko juoksee pois🤣
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869