Voisiko joku tulla naimaan minua, niin pääsisin eroon miehestäni?
Jotain kuvia voisi myös todisteeksi ottaa. Kuopiossa asun.
Mies naimaan minua
21
2007
Vastaukset
Mä voin tulla laita osoite säpoon
- Miksi-SäPo
Miksi osoite pitää ilmoittaa Ruotsin suojelupoliisille?
- UteliasUunox
Joko olet onnistunut löytämään itsellesi panijan, saitko kuvan, mitä ukkos tuumas? Ellet ole onnistunut, kerrohan sähköpostiosoitteesi, niin pistetään naikkoselle postia.
- Anonyymi
Oih olis suuri nautinto ja haluan tehdä se oikealla tavalla, tehänkö vauva?
- Anonyymi
Buuaahaa...
Tule minun luokse niin nain sinua asun etelä suomessa
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Nainen olen jos et sitä arvannut.
Nimimerkki nelikymppi
- Anonyymi
Minäkin vähän samalta suunnalta... 192 cm, 44-v mies ja mielellään tulisin vaikka heti;) Savuton kunnon mies oon... Laita viestiä jos tarve vielä? Pitää tehdä osoite kun en harrasta yleensä... JR
- Anonyymi
Vielä on tarve...
nelikymppi
- Anonyymi
No, en tollaista ilmoitusta oo tehnyt... Listasi hyvin kumma. Hieman no kyllä koen olevani, että ei sikäli pahaa... JR
- Anonyymi
No jumalauta annatko myös anaalia niin ukko juoksee pois🤣
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3772729Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944392613- 1201494
- 431216
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo811024Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26871- 56853
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39835Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121812En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30779