Varatut naiset montako krt vko ?

Rallirauno

Parisuhteessa olevat naiset kuinka usein haluatte seksiä? Vai koetteko että on velvollisuus olla jalat levällään esim. joku
tietty viikonpäivä.?

32

<50

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rouva_50

      No meillä sillon ku siltä tuntuu ei ole tiettyä päivää joskus hujahtaa parkin viikkoa ettei tapahdu mitään.
      Ollaan Keski ikäinen pariskunta ja 30.vuotta yksissä. Onneksi tuo ukko ei ole mikään sonni sille passaa se kerrankin viikossa.
      Ikää tulee ei tuo vaakajumppa enää nappaa niin ku nuorena

    • Tiia1982

      Vaikka 4 krt viikko. Lapualaisethan olivat IS lehden mukaan tyytymättömiä parisuhde seksiin;)

      • Ikionni

        Niin parisuhde seksiin, mutta sen takiahan varatut lapualaiset naiset antaakin persettä.


      • Joukojonne

        Joo kokemusta on.


      • Anonyymi

        Onko Lapualaiset varatut naiset halukkaita antamaan vieraalle?


      • Anonyymi

        Kyllä antaa. Muistuu mieleeni vuosi 2015 kun kolmen kimpas hoideltiin yksi lapualainen alle kolmikymppinen rouva , joka oli tosi hyvä kroppainen.


    • Näinmeni

      Parisuhde päättynyt, mut jos edellistä viiden vuoden avoliittoa pohdin, niin mä olisin nainut vaikka sen 3-4 kertaa päivässä...
      yleensä seksiä oli kuitenkin sen kerran päivässä

      • Rallirauno

        Kerran päiväs on melkoinen tahti;)


      • Tanjaliina

        Kyllä mun mielestä 3 krt viikossa on reippaalle nainnille sopiva määrä.
        Näin meillä.


      • Tanjaliina kirjoitti:

        Kyllä mun mielestä 3 krt viikossa on reippaalle nainnille sopiva määrä.
        Näin meillä.

        Tuo 3 kertaa täyttyy jo kun kaveri käy kylässä ja panemme kimpassa vaimoani.


    • Julita

      Mulle kelpais 3 kertaa päivässä ja vapaapäivinä useammin, mutta mies ei jaksa

      • Rallirauno

        Ootko ikinä käyttänyt varamies palveluita?;)


      • Julita
        Rallirauno kirjoitti:

        Ootko ikinä käyttänyt varamies palveluita?;)

        Ollaan keskusteltu siitä, ja tavallaan miestä kiihottaa ajatus, mutta ei ole lämmennyt ajatukselle että saisin käydä vieraissa tai kutsuisimme apuvoimia joskus paikalle . Itse en halua seläntakana toisen tietämättä käydä, niin koitan sinnitellä kiimassani.


      • Rallirauno
        Julita kirjoitti:

        Ollaan keskusteltu siitä, ja tavallaan miestä kiihottaa ajatus, mutta ei ole lämmennyt ajatukselle että saisin käydä vieraissa tai kutsuisimme apuvoimia joskus paikalle . Itse en halua seläntakana toisen tietämättä käydä, niin koitan sinnitellä kiimassani.

        No sulla oikea periaate. Ootteko minkä ikäisiä? Yhteisymmärryksessä tehty päätös varamiehen käytöstä tai osallistumisesta seksiin kyllä piristää parisuhde seksiä. Ei tarkoita välttämättä tarkoita aktia vieraan miehen kanssa vaan muutakin mikä liittyy sekstailuun.


      • Reijatt

        Meillä kerran viikossa. Eli normi avioseksiä.


    • Merianu

      Meillä vaihtelee 1-4 krt viikossa on normi.
      Tosin kesto on yleensä melko pitkä ja aina
      tunnen saaneeni kunnolla.

    • naitu

      2-3 kertaa viikossa. Silloin harvoin kun käytämme vierasta panijaa niin mieheni on tosi aktiivinen monta päivää sen jälkeen kun vieras on laskenut lastinsa sisälleni.

      • Anonyymi

        Ootteko minkä ikäinen pari?


      • Anonyymi

        Mieheni 34 itse olen 29


      • Anonyymi

        Onko oma mies katsomassa kun vieras panee sua?


      • Anonyymi

        On se ja kiihoittuu myös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se ja kiihoittuu myös.

        Vois olla mielenkiintoista.


      • Anonyymi

        Onko teillä mikä ehkäisy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä mikä ehkäisy?

        Varmat päivät. "Naitu"


      • Anonyymi

        Mistäpäin suomea ootte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin suomea ootte?

        Perseen takaa


      • Anonyymi

        Olet kyllä onnekas nainen, haluaisin todella yhtyä sinuun, ei haittaa jos miehesi on katsomassa.


    • Anonyymi

      Haluaisin ainakin 2 krt viikossa, mutta nyt noin kerran kk on seksiä:(.

    • Anonyymi

      Haluiaisin 2 - 3 krt / vkossa, mutta toteutuu n. 1 krt / kk... Mutta ei kai voi mitään: jos toinen ei halua, niin ei voi kai muutakaan tällainen nelikymppinen ylipainoinen nainen

      • Anonyymi

        Minäkin halusin vähintään 5 krt / viikossa ja mieheni kerran kuussa. Vuosi sitten etsin kymmenen vuotta nuoremman rakastajan ja saan aina kun haluan. Miehenkin kiinnostus lisääntynyt kun voin niin hyvin.


    • Anonyymi

      Omaa miestä saan pari kertaa viikossa ja luvan kanssa vierasta kerran kuukaudessa ja uskokaa tai älkää sen seurauksena avioseksikin on parempaa;)

    • Anonyymi

      23 v kimpassa. Sexiä noin joka toinen vuosi. Nyt on 18 kk ilman ja saa nähdä milloin taas tärppää. M 56

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe