No miten on,vieläkö keskiikäiset naiset juoksee suoraan autosta kurasine haaroineen altaisiin,vai onko ohjaus tuottanut tulosta että ne persukset pestään kunnolla suhkulla ennen saunaa ja altaita,jos on niin hyvä,voi tulla jälleen pitkän tauon jälkeen hygienista huolehtiva uroskin polskimaan.
Vesiveijarin hygienia
30
71
Vastaukset
- oppia
Ikään katsomatta niin naiset kuin myös miehetkin eivät noudata sääntöjä.
Miehenä huomaan, että pallien huuhtelu ei poista paskaa persreijän ympäriltä ja on joitakin jotka tulevat kuivana saunaan.
Ohjeita on, mutta on idiottimaista olla paskasena puhtaitten joukossa.
Kurinpalautus olisi paikallaan, ehkä kun 5 puhdasta ympäröi yhden paskasen, niin oppi menisi perille.- Anonyymi
Teilläkös ei sitten käytetä wc paperia...
- AitoTOSIrealistiKokkola
Olen pitänyt järjestystä yllä VesiVeijarin miesten "osastolla" noin 15 vuotta, eli siitä lähtien kun jäin eläkkeelle ja kun aloin käydä uimahallilla lähes joka arkipäivä.
Valitettavasti en voi olla jatkuvasti paikanpäällä "valvomassa" (etenkään naisten puolella, vaikka mieli tekisi)...
Olen käskenyt noudattamaan sääntöjä ja ohjeita satoja kertoja, ja olen saanut siitä 4 kertaa lainvastaisen porttikiellon. No, tapaukset ovat menneet tutkintaan joista viimeisin on ollut Eduskunnan Oikeusasiamiehen käsittelyssä. Mikäli haluan, niin jatkoa seuraa... Mainittakoon, että olen lakia opiskellut, lopputentin suorittanut ja kokenut oikeusupseeri noin 20 vuoden ajalta...
Olen yksi uimahallin omistaja, joten minulla on täysi oikeus ja velvollisuus puuttua laiminlyönteihin, sääntöjen ja ohjeitten rikkomisiin. Tänäänkin sattui: Keski-ikäinen mieshenkilö tuli pesuhuoneeseen uimahousut yllään. Olin viereisessä suihkussa. Sanoin että anteeksi vaan, mutta täällä noudatetaan sääntöjä ja ohjeita. Housut pois jotta voit pestä paskaisen perseesi. Jätkä alkoi mutista jotain käsittämätöntä, joten toistin käskyni: housut pois! Sälli sanoi, että hän ei voi pukea housuja kuin kuivana. Sanoin, että älä selittele. Haenko valvojan paikalle. Edelleen jätkä intti ja intti. Sanoin että housut pois ja jos häpeät kyrpääsi, niin käänny päin nurkkaa. Nyt ukko uskoi. Paikalla oli 2 todistajaa.
Lopetin jutun sanomalla, että tämä on nyt sitten tältä erää loppuun käsitelty ja tästä ei enää keskustella...
JK VesiVeijarin hallijohtajan valinta oli lainvastainen edellisen (Kaija Heinua) jäädessä eläkkeelle. Tehtävä olisi pitänyt laittaa julkiseen hakuun. Olen tekemässä kantelua ja tutkintapyyntöä virheellisestä menettelystä. Toivottavasti tämä tapaus ei päädy Eduskunnan oikeusasiamiehen kansliaan... - moku-ja-liisa
Parempi lainvastainen kuin huono elekkeelle jäänyt.
Muuten kyllä ihan mukiin menevä kaveri, mutta ei saisi ottaa liikaa.
Tarkoitan tietysti tulevaa "sotaministeriä" ressu-puolustusministeriä. - naapurinakka
Vaimoni sukulainen oli myös oikeusupseerina 1970-80 luvulla. Luutnantti ja myöhemmin everstiluutnantti valmistui oikeusupseeriksi viikon kestävältä kurssilta. Kokkolan uimahallin sauna ja pesutila asioita ei käsittele oikeusasiamies ne menevät suoraan mappi ööhön kuten tuo hallijohtajan valinta. Kaupungin sisäinen siirto eri tehtäväalueilla on normaalia toimintaa, pitäisihän tuo tietää jos on edes vähän lainopillista koulutusta. Kirjoittelehan reijo vain tekojoki juttujasi ja keksi kaupoille lempinimiä se on sopivaa harrastusta dementoituvalle eläkeläiselle.
Tietääkseni "tilapäinen" hallijohtaja ei ollut Kokkolan kaupungin palkkalistalla. Hän itse kertoi olleensa poissa Kokkolasta vuosikausia (yli 20 vuotta?). Valinnassa lienee käytetty pahinta mahdollista virhettä. Tietääkseni ns "virkaatekevä" mies lienee juuri eläkkeelle siirtyneen "kassarouvan" poika... Joten toistan kysymykseni:
Onko valinnassa noudatettu hyvää valintaperiaatetta, oikeudenmukaisuutta ja ennen kaikkea Kokkolan kaupungin järjestyssääntöä, ohjeita valintaperusteista sekä Suomen lakia koskien työhönottoa, tehtävän valintaperusteita ja virkatehtävän määräysperiaatetta... - heh_
AitoTOSIrealistiKokkola kirjoitti:
Tietääkseni "tilapäinen" hallijohtaja ei ollut Kokkolan kaupungin palkkalistalla. Hän itse kertoi olleensa poissa Kokkolasta vuosikausia (yli 20 vuotta?). Valinnassa lienee käytetty pahinta mahdollista virhettä. Tietääkseni ns "virkaatekevä" mies lienee juuri eläkkeelle siirtyneen "kassarouvan" poika... Joten toistan kysymykseni:
Onko valinnassa noudatettu hyvää valintaperiaatetta, oikeudenmukaisuutta ja ennen kaikkea Kokkolan kaupungin järjestyssääntöä, ohjeita valintaperusteista sekä Suomen lakia koskien työhönottoa, tehtävän valintaperusteita ja virkatehtävän määräysperiaatetta...Käykö aika pitkäksi! Hahahahahaha!!
- sauna-mies
Koita nyt jo vihdoinkin tajuta ettei kukaan lue viittä riviä enempää, eli hukkaat vain kallista aikaasi.
Viisi riviä, jos sillä ei osaa asiaa selvittää, niin pitää pyrkiä kansanedustajaksi. - Tapperlund
Matu-akoille on ikioma lotraamisvuoro. Kansakunta maksaa halli klooraukst kun säkki päällä rasvoinensa kelluvat.
- Naisetpuhtaita
Mitenkä miesten pesu parempaa kuin naisten? En usko tuota.
Eräs tuttu rouva kertoi jumppa-altaassa jo vuosia sitten: "Naiset ne vasta sikoja ovat. Osa pukee uimapuvun päälleen jo kotona, ja roiskivat hieman vettä hiuksiinsa hämätäkseen valvojia, tai käyttävät hiushuppua. Pahimpia ovat koulutytöt. Kun huomautin kerran asiasta kehottaen riisumaan uima-asu, niin tytöt näyttivät vain keskaria." Vastasin, että jos olisin nainen, niin taatusti järjestys palaisi ja pysyisi myös naisten puolella, ja että sääntöjä ja ohjeita noudatettaisiin kirjaimellisesti.
Herääkin taas kysymys, että miksi valvojat eivät valvo myös pesuhuoneissa silloin, kun "koululaislauma" saapuu paikalle. Tosin parempi vaihtoehto olisi, että koululaisilla - sekä pojilla että tytöillä olisi koulun oma valvoja (opettaja, kouluavustaja vast) valvomassa kaikkia toimintoja, eikä vain altaan reunalla. Opettajan tehtävä ei liene räpeltää puhelinta, tai puhua paskaa toistensa kanssa aikana, kun "lapsukaiset" nimen omaan tarvitsisivat valvontaa, ohjausta, opetusta jne puku- ja pesutiloissa... Hah hah haaa!!!...
- hallikävijä
Nuoria tyttöjä kehotit riisumaan uimaasun, tuohan on rikollista toimintaa. Yli kuusikymppinen ukko ja väijyy nuoria tyttöjä. Onko tämä realisti verrattavissa Oulun matuihin joiden kohderyhmä on sama tai vielä nuoremmat.
- JotainRotia
Nyt kyllä jo viimeistään olisi paikallaan että uusi johtaja laittaisi ripulistille loppuelämän porttikiellon! Edellinen oli asian suhteen aivan liian lepsu.
Lue kommenttini ja opettele ymmärtämään kirjoitettua tekstiä, hah hah haa!!!... Ja tätä ei enää poisteta. Onko selvä. No hyvä. Kiiitooosss...
- sotkunpöydällä
Pitkä komia tumma mies pesi Marja - Liisan ennen uimaan menoa . ihan joka paikasta pesi ,
siis pesi Marja - Liisan .- AitoTOSIrealistiKokkola
No hyvä. Mahtoi tytöstä tulla TOSI puhdas ja valkoinen, kun musta mies pesi. Muuten, pestiinkö Marja-Liisa naisten vai miesten pesuhuoneessa, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Taitaa vähän vituttaa.
- Anonyymi
Oulusa näille kelpaa nuoremmat mutta täällä Kokkolassa näyttävät kelpuuttavan vanhempiakin.
- Anonyymi
AitoTOSIrealistiKokkola kirjoitti:
No hyvä. Mahtoi tytöstä tulla TOSI puhdas ja valkoinen, kun musta mies pesi. Muuten, pestiinkö Marja-Liisa naisten vai miesten pesuhuoneessa, hah hah haaa!!!...
Ai sä tiedät kuka se on .
Tämä asia on nyt pohjia myöten kaiveltu joten pidetään puhtaudestamme huolta.
loppu
loppu
loppu
Hah hah haaa!!!... - Nähtiinsiellä
Erik ui ja perässä kellui ruskeaa mönjää,olikohan ripulikakkaa.Hänellä oli vatsanväänteitä.
- henkilökuntaankuuluva
Kyllähän tuollainen iäkkään ihmisen kuten realistin käyttäytyminen pitää aiheuttaa toimenpiteitä hallilla. Ensi viikolla asiaa käsitellään ja ryhdytään tarvittaviin toimenpiteisiin.
Hah hah, siitä vain "toimenpiteisiin". Sitä Eduskunnan oikeusasiamieskin odottanee...
Hah hah haaa!!!... - Kokemustaon
Hemmo hei.Kun henkilökunta ei osaa,kykene puuttumaan asiohin ,on aivan oikein että asiakkaat tarttuvat epäkohtiin.
- HeijarissaHavaittu
Kokemustaon kirjoitti:
Hemmo hei.Kun henkilökunta ei osaa,kykene puuttumaan asiohin ,on aivan oikein että asiakkaat tarttuvat epäkohtiin.
toivotaan että vihoviimein tämä suurin "epäkohta" puhdistetaan päiväjärjestyksestä!
Sopinee pieni kevennys: Perhe lähti uimaan VesiVeijariin. Matkalla käytiin ostamassa pientä evästä. Altaassa pikku-Liisa kysyi yllättäen: "Äiti, miss on mun suklaapatukka." Äiti vastasi, että voi jeekuli, katso, nyt se sulaa iskän uikkareitten kortsutaskussa...
- Anonyymi
Nyt loppuu kuseksinta altaissa.koko pulju kiinni koleran takia.
- Anonyymi
Mihinkähän se naisille innokkaasti jutteleva mies nyt siirtyy. Omakin on, mutta uutta seuraa haussa.
- Anonyymi
Lähdettiin uimaan Maijan kanssa ja siinä rauhassa uidessamme olkoi kuulua kauhea
pulputus ja läpinä kuin sorsaparvi oli uinut. Katsoimme sivulle ja siinä se ReijoRealisti
UI ja puoli mertiä perässä tuli Perä Pukamat pulputtaen kuin sorsaparvi . Iso Sika se
siinä jätti paskavanaa peräänsä .- Anonyymi
Eikö realisti käytä sitten uimahousuja......
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181