Tulisitko nainen

eijassais

vaihtaan mun autoon kesärenkaat? Tänäänkin sopisi tai vaikka viikonloppuna. :) Mua ei nytten huvittaisi ja voin tehdä sitten joskus jonkun vastapalveluksen.

19

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutenkyllä

      Sulla ei taida olla autotallia missä vaihtaa...?

      • jotenhopihopi

        Sisätilat löytyy missä voi vaihtaa. Ei kyllä omissa tiloissa.


      • Sittenvointulla
        jotenhopihopi kirjoitti:

        Sisätilat löytyy missä voi vaihtaa. Ei kyllä omissa tiloissa.

        Täytys tää työpäivä hoitaa ekaks loppuun. :D


      • itevarmaanjoutuu

        Eikös se yleensä tähän aikaan useimmilla lopu? Itsellä ainakin. Ja ehkä tässä vielä saa virtapiikin ja käyn llemmalla tai sitten huomenna. Epäilen ettei se yksi kuitenkaan tulisi ja tuskinpa kukaan muukaan. :*)


      • Notulisinseuraksijos
        itevarmaanjoutuu kirjoitti:

        Eikös se yleensä tähän aikaan useimmilla lopu? Itsellä ainakin. Ja ehkä tässä vielä saa virtapiikin ja käyn llemmalla tai sitten huomenna. Epäilen ettei se yksi kuitenkaan tulisi ja tuskinpa kukaan muukaan. :*)

        Loppuihan se aika pian. :)


    • Vihreä

      En ole koskaan vaihtanut renkaita joten empä taida tulla.

      • Nomutta_

        harjoitus tekee mestarin. :)


    • Tiedämihintulla

      Voisin joo tullakin.kerro vain osoite.💕

      • voistullapitkämatka

        Sitäpä en nyt taida tähän laittaa. :D


    • nainen_auttaa

      Kyllä voin tulla mielelläni ja samalla voin tehdä muutakin remonttia mm. lampunvaihtoa, palovaroittimen korjausta, pyörän korjausta, pesukoneen korjaus... Tv korjaus, tietokoneen korjaus, naulaamista, ripustamista yms.

      • kaikkikerralla

        Ei kai kellään ole vermeitä rikki noinkin paljon kerralla?


    • Tunkki esiin sitten!

    • SoiPääs

      Kesärenkaat, kesärenkaat🎶

    • Puolinjatoisin

      Voin vaihtaa sun renkaat kun väännät pultit auki ja kiinni. Sen jälkeen voit vaihtaa mulle kesärenkaat ja vääntelet taas pultteja🤧

      • sopiihyvin

        Mikäpäs siinä. Sulle jää tunkkaus ja otat aina renkaan pois ja laitat toisen tilalle. Sitten kuuluu tryyt tryyt, kun kiristän tai löysään pultit siihen soveltuvalla koneella. :)


    • Mitäs vastapalvelusta tarjolla? :D

    • Naisetkömpelöitä

      Ehkä sulla on voimia enemmän😊

      • Työtekijäänsäneuvoo

        Vai naiset kömpelöitä! =) Olen itse joutunut vaihtamaan auton renkaan pilkkopimeällä tienvarressa pelkien ohikulkevien autojen valossa. Oli vieläpä talven kovin lumimyräkkä. Toki kokeilin ensin josko joku herrasmies pysähtyisi auttamaan, mutta sinne lumimyräkän keskelle olisin hautautunut, jos en omatoiminen olisi ollut. No, niinpä vain tuli se elämäni ensimmäinen rengas vaihdettua ja pahimmassa mahdollisessa paikassa. Hitsi, että olen vieläkin itsestäni niin ylpeä ;D


    • Apuamissäootmies

      Olisin lyönyt hanskat konepellille. Kipittänyt korkkareissa ja kiljunut.😪

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe