vaihtaan mun autoon kesärenkaat? Tänäänkin sopisi tai vaikka viikonloppuna. :) Mua ei nytten huvittaisi ja voin tehdä sitten joskus jonkun vastapalveluksen.
Tulisitko nainen
19
80
Vastaukset
- Muutenkyllä
Sulla ei taida olla autotallia missä vaihtaa...?
- jotenhopihopi
Sisätilat löytyy missä voi vaihtaa. Ei kyllä omissa tiloissa.
- Sittenvointulla
jotenhopihopi kirjoitti:
Sisätilat löytyy missä voi vaihtaa. Ei kyllä omissa tiloissa.
Täytys tää työpäivä hoitaa ekaks loppuun. :D
- itevarmaanjoutuu
Eikös se yleensä tähän aikaan useimmilla lopu? Itsellä ainakin. Ja ehkä tässä vielä saa virtapiikin ja käyn llemmalla tai sitten huomenna. Epäilen ettei se yksi kuitenkaan tulisi ja tuskinpa kukaan muukaan. :*)
- Notulisinseuraksijos
itevarmaanjoutuu kirjoitti:
Eikös se yleensä tähän aikaan useimmilla lopu? Itsellä ainakin. Ja ehkä tässä vielä saa virtapiikin ja käyn llemmalla tai sitten huomenna. Epäilen ettei se yksi kuitenkaan tulisi ja tuskinpa kukaan muukaan. :*)
Loppuihan se aika pian. :)
- Vihreä
En ole koskaan vaihtanut renkaita joten empä taida tulla.
- Nomutta_
harjoitus tekee mestarin. :)
- Tiedämihintulla
Voisin joo tullakin.kerro vain osoite.💕
- voistullapitkämatka
Sitäpä en nyt taida tähän laittaa. :D
- nainen_auttaa
Kyllä voin tulla mielelläni ja samalla voin tehdä muutakin remonttia mm. lampunvaihtoa, palovaroittimen korjausta, pyörän korjausta, pesukoneen korjaus... Tv korjaus, tietokoneen korjaus, naulaamista, ripustamista yms.
- kaikkikerralla
Ei kai kellään ole vermeitä rikki noinkin paljon kerralla?
Tunkki esiin sitten!
- SoiPääs
Kesärenkaat, kesärenkaat🎶
- Puolinjatoisin
Voin vaihtaa sun renkaat kun väännät pultit auki ja kiinni. Sen jälkeen voit vaihtaa mulle kesärenkaat ja vääntelet taas pultteja🤧
- sopiihyvin
Mikäpäs siinä. Sulle jää tunkkaus ja otat aina renkaan pois ja laitat toisen tilalle. Sitten kuuluu tryyt tryyt, kun kiristän tai löysään pultit siihen soveltuvalla koneella. :)
Mitäs vastapalvelusta tarjolla? :D
- Naisetkömpelöitä
Ehkä sulla on voimia enemmän😊
- Työtekijäänsäneuvoo
Vai naiset kömpelöitä! =) Olen itse joutunut vaihtamaan auton renkaan pilkkopimeällä tienvarressa pelkien ohikulkevien autojen valossa. Oli vieläpä talven kovin lumimyräkkä. Toki kokeilin ensin josko joku herrasmies pysähtyisi auttamaan, mutta sinne lumimyräkän keskelle olisin hautautunut, jos en omatoiminen olisi ollut. No, niinpä vain tuli se elämäni ensimmäinen rengas vaihdettua ja pahimmassa mahdollisessa paikassa. Hitsi, että olen vieläkin itsestäni niin ylpeä ;D
- Apuamissäootmies
Olisin lyönyt hanskat konepellille. Kipittänyt korkkareissa ja kiljunut.😪
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483