Tulisitko nainen

eijassais

vaihtaan mun autoon kesärenkaat? Tänäänkin sopisi tai vaikka viikonloppuna. :) Mua ei nytten huvittaisi ja voin tehdä sitten joskus jonkun vastapalveluksen.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutenkyllä

Sulla ei taida olla autotallia missä vaihtaa...?

• jotenhopihopi

Sisätilat löytyy missä voi vaihtaa. Ei kyllä omissa tiloissa.

• Sittenvointulla
        jotenhopihopi kirjoitti:

Sisätilat löytyy missä voi vaihtaa. Ei kyllä omissa tiloissa.

Täytys tää työpäivä hoitaa ekaks loppuun. :D

• itevarmaanjoutuu

Eikös se yleensä tähän aikaan useimmilla lopu? Itsellä ainakin. Ja ehkä tässä vielä saa virtapiikin ja käyn llemmalla tai sitten huomenna. Epäilen ettei se yksi kuitenkaan tulisi ja tuskinpa kukaan muukaan. :*)

• Notulisinseuraksijos
        itevarmaanjoutuu kirjoitti:

Eikös se yleensä tähän aikaan useimmilla lopu? Itsellä ainakin. Ja ehkä tässä vielä saa virtapiikin ja käyn llemmalla tai sitten huomenna. Epäilen ettei se yksi kuitenkaan tulisi ja tuskinpa kukaan muukaan. :*)

Loppuihan se aika pian. :)

• Vihreä

En ole koskaan vaihtanut renkaita joten empä taida tulla.

• Nomutta_

harjoitus tekee mestarin. :)

• Tiedämihintulla

Voisin joo tullakin.kerro vain osoite.💕

• voistullapitkämatka

Sitäpä en nyt taida tähän laittaa. :D

• nainen_auttaa

Kyllä voin tulla mielelläni ja samalla voin tehdä muutakin remonttia mm. lampunvaihtoa, palovaroittimen korjausta, pyörän korjausta, pesukoneen korjaus... Tv korjaus, tietokoneen korjaus, naulaamista, ripustamista yms.

• kaikkikerralla

Ei kai kellään ole vermeitä rikki noinkin paljon kerralla?

• Tunkki esiin sitten!

• SoiPääs

Kesärenkaat, kesärenkaat🎶

• Puolinjatoisin

Voin vaihtaa sun renkaat kun väännät pultit auki ja kiinni. Sen jälkeen voit vaihtaa mulle kesärenkaat ja vääntelet taas pultteja🤧

• sopiihyvin

Mikäpäs siinä. Sulle jää tunkkaus ja otat aina renkaan pois ja laitat toisen tilalle. Sitten kuuluu tryyt tryyt, kun kiristän tai löysään pultit siihen soveltuvalla koneella. :)

• Mitäs vastapalvelusta tarjolla? :D

• Naisetkömpelöitä

Ehkä sulla on voimia enemmän😊

• Työtekijäänsäneuvoo

Vai naiset kömpelöitä! =) Olen itse joutunut vaihtamaan auton renkaan pilkkopimeällä tienvarressa pelkien ohikulkevien autojen valossa. Oli vieläpä talven kovin lumimyräkkä. Toki kokeilin ensin josko joku herrasmies pysähtyisi auttamaan, mutta sinne lumimyräkän keskelle olisin hautautunut, jos en omatoiminen olisi ollut. No, niinpä vain tuli se elämäni ensimmäinen rengas vaihdettua ja pahimmassa mahdollisessa paikassa. Hitsi, että olen vieläkin itsestäni niin ylpeä ;D

• Apuamissäootmies

Olisin lyönyt hanskat konepellille. Kipittänyt korkkareissa ja kiljunut.😪

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2521
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      389
      2024
    3. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1694
    4. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      118
      1531
    5. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      14
      1441
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1321
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1082
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1043
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      65
      918
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      895
    Aihe