vaihtaan mun autoon kesärenkaat? Tänäänkin sopisi tai vaikka viikonloppuna. :) Mua ei nytten huvittaisi ja voin tehdä sitten joskus jonkun vastapalveluksen.
Tulisitko nainen
19
69
Vastaukset
- Muutenkyllä
Sulla ei taida olla autotallia missä vaihtaa...?
- jotenhopihopi
Sisätilat löytyy missä voi vaihtaa. Ei kyllä omissa tiloissa.
- Sittenvointulla
jotenhopihopi kirjoitti:
Sisätilat löytyy missä voi vaihtaa. Ei kyllä omissa tiloissa.
Täytys tää työpäivä hoitaa ekaks loppuun. :D
- itevarmaanjoutuu
Eikös se yleensä tähän aikaan useimmilla lopu? Itsellä ainakin. Ja ehkä tässä vielä saa virtapiikin ja käyn llemmalla tai sitten huomenna. Epäilen ettei se yksi kuitenkaan tulisi ja tuskinpa kukaan muukaan. :*)
- Notulisinseuraksijos
itevarmaanjoutuu kirjoitti:
Eikös se yleensä tähän aikaan useimmilla lopu? Itsellä ainakin. Ja ehkä tässä vielä saa virtapiikin ja käyn llemmalla tai sitten huomenna. Epäilen ettei se yksi kuitenkaan tulisi ja tuskinpa kukaan muukaan. :*)
Loppuihan se aika pian. :)
- Vihreä
En ole koskaan vaihtanut renkaita joten empä taida tulla.
- Nomutta_
harjoitus tekee mestarin. :)
- Tiedämihintulla
Voisin joo tullakin.kerro vain osoite.💕
- voistullapitkämatka
Sitäpä en nyt taida tähän laittaa. :D
- nainen_auttaa
Kyllä voin tulla mielelläni ja samalla voin tehdä muutakin remonttia mm. lampunvaihtoa, palovaroittimen korjausta, pyörän korjausta, pesukoneen korjaus... Tv korjaus, tietokoneen korjaus, naulaamista, ripustamista yms.
- kaikkikerralla
Ei kai kellään ole vermeitä rikki noinkin paljon kerralla?
Tunkki esiin sitten!
- SoiPääs
Kesärenkaat, kesärenkaat🎶
- Puolinjatoisin
Voin vaihtaa sun renkaat kun väännät pultit auki ja kiinni. Sen jälkeen voit vaihtaa mulle kesärenkaat ja vääntelet taas pultteja🤧
- sopiihyvin
Mikäpäs siinä. Sulle jää tunkkaus ja otat aina renkaan pois ja laitat toisen tilalle. Sitten kuuluu tryyt tryyt, kun kiristän tai löysään pultit siihen soveltuvalla koneella. :)
Mitäs vastapalvelusta tarjolla? :D
- Naisetkömpelöitä
Ehkä sulla on voimia enemmän😊
- Työtekijäänsäneuvoo
Vai naiset kömpelöitä! =) Olen itse joutunut vaihtamaan auton renkaan pilkkopimeällä tienvarressa pelkien ohikulkevien autojen valossa. Oli vieläpä talven kovin lumimyräkkä. Toki kokeilin ensin josko joku herrasmies pysähtyisi auttamaan, mutta sinne lumimyräkän keskelle olisin hautautunut, jos en omatoiminen olisi ollut. No, niinpä vain tuli se elämäni ensimmäinen rengas vaihdettua ja pahimmassa mahdollisessa paikassa. Hitsi, että olen vieläkin itsestäni niin ylpeä ;D
- Apuamissäootmies
Olisin lyönyt hanskat konepellille. Kipittänyt korkkareissa ja kiljunut.😪
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1845131Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813666Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers83413SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt613127SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun363101SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412316Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1042275Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?302142Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan762110Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059