Mihin et suostuisi edes rahasta?

Mikä on sellainen asia, joka saisi sinut kieltäytymään, vaikka luvattaisiin kuinka paljon tahansa.

136

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peruspertti

      Homoseksuaaliksi en ala !

      • No, enpä ajatellut minäkään ruveta. Ei vaan sovi imagooni.


      • PorvoonParoni kirjoitti:

        No, enpä ajatellut minäkään ruveta. Ei vaan sovi imagooni.

        Hiekkamailla sotaväen hommissa yksi opettajankuvatus väittii ettei kahteen asiaan ryhdy, tanssimaan kansantanhuja eikä persepanoon.

        Veikkaisin hänen syövänsä sanansa, jos Jennifer Lopez ehdottaisi jälkimmäistä, mutta vaatisi tanhuamista ennen jälkimmöistä.

        Minulle ei tarvitsisi edes maksaa tuosta.


      • he-ma kirjoitti:

        Hiekkamailla sotaväen hommissa yksi opettajankuvatus väittii ettei kahteen asiaan ryhdy, tanssimaan kansantanhuja eikä persepanoon.

        Veikkaisin hänen syövänsä sanansa, jos Jennifer Lopez ehdottaisi jälkimmäistä, mutta vaatisi tanhuamista ennen jälkimmöistä.

        Minulle ei tarvitsisi edes maksaa tuosta.

        Jotenkin eri asia on suostua anaaliseksiin Jennifer Lopezin kanssa, kuin jonkun pohjalaisen karvapersuksen kanssa.


    • Turvallisesti-Volvolla

      Koeajoon Toyotalla, koska kaasupoljin voi hirttää kiinni ja tulos voi olla tieltä ulos.

      • Minusta tuntuu, että en koeajaisi Skodaa koskaan mistään hinnasta. En vaikka olisin tiellä tietymättömillä, eikä muuta kyytiä olisi. Mieluummin kävelisin.


      • 60plus_on_uusi_teini
        PorvoonParoni kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että en koeajaisi Skodaa koskaan mistään hinnasta. En vaikka olisin tiellä tietymättömillä, eikä muuta kyytiä olisi. Mieluummin kävelisin.

        Tuo se on aikuisen miehen puhetta, HYVÄ!


      • 60plus_on_uusi_teini kirjoitti:

        Tuo se on aikuisen miehen puhetta, HYVÄ!

        Tiedän myös ihmisiä, joilla ei ole mitään periaatteita. Aikuisella miehellä pitää olla autovalintaan muitakin kriteereitä kuin, että se on halpa.


      • 60plus_on_uusi_teini
        PorvoonParoni kirjoitti:

        Tiedän myös ihmisiä, joilla ei ole mitään periaatteita. Aikuisella miehellä pitää olla autovalintaan muitakin kriteereitä kuin, että se on halpa.

        Skodalla löytyy 50 000€ maksavia malleja, mutta ovat liian halpoja sinun statussymboleiksi? Oletko oikeasti yli kuusikymppinen?


      • 60plus_on_uusi_teini kirjoitti:

        Skodalla löytyy 50 000€ maksavia malleja, mutta ovat liian halpoja sinun statussymboleiksi? Oletko oikeasti yli kuusikymppinen?

        Hintalaatusuhde ratkaisee kaiken ja sanotaan ettei köyhällä ole varaa ostaa huonoa tavaraa. Osuiko negatiivinen palautteeni Skodasta arkaan paikkaan vai miksi kuuskymppinen ihminen viitsisi alkaa höpöttämään jostain statussymboleista, kun oli puhe autoista.


      • 60plus_on_uusi_teini
        PorvoonParoni kirjoitti:

        Hintalaatusuhde ratkaisee kaiken ja sanotaan ettei köyhällä ole varaa ostaa huonoa tavaraa. Osuiko negatiivinen palautteeni Skodasta arkaan paikkaan vai miksi kuuskymppinen ihminen viitsisi alkaa höpöttämään jostain statussymboleista, kun oli puhe autoista.

        Minua ei ole autot nuoruusvuosien jälkeen kiinnostaneet mutta omistan välttämättömiä ajoja varten pienen Nissanin. Että ei osunut arkaan paikkaan, mutta ihmettelen että mikä muu kuin statusarvo voi estää aikuista miestä omistamasta tai edes koeajamasta hyvää, mutta väärän merkkistä autoa. Kyllähän se 50-tonnia maksavan täytyy jo ihan hyvä olla.


      • 60plus_on_uusi_teini kirjoitti:

        Minua ei ole autot nuoruusvuosien jälkeen kiinnostaneet mutta omistan välttämättömiä ajoja varten pienen Nissanin. Että ei osunut arkaan paikkaan, mutta ihmettelen että mikä muu kuin statusarvo voi estää aikuista miestä omistamasta tai edes koeajamasta hyvää, mutta väärän merkkistä autoa. Kyllähän se 50-tonnia maksavan täytyy jo ihan hyvä olla.

        Vanhat muistot 70-luvun Skodasta merkitsevät niin paljon, eikä vanhalle koiralle enää voi opettaa uusia temppuja.


      • 60plus_on_uusi_teini
        PorvoonParoni kirjoitti:

        Vanhat muistot 70-luvun Skodasta merkitsevät niin paljon, eikä vanhalle koiralle enää voi opettaa uusia temppuja.

        Toi on kyllä totta, Skodan tsekki-maine roikkuu sitkeästi minunkin mielessäni vaikka autolla ei ole menneen kanssa enää mitään tekemistä.


      • Seliseli
        PorvoonParoni kirjoitti:

        Vanhat muistot 70-luvun Skodasta merkitsevät niin paljon, eikä vanhalle koiralle enää voi opettaa uusia temppuja.

        Älä paroni välitä, taitaa tollukka siellä vaan taas räksyttää. Ei täällä kukaan muu näe vaivaa muiden autoihanteista.


      • Seliseli kirjoitti:

        Älä paroni välitä, taitaa tollukka siellä vaan taas räksyttää. Ei täällä kukaan muu näe vaivaa muiden autoihanteista.

        Kyllä tänne mielipiteitä mahtuu, mutta niitä ei kannata kirjoittaa asenteella - minä kyllä tiedän parhaiten miten tämä asia on, heh.


      • kylmätotuus
        PorvoonParoni kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että en koeajaisi Skodaa koskaan mistään hinnasta. En vaikka olisin tiellä tietymättömillä, eikä muuta kyytiä olisi. Mieluummin kävelisin.

        Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin, kun Skodaa mollasit.

        Poikaystävälläni 1960-luvun lopussa oli kiiltävänmusta Skoda (Octavia ?).
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Škoda_Octavia_(1959)

        Auto oli lähes yhtä ihana, kuin sen kuljettajakin.
        Autossa oli tilaa ja sen istuimet olivat niin miellyttävät istua, etten ole vieläkään samanlaista istuinmukavuutta kokenut missään autossa.

        Täytyy vielä korostaa, että auton omistaja oli jo silloin autoalan ammattilainen, eikä ostanut sikaa säkissä.

        Aloitukseenhan kommenttini ei liity mitenkään, vaan se on kannanotto aloittajan yhtä "pihalla olevaan" kommenttiin.

        Tiarani taitaa olla hivenen löystynyt tai pääkoppani kutistunut..
        Mene ja tiedä?

        Mukavaa viikonloppua kaikille ja muistakaa käyttää äänioikeuttanne!


      • kylmätotuus
        kylmätotuus kirjoitti:

        Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin, kun Skodaa mollasit.

        Poikaystävälläni 1960-luvun lopussa oli kiiltävänmusta Skoda (Octavia ?).
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Škoda_Octavia_(1959)

        Auto oli lähes yhtä ihana, kuin sen kuljettajakin.
        Autossa oli tilaa ja sen istuimet olivat niin miellyttävät istua, etten ole vieläkään samanlaista istuinmukavuutta kokenut missään autossa.

        Täytyy vielä korostaa, että auton omistaja oli jo silloin autoalan ammattilainen, eikä ostanut sikaa säkissä.

        Aloitukseenhan kommenttini ei liity mitenkään, vaan se on kannanotto aloittajan yhtä "pihalla olevaan" kommenttiin.

        Tiarani taitaa olla hivenen löystynyt tai pääkoppani kutistunut..
        Mene ja tiedä?

        Mukavaa viikonloppua kaikille ja muistakaa käyttää äänioikeuttanne!

        Näkyisiköhän tästä linkistä ko.automalli-kokeillaan

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Škoda_Octavia_(1959)


      • kylmätotuus
        kylmätotuus kirjoitti:

        Näkyisiköhän tästä linkistä ko.automalli-kokeillaan

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Škoda_Octavia_(1959)

        Ei näy, ei.
        Minä luovutan todeten, että pääkoppani on todennäköisesti kutistunut.

        Nyt hävettää, mutten sano vieläkään rumaa sanaa.


    • Minä suostuisin kyllä ihan kaikkeen.
      Niin paljon on muutettavaa.
      Johtunee siitä että olen niin inhimillinen.

      H.

    • etsillaikai

      En ryhtyisi persuksi. Suurikaan summa ei tee onnelliseksi jos ei enää kehtaa katsoa peiliin.

      • Itseäni on alkanut eniten arveluttamaan Vihreiden politiikka, joten ovat pahasti pannassa.


      • etsillaikai
        PorvoonParoni kirjoitti:

        Itseäni on alkanut eniten arveluttamaan Vihreiden politiikka, joten ovat pahasti pannassa.

        Ethän sinä mitään arveluttamisia kysynyt, vaan mihin ei kukin suostuisi rahasta.


      • etsillaikai kirjoitti:

        Ethän sinä mitään arveluttamisia kysynyt, vaan mihin ei kukin suostuisi rahasta.

        En suostuisi äänestämään Vihreitä, vaikka maksettaisiin mitä.


      • etsillaikai
        PorvoonParoni kirjoitti:

        En suostuisi äänestämään Vihreitä, vaikka maksettaisiin mitä.

        Mikä vihreillä on niin pielessä että et suostuisi heitä äänestämään?

        Minä en äänestäisi persuja, koska ovat yhden asian liike. Heillä ei ole kykyä nähdä mitään muita ongelmia kuin homot, pakkoruotsi ja maahanmuutto. Nähtiinhän se jo lyhyellä hallitustaipaleellaan kun mukisematta hyväksyivät kaikki heikoimpiin suunnatut kepitykset.


      • Vihreän-homeen-totuus

        Skitsofreeninen homo klubeissa viihtyvä Touko, taksisuharit Ville ja Jani, homo Haavisto - vihreillä on pielessä kaikki. Paitsi puolueen vastenmielinen nimi, se lienee rekisteröity.


      • etsillaikai kirjoitti:

        Mikä vihreillä on niin pielessä että et suostuisi heitä äänestämään?

        Minä en äänestäisi persuja, koska ovat yhden asian liike. Heillä ei ole kykyä nähdä mitään muita ongelmia kuin homot, pakkoruotsi ja maahanmuutto. Nähtiinhän se jo lyhyellä hallitustaipaleellaan kun mukisematta hyväksyivät kaikki heikoimpiin suunnatut kepitykset.

        Aate


      • etsillaikai
        PorvoonParoni kirjoitti:

        Aate

        Oletpa laiska. Tai sitten et vain osaa perustella, kun tunteet vievät miestä kuin mätää kukkoa.

        Minä sentään avasin mielipiteitäni persuista, sen sijaan että olisin vain tokaissut "rasistisuus".


      • Vihreätsucks
        etsillaikai kirjoitti:

        Oletpa laiska. Tai sitten et vain osaa perustella, kun tunteet vievät miestä kuin mätää kukkoa.

        Minä sentään avasin mielipiteitäni persuista, sen sijaan että olisin vain tokaissut "rasistisuus".

        Minun mielestä sinun perusteesi olivat persiistä. Tuollainen - osaa perustella - lässytys kuulostaa kuusvuotiaalta kakaralta.


      • etsillaikai
        Vihreätsucks kirjoitti:

        Minun mielestä sinun perusteesi olivat persiistä. Tuollainen - osaa perustella - lässytys kuulostaa kuusvuotiaalta kakaralta.

        Minun mielestä sinun mielipiteesi on yhtä kiinnostava kuin kilo kiviä.


      • MontakoVäriäkinOn
        etsillaikai kirjoitti:

        Minun mielestä sinun mielipiteesi on yhtä kiinnostava kuin kilo kiviä.

        Millaisia kivilajeja tunnet ja osaat tunnistaa?
        Kuinka monta?


    • 16-6

      Tämä on helppo! Loukkaamaan ketään!

      • Sinulla on kauniit arvot elämässäsi, pidä niistä kiinni.


      • Loukkasit juuri mahdollisesti masokistia.


    • rospuuttoa

      Tjäreporin matkanjärjestäjälle en edes rahasta.Onneksi voin valita.Matkustan muutaman kerran vuodessa silloin kun siltä tuntuu ja joku muu maa kiinnostaa kuin tämä kotimaa.Kymmeniä kertoja olin ollut tämän matkanjärjestäjän matkalla eikä koskaan mitään valittamista,nyt kun pienenä ihmisenä annoin palautetta oppaan käytöksestä niin heiltä ei mitään muuta tullut kuin "toivottavasti edelleenkin tulette meidän matkalle".Oli valmiiksi tulostettu A -nelonen ,päiväys oli ihan käsinkirjoitettu.Menisin heidän järjeställeen matkalle jos takaisivat ettei heidän työntekijänsä ole todellakaan siellä työssä minne menen.Ei tjäreporilla ole tarvetta kakstonniselle.Niin kuin alussa kirjoitin onneksi voin valita.En edes nimimerkkiä laita tai keksi ,olen vieläkin äkeissäni oppaan opastuksesta vaikka siitä on jo muutama kuukausi.Onko käynyt niin että heti eka päivänä haluat kotiin?Kuusi päivää likaisessa kaupungissa.Menin halpaan vaikka matka oli kallein mitä matkanjärjestäjä markkinoi.Kun kotiin pääsin niin ostin lohdutusmatkan johon on muutama viiko aikaa.Nyt on niin kaunis aurinkoinen päivä kotosuomessa että vaikka ei vielä lämmin olekaan.

      • Tjäreborg ei ole myöskään minun suosikki matkatoimisto. Aurinkomatkat ja Tui tällä hetkellä parhaita.


      • paljonreissannutoon

        Ei Tjäreborg ole yhtään sen huonompi jos ei parempikaan kuin muut PP:n mainitsemat yleiset matkanjärjestäjät. Outo vuodatus amalta (?) tai kuka lie, herkkähipiäinen olet. Eikä itsessä yhtään mitään vikaa?
        Toisaalta, vaikka matkustaisin ryhmämatkalla niin enpä suuremmin ole oppaita tarvinnut, ja jos olen niin ihan hyvät ohjeet ja tiedot olen aina saanut. Sekä oppailta että heidän markkinoimiensa hotellien henkilökunnalta.


      • paljonreissannutoon kirjoitti:

        Ei Tjäreborg ole yhtään sen huonompi jos ei parempikaan kuin muut PP:n mainitsemat yleiset matkanjärjestäjät. Outo vuodatus amalta (?) tai kuka lie, herkkähipiäinen olet. Eikä itsessä yhtään mitään vikaa?
        Toisaalta, vaikka matkustaisin ryhmämatkalla niin enpä suuremmin ole oppaita tarvinnut, ja jos olen niin ihan hyvät ohjeet ja tiedot olen aina saanut. Sekä oppailta että heidän markkinoimiensa hotellien henkilökunnalta.

        Kyllä se vaan on ja huomaa, kun käyttää opaspalveluja. Jos ei niitä ole tarvinnut ei välttämättä sitä huomaakaan


      • paljonreissannutoon kirjoitti:

        Ei Tjäreborg ole yhtään sen huonompi jos ei parempikaan kuin muut PP:n mainitsemat yleiset matkanjärjestäjät. Outo vuodatus amalta (?) tai kuka lie, herkkähipiäinen olet. Eikä itsessä yhtään mitään vikaa?
        Toisaalta, vaikka matkustaisin ryhmämatkalla niin enpä suuremmin ole oppaita tarvinnut, ja jos olen niin ihan hyvät ohjeet ja tiedot olen aina saanut. Sekä oppailta että heidän markkinoimiensa hotellien henkilökunnalta.

        Olen usein matkustanut ryhmämatkalla ja asunut hotellissakin ensimmäisen ja viimeisen yön. Kaikki oppaat eivät tunne kohteesta, kuin ryhmille esiteltävät paikat. Väittävät useinkin tosissaan, ettei jokin toiminto tai palvelu ole kohteessa tarjolla, vaikka eivät ole perehtyneet asiaan ja asia voi olla helpostikin saatavissa.

        Esimerkiksi jossain Italian rantakaupungin turistikohteessa kysyin, mistä voisin päästä veneellä tai vesibussilla Venetsiaan. Opas väitti, ettei se olisi mahdollista, mutta se onnistui paikallisesta matkatoimistosta kysyttyäni ihan helposti. Sain valita mieleisen matkan, eikä tarvinnut istua bussissa.


    • Limingalta

      Ostamaan saksalaisia tuotteita. On toisen maailman sodan rippeet vielä Suomenkin rasitteena. Saksalaiset alkoi uhoamaan , ei Venäjä ollut syypää.

      • Minäpä ostan, vaikka isäni oli myös Lapin sodassa.

        Ajan jopa saksalaisella autolla.


    • NNainen

      En alkaisi puhelinmyyjäksi enkä esiintymään Eevan asussa paikallislehdessä.

      • Hehee, no enpä minäkään Aataminin asussa esiintymään, enkä myöskään puhelinmyyjäksi.


    • ei.kai.kukaan

      Vahingoittaisi ketään ihmistä (en eläintäkään ellei sitten ole vaikka kyykäärme) tai antaisi häntä 'ilmi' väärin tiedoin josta joku siis maksaisi mulle. Myrkyttämisestä > tappamisesta yms. puhumattakaan.

      • Lähtisi polkupyörällä sotkemaan Pori-Helsinki-Pori reissua.

        Pelkkä ajatus sillä karmealla, huonokuntoisella tiellä ajaminen tietäisi vähintäin sydäriä tai jotain.
        Ei mistään hinnasta.

        Autoilijat jo manaavat sitä kinttupolkua.


      • 2lesken kirjoitti:

        Lähtisi polkupyörällä sotkemaan Pori-Helsinki-Pori reissua.

        Pelkkä ajatus sillä karmealla, huonokuntoisella tiellä ajaminen tietäisi vähintäin sydäriä tai jotain.
        Ei mistään hinnasta.

        Autoilijat jo manaavat sitä kinttupolkua.

        leske

        Valtatie 2 on varmaan yksi Suomen huonokuntoisimmista valtaväylistä, eikä edes Satakuntalaiset kansanedustajat mahda asialle mitään. Se on ollut sitä yli 30 vuotta ja tietä useampaan kertaan vuosittain ajaneena olen kironnut ruuhkat, möykyt ja kuorma-autot perimmäiseen helvettiin.

        Helsinki-Tampere moottoritien valmistumisen jälkeen olen alkanut ajaa Poriin Tampereen kautta. Vaikka matka tulee pidemmäksi, on se paljon miellyttävämpää ja joutuisampaa kuin körötellä kakkostietä.

        Olen ajanut joskus fillarilla Pori-Harjavalta-Pori reissun ja se on ehdoton maksimi. Allekirjoitan näkemyksesi ei mistään hinnasta keskusteluun.


      • ei.kai.kukaan

        Toisen ihmisen hyväksyminen, oli hän sitten kuinka paha tahansa, on myös länsimaisen oikeusjärjestelmän hyväksymistä. Eikä minulla ole oikeutta päättää saako joku elää riippumatta siitä mitä hän on tehnyt.


    • älykäs_puolilaiska

      En mistään rahasta suostuisi toimimaan sellaisessa työpaikassa, jossa pitää tohottaa.

      • Olen ollut sellaisessa työpaikassa, eikä voi muuta sanoa kuin, että olen erittäin samaa mieltä kanssasi.


    • Periaatteet.on

      Tappaisi. Läimisin ympärikorvia kyllä muutamaa ihan ilmaiseksi jos uskaltaisin.

      • sarjamurhaaja

        Jos kerran ottaisi nirrin pois joltain, lisää kokemusta.


      • Joskus olen ollut tappelussa, jossa on läimitty kunnolla. Koskaan en ole ajatellut tappavani ketään, en edes unissani.


    • kehtaakatsoapeiliin

      Mistään hinnasta en suostu äänestämään osapäivänatseja.

      • Äänestäminen on tärkeä asia ja oman ehdokkaan taustat kannattaa selvittää huolella. Ikävä jos joutuu myöhemmin toteamaan itselleen, että miksi minä tuotakin tomppelia äänestin.


    • kylmätotuus

      En hylkäisi lastani tai kääntäisi selkääni läheisilleni.
      Arvomaailmastani en myöskään luovu mistään hinnasta.

      • Se vaan on niin, että oma lapsi ja omat vanhemmat ja sisarrukset ovat samaa verta ja sukua. Erityisesti oma lapsi on rakas.

        Minä tiedän ettet luopuisi arvomaailmastasi Savon paronitar.


    • Bengalitikku

      Tekemään vastoin etiikkaani.

      • Tällaisen kunnioitettavan iän saavutettuna, jokaiselle on muodostunut omanlaisensa etiikka. Myöskään minä en toimi sitä vastaan.

        Bengalitikku, kiitos vastauksestasi.


    • VaiOnko

      Kaikki on kaupan. T. Merkurius

      • Bengalitikku

        Ei kait senttäs.
        Pyrstö edellä puuhun?


      • Jotain selkärankaa sentään pitää olla.


    • Sehän riippuu ensinnäkin omasta taloudellisesta tilanteesta. Jos olisi niin köyhä, ettei saisi edes riittävästi ruokaa, voisi suostua rahasta asioihin, joita muuten ei tekisi mistään hinnasta.

      No, ruokaa saan ihan riittävästi ja vaikkei sitä rahaa liikaa olekkaan, en niin rahanahne ole, että mitään hulluuksia alkaisin tekemään rahan takia.

      • Pidätkö mahdollisena, että sopivissa olosuhteissa sinusta voisi tulla vaikka palkkamurhaaja?


      • PorvoonParoni kirjoitti:

        Pidätkö mahdollisena, että sopivissa olosuhteissa sinusta voisi tulla vaikka palkkamurhaaja?

        Mistään hinnasta en vahingoittaisi toista ihmistä.


      • entinenmiäs kirjoitti:

        Mistään hinnasta en vahingoittaisi toista ihmistä.

        Etkö missään tilanteessa? Minä luulen, että vahingoittaisin, jos pelastaisin sillä sata muuta.

        Mutta miten, se on sitten kinkkisempi juttu. Ampua en osaa, voimaakaan ei ole niinpaljon, että rotevalle miehelle pärjäisin. Kai minä jotain keksisin sellaisessa tilanteessa, jos olisi pakko.

        Kaikki maailman lapset ottaisin kainalooni suojaan.


      • suvenkorento12 kirjoitti:

        Etkö missään tilanteessa? Minä luulen, että vahingoittaisin, jos pelastaisin sillä sata muuta.

        Mutta miten, se on sitten kinkkisempi juttu. Ampua en osaa, voimaakaan ei ole niinpaljon, että rotevalle miehelle pärjäisin. Kai minä jotain keksisin sellaisessa tilanteessa, jos olisi pakko.

        Kaikki maailman lapset ottaisin kainalooni suojaan.

        Vahingoittaisin kyllä esim. suojellakseni muita tai itseäni väkivallalta, jos se olisi ainoa keino ja mahdollista. Ja sellaisessa tapauksessahan se vahingoittaminen ei olisi itse tarkoitus, eikä tapahtuisi rahasta, kuten aloituksessa oli puhe.


    • Laskuvarjolla en hyppäisi, paitsi jos joku minut henkeni pitimiksi koneesta sellaisen kanssa tuuppaisi.

      Benji- hyppyä en tekisi mistään rahasta.

      Aika hiljattain uhosin jostain asiasta, että niin suurta rahaa maailmasta ei löytyisi, että sen tekisin. Mitähän mahtoi olla, olen niin kova uhoamaan tiukan paikan tullen. Onneksi on selektiivinen muisti.

      • suvenkorento12

        Joskus aikanaan, kun oikein otti kaikki asiat päähän työpaikalla, uhottiin rouvien kanssa: "Perustetaan haarakonttori assalle."

        Onneksi jäi uhoamisen tasolle, sitäkään en tekisi rahasta. Kukaan ei enää maksaisikaan siitä ;-))).


      • suvenkorento12 kirjoitti:

        Joskus aikanaan, kun oikein otti kaikki asiat päähän työpaikalla, uhottiin rouvien kanssa: "Perustetaan haarakonttori assalle."

        Onneksi jäi uhoamisen tasolle, sitäkään en tekisi rahasta. Kukaan ei enää maksaisikaan siitä ;-))).

        Silloin tällöin kuulee naisporukan laskevan leikkiä "haarakonttoreista", mutta vain harvat ja valitut sille tielle lähtevät. Samoin ei niitä miehiäkään pilvin pimein ole, jotka käyvät haarakonttoreissa.


      • suvenkorento

        Minulla ei ole minkäänlaista korkean paikankammoa ja olen hypnnyt nuorena miehenä 16 metrin korkeudelta veteen. Mutta laskuvarjot ja Benji-hypyt ovat asioita, joita en tekisi mistään hinnasta. Silloin olet toisen ihmisen tarkistamien laitteiden varassa ja tunnetusti varotoimenpiteet voivat pettää. Jotenkin vaan ajattelen, että se osuu juuri minun kohdalleni.


    • ö-Öö

      Tappamaan itseäni.

      Koska mitä vittua dollareilla ois hyötyä mulla kuolleena? Koko ketjkusteluketju näytti muotoutuvan suuntaan "ikinä en maalais vessaa vihreäksi". Aloitus oli juu hyvä, siitä ois voinut kehittyäkin jotian syvempäkin filosofiaa, mutta spedeilyksi meni taas.

      =DW=

      • Älä nyt ole noin kriittinen!

        Olen huomannut näillä foorumeilla, että syvemmän filosofian keskustelut ampuu aina joku alas. Aivan kuin olisi pakko pilata hyvät keskustelut, ehkä joku saa vahingonilosta jotain tyydytystä?

        Itse meinasin jopa laittaa avaukseeni, että myös puolittain leikilliset kommentit sallitaan. Mielestäni keskustelu on tärkeintä, asiattomuuksiin ei tarvitse vastata ja leikinlasku piristää joskus kummasti päivää.

        Minulla on myös ehdoton suhtautuminen itsemurhaan, ei koskaan!


      • ö-Öö
        PorvoonParoni kirjoitti:

        Älä nyt ole noin kriittinen!

        Olen huomannut näillä foorumeilla, että syvemmän filosofian keskustelut ampuu aina joku alas. Aivan kuin olisi pakko pilata hyvät keskustelut, ehkä joku saa vahingonilosta jotain tyydytystä?

        Itse meinasin jopa laittaa avaukseeni, että myös puolittain leikilliset kommentit sallitaan. Mielestäni keskustelu on tärkeintä, asiattomuuksiin ei tarvitse vastata ja leikinlasku piristää joskus kummasti päivää.

        Minulla on myös ehdoton suhtautuminen itsemurhaan, ei koskaan!

        Mnaah

        Itsemurhaan mulla ei mielipidettä, jokaisen oma asia. Aika selkeästi kirjoitin, että rahasta en sellaista tee. Jos joku kaheli vetää ittensä hirteen rahaa vastaan, siinäpä ihmettelemistä, nettipalstoillekin.

        =DW=


      • ö-Öö kirjoitti:

        Mnaah

        Itsemurhaan mulla ei mielipidettä, jokaisen oma asia. Aika selkeästi kirjoitin, että rahasta en sellaista tee. Jos joku kaheli vetää ittensä hirteen rahaa vastaan, siinäpä ihmettelemistä, nettipalstoillekin.

        =DW=

        Ymmärsin kyllä.


    • Niin_on

      Kokoomuksen, keskustan ja demareiden äänestäjäksi en alkaisi, vaikka mitä lupaisivat.

      • ää.nestin

        Enkä minä perussuomalaisia enkä vihreitä. Näin aluksi.


    • Perusjuntt

      Tekemään elintarvike hankintoja Prismasta ja pitämään taukoa ABC,llä

      • Pakko poiketa joskus ABC:lle, kun ei matkan varrella ole muuta kahvipaikkaan, mutta yleensä yritän välttää ja pysähdyn pienemmille kahviloille.

        Meillä ei ole Prismaa ollenkaan Porvoossa.


      • MatkoillaPysähtelemme

        Hyvä tietää, ettei tarvitse pelätä törmäävänsä siellä typeriin, kirjoitustaidottomiin tyyppeihin. Pitääpä valita ABC ja Prisma, kun lähtee matkailemaan.


    • Krokomatiili

      En suostuisi pettämään puolisoani, enkä myymään itseäni, en myöskää satuttamaan toista ihmistä ruumiillisesti (joskus tulee sanallisesti satutettua ihan vahingossakin), listaan voisi vielä lisätä paljonkin, mutta nuo on ne päällimmäiset mitkä tulee mieleeni.

      • Lehdistä kun lukee, niin pettämisestä on tullut joku ihmeen muoti-ilmiö. Minun mielestä joko ollaan yhdessä toisen ihmisen kanssa tai sitten ei. Kolmannet osapuolet ei kuulu kuvioon.


    • Heikunkeikku

      Huomenta vaan täältä.
      Oon aina sanonut, että sukellusveneeseen en kroppaani veisi, vaikka saisin kuinka paljon rahaa.
      Olisi kammottavaa sulkeuttaa itsensä pieneen tilaan, josta ei tosta-noin-vaan pääsisi pujahtamaan pois. Yhdeksi syyksi olen maininnut tukehtumisen. Suljetun tilan tukehtumisrefleksi.

      Mutta, nyt kun aloitusta aloin ajattelemaan, niin ehkä kuitenkin voisin neuvotella sukellusveneeseen menemistäni, jos kyse olisi suuremmasta rahamäärästä :)
      Tiedän, että en oikeesti-oikeesti varmaankaan tukehtuisi sinne ahtauteen, mutta sen sanon, että olisi pirun tukalat oltavat mulla.
      Tosin olen tietoinen, että jonkinasteista sisukkuutta minulta löytyy ja itseni hallntaa, että tosiaan jos vähä enemmän sitä rahaa olisi tulossa, niin pienoisia tukehtumistuntemuksia voisin itselleni sallia. Joo, että tämmönen vastaus.

      Mut teurastajaksi en kyllä alkaisi, vaikka tuputettais kuinka paljon rahaa.
      En alkaisi tappamaan.

      On hyvin paljon muitakin asioita, joihin en rahalla ryhtyisi.
      Olen äärimmäisen itsepäinen ja päättäväinen asioissa, joita en hyväksy. Mitä enemmän rahaa tuputettais että kääntäisin pääni, niin sitä sinnikkäämmin nakkaisin rahat veks.

      Tämmöstä nyt sitten täältä.

      • Tunnustan kokeneeni nuoruudessa jonkinasteista ahtaan paikankammoa. Mutta kun Lanzarotella tuli mahdollisuus mennä sukellusveneen kyytiin ja silloin pikkupoikani sitä oikein kinusi, niin hellyin ja kovetin luontoni ja menin sukellusveneeseen. Ei ollut yhtään paha tai ahdistava kokemus. Tuntui hienolta nähdä sellainen isokokoinen rausku liihoittelemassa meressä.

        Eipä olisi minustakaan teurastajaksi, kun meinaan pyörtyä veren näkemisestä. Jos omaan sormeen tulee pieni haava, heti tulee paha olo ja heti pitää saada laastari tai paperia päälle.

        Meillä jokaisella rajoitteemme, sinulla ja minulla samansuuntaiset.


    • Riis

      Kuuntelisi yhtäkään Cheekin levyä alusta loppuun.

      • Heikunkeikku

        "Riis"

        Tuota en kyllä usko.
        Että niinku jos saisit niin paljon rahhoo, ettei yhteen kasaan mahtuisi, niin et siltikää kuuntelisi Cheekin levyä alusta loppuun.:)
        Ei, tuo ei mene muhun niin, että alkaisin uskomaan.

        Tuo musiikin kuuntelu olis niin helppokin juttu. Toista se on mulla, kun kirjotin, että menisin sukellusveneeseen. Se on paljo se. Mä pyörisin sielä pitkin seiniä paniikkipallona, haukkoisin henkeä ku pallokala. Hiki valuisi pitkin ja poikin sen mitä ne ehtis olla mun iholla, ne präiskis ittensä niihin seiniin.

        Mutta kaikesta tuosta huolimatta, menisin tuollaiseen olotilaan. En nauraen, mutta menisin kuiteskin.

        Neuvottelisin rahasumman niin suureksi, että saisin sillä jonkinmoisen pikku talon meren rannalle. :)


      • Riis
        Heikunkeikku kirjoitti:

        "Riis"

        Tuota en kyllä usko.
        Että niinku jos saisit niin paljon rahhoo, ettei yhteen kasaan mahtuisi, niin et siltikää kuuntelisi Cheekin levyä alusta loppuun.:)
        Ei, tuo ei mene muhun niin, että alkaisin uskomaan.

        Tuo musiikin kuuntelu olis niin helppokin juttu. Toista se on mulla, kun kirjotin, että menisin sukellusveneeseen. Se on paljo se. Mä pyörisin sielä pitkin seiniä paniikkipallona, haukkoisin henkeä ku pallokala. Hiki valuisi pitkin ja poikin sen mitä ne ehtis olla mun iholla, ne präiskis ittensä niihin seiniin.

        Mutta kaikesta tuosta huolimatta, menisin tuollaiseen olotilaan. En nauraen, mutta menisin kuiteskin.

        Neuvottelisin rahasumman niin suureksi, että saisin sillä jonkinmoisen pikku talon meren rannalle. :)

        Pahoin pelkään että myös Sanni on ihan samassa sarjassa. Ei mistään hinnasta, hirveätä musiikkia!

        Enkä minäkään menisi sukellusveneeseen, saati sitten avaruusrakettiin.


      • Heikunkeikku
        Riis kirjoitti:

        Pahoin pelkään että myös Sanni on ihan samassa sarjassa. Ei mistään hinnasta, hirveätä musiikkia!

        Enkä minäkään menisi sukellusveneeseen, saati sitten avaruusrakettiin.

        No avaruusrakettiin ei muakaan saisi kirveelläkään. Olisi kyllä aivan kauheaa.

        Hyvähän sun on olla noin jyrkkä, ku tietysti plakkarit on täynnänsä tuohta, ettei tarttis mitään musiikkia josta ei tykkää, imeä korviinsa.
        Mulla on vähä eri juttu. Mä kuuntelisin rahasta vaikka vanhaa tanssimusiikkia:)


      • Se on siinä ja siinä, että pystyisinkö kuuntelemaan levyllistä Cheekiä, paljon kyllä pitäisi maksaa, että edes yrittäisin.


      • kylmätotuus
        PorvoonParoni kirjoitti:

        Se on siinä ja siinä, että pystyisinkö kuuntelemaan levyllistä Cheekiä, paljon kyllä pitäisi maksaa, että edes yrittäisin.

        Kuuntelisit siis kuitenkin Cheekiä, jos joku siitä sinulle maksaisi määräämäsi hinnan.
        Jassoo, jassoo!
        Raha siis ratkaisee.

        Minä kuuntelen hänen tuotantoaan usein, eikä kenenkään tarvitse maksaa siitä minulle lanttiakaan.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Kuuntelisit siis kuitenkin Cheekiä, jos joku siitä sinulle maksaisi määräämäsi hinnan.
        Jassoo, jassoo!
        Raha siis ratkaisee.

        Minä kuuntelen hänen tuotantoaan usein, eikä kenenkään tarvitse maksaa siitä minulle lanttiakaan.

        Sopivassa tilanteessa ja sopivassa seurassa kaikki on mahdollista. Minä en vaan diggaa räppiä, olen kai sitten jonkun sortin fossiili.


    • aikakovakysymyskin

      Jos oikein kovaksi laittaa kysymykset, niin toisten ihmisten murhaaminen ja itsemurhan tekeminen.

      • Sinänsä on merkillistä, että suosituimpia ohjelmia televisiosta ovat murhista kertovat sarjat.

        Jos on näinkin kunnioitettavaan ikään saakka elänyt, niin ei sitä nyt itsemurhalla lopeteta.


    • lievästi-ajatteleva

      Laulaisi työväenlauluja kuntoutuskurssilla.

      • Opettelin nuoruudessani jollain kesäleirillä niitä työväen lauluja, mutta enpä enää niitä laulaisi. En kyllä menisi kuntoutuskurssillekaan.


    • Medioso

      En äänestäisi vihreitä tai RKP:tä mistään hinnasta paitsi sitten jos hinnoista sovitaan.

      • Näin olen myös ajatellut, että aivan hyvin voisin vaikka ihan vain parillakin miljoonalla myydä ääneni vihreille.
        Johan minä niillä rahoilla saisin ison diiseliauton ja lentelisin ympäri maailmaa, niinkuin vihreät itsekin.


      • kylmätotuus

        Mainio ja rehellinen vastauksesi sai minut hekottelemaan hillittömästi.
        Kiitos!


    • Per-kel

      En muuttais Suomeen :)

      • Tutkimustulosten

        Suomessa asuvat maailman onnellisimmat ihmiset.


      • Per-kel

        Eiköhän Suomen onnellisimmat jo makaavat kalmistoissa? Jos näkisivät tämän påivän menoa niin varmaan kääntyisivät siellä mullan alla :(


      • Heikunkeikku
        Per-kel kirjoitti:

        Eiköhän Suomen onnellisimmat jo makaavat kalmistoissa? Jos näkisivät tämän påivän menoa niin varmaan kääntyisivät siellä mullan alla :(

        Minusta Suomi on hyvä maa asua. Siis Älyttömän hyvä maa.
        Ihminen on onnellinen ja tyytyväinen missä maassa tahansa, jos on sen tyyppinen ihminen, että on tyytyväinen.
        En koskaan voisi luopua tästä synnyinmaasta.
        Tää Suomi on jotenkin yli-ihana:)
        Ja heevetin kauniskin.
        Ja ihmiset ovat suurimmalta osalta kotoosia.
        Amen.


      • Per-kel
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Minusta Suomi on hyvä maa asua. Siis Älyttömän hyvä maa.
        Ihminen on onnellinen ja tyytyväinen missä maassa tahansa, jos on sen tyyppinen ihminen, että on tyytyväinen.
        En koskaan voisi luopua tästä synnyinmaasta.
        Tää Suomi on jotenkin yli-ihana:)
        Ja heevetin kauniskin.
        Ja ihmiset ovat suurimmalta osalta kotoosia.
        Amen.

        Voipi olla sellaiselle joka ei ole maailmalla kulkenut ja asunut.- Itte läksin sieltä Kekkosen aikaan, nykyään maa ihan toisenlainen, ja ihmiset ihmettelee kun on käymässä, että mitäs sie täällä :(


      • Heikunkeikku
        Per-kel kirjoitti:

        Voipi olla sellaiselle joka ei ole maailmalla kulkenut ja asunut.- Itte läksin sieltä Kekkosen aikaan, nykyään maa ihan toisenlainen, ja ihmiset ihmettelee kun on käymässä, että mitäs sie täällä :(

        Mistäs tiedät miten olen kuleksinut. Ei, en asunut mutta kuleksinut kuitenkin.
        Kekkosen aikaan jos olet lähtenyt kuleksimaan, niin toki ajat ovat muuttuneet. Ja hyvä niin.
        Ilmoitan tiedoksesi, että tää toisenlainen maamme on tottavie hyvä paikka asua.
        Olet kenties vieraantunut?
        Tule sisäistämään tilanne ja sano niille ihmetteleville ihmisille, että olen suomalainen, mitä te ihmettelette jos täällä olen.
        Missä asut, jos saan kysyä? Ei tarvitse tietenkään vastata uteluuni.


      • Per-kel
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Mistäs tiedät miten olen kuleksinut. Ei, en asunut mutta kuleksinut kuitenkin.
        Kekkosen aikaan jos olet lähtenyt kuleksimaan, niin toki ajat ovat muuttuneet. Ja hyvä niin.
        Ilmoitan tiedoksesi, että tää toisenlainen maamme on tottavie hyvä paikka asua.
        Olet kenties vieraantunut?
        Tule sisäistämään tilanne ja sano niille ihmetteleville ihmisille, että olen suomalainen, mitä te ihmettelette jos täällä olen.
        Missä asut, jos saan kysyä? Ei tarvitse tietenkään vastata uteluuni.

        Heh, :) Skoonessa asunut jo 40 vuotta :)


      • Heikunkeikku
        Per-kel kirjoitti:

        Heh, :) Skoonessa asunut jo 40 vuotta :)

        Heh sinullekin:) Ollos onnellinen Skoonessa. Siellä sinun on varmaan hyvä olla.
        40 vuotta on pitkä aika. Olet sopeutunut tietysti ja siinä samalla aateskelet, että synnyinmaasi TÄYTYY olla huonompi ku Skoone.
        Olet väärässä, Suomi On hyvä maa asua, mutta jos Skoonekin, niin olkoot sitten niin.
        Ikänä en Skooneen muuttaisi :)


      • Per-kel
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Heh sinullekin:) Ollos onnellinen Skoonessa. Siellä sinun on varmaan hyvä olla.
        40 vuotta on pitkä aika. Olet sopeutunut tietysti ja siinä samalla aateskelet, että synnyinmaasi TÄYTYY olla huonompi ku Skoone.
        Olet väärässä, Suomi On hyvä maa asua, mutta jos Skoonekin, niin olkoot sitten niin.
        Ikänä en Skooneen muuttaisi :)

        Töihin minä tänne tulin ,nykyään jo 3 v eläkkeellä, jokunen pvä kuussa virapelihommissa.- Lapset Tukholmassa ja Skoonessa, tuntuu että tuhkat jääpi tänne :)


      • kylmätotuus
        Tutkimustulosten kirjoitti:

        Suomessa asuvat maailman onnellisimmat ihmiset.

        Mikään tutkimus ei ole osoittanut, että Suomessa asuisivat maailman onnellisimmat ihmiset.

        Tehdyn tutkimuksen perusteella Suomi on maailman onnellisin maa.

        Mitä se tarkoittaa, onkin kimurantimpi kysymys.

        Suomessa kukaan ei kuole nälkään, terveydenhoitokin pelaa kohtalaisen hyvin, ilman lääkkeitä ei jää kukaan. Peruskoulutukseen jokaisella on oikeus, josta monien muiden maiden lapset ja nuoret voivat vain haaveilla.

        On paljon parannettavaa Suomessakin, mutta tällä kehityksen tiellä meidän kannattaa myös jatkaa.

        Yhteiskunnassamme on paljon väliinputoajia ja huolestuttavan paljon nuoria koulutettuja ihmisiä , jotka kärsivät mielenterveydellisistä ongelmista.

        Olisikohan aiheellista pysähtyä miettimään, miksi näin on?!
        Suomalainen yhteiskunta toimii ainoastaan niin, että jokainen sen jäsen voi hyvin.

        Painopisteen hyvinvoinnissa pitää kohdistua lapsiperheisiin, opiskelijoihin ja työssäkäyviin.
        En suinkaan tarkoita, että esim. meidät eläkeläiset jätettäisiin heitteille.

        Kuitenkin on niin, että mikäli em. mainitut ryhmät voivat huonosti ja he siirtyvät eläkkeelle ennen aikojaan, niin edessämme on tilanne, jossa koko hyvinvointivaltiollemme saamme jättää hyvästit.


      • Per-kel
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Heh sinullekin:) Ollos onnellinen Skoonessa. Siellä sinun on varmaan hyvä olla.
        40 vuotta on pitkä aika. Olet sopeutunut tietysti ja siinä samalla aateskelet, että synnyinmaasi TÄYTYY olla huonompi ku Skoone.
        Olet väärässä, Suomi On hyvä maa asua, mutta jos Skoonekin, niin olkoot sitten niin.
        Ikänä en Skooneen muuttaisi :)

        Ei se synnyinmaa oo Skoonea huonompi, aika vaan on muuttunut ja me sen mukana :)


      • Bengalitikku
        kylmätotuus kirjoitti:

        Mikään tutkimus ei ole osoittanut, että Suomessa asuisivat maailman onnellisimmat ihmiset.

        Tehdyn tutkimuksen perusteella Suomi on maailman onnellisin maa.

        Mitä se tarkoittaa, onkin kimurantimpi kysymys.

        Suomessa kukaan ei kuole nälkään, terveydenhoitokin pelaa kohtalaisen hyvin, ilman lääkkeitä ei jää kukaan. Peruskoulutukseen jokaisella on oikeus, josta monien muiden maiden lapset ja nuoret voivat vain haaveilla.

        On paljon parannettavaa Suomessakin, mutta tällä kehityksen tiellä meidän kannattaa myös jatkaa.

        Yhteiskunnassamme on paljon väliinputoajia ja huolestuttavan paljon nuoria koulutettuja ihmisiä , jotka kärsivät mielenterveydellisistä ongelmista.

        Olisikohan aiheellista pysähtyä miettimään, miksi näin on?!
        Suomalainen yhteiskunta toimii ainoastaan niin, että jokainen sen jäsen voi hyvin.

        Painopisteen hyvinvoinnissa pitää kohdistua lapsiperheisiin, opiskelijoihin ja työssäkäyviin.
        En suinkaan tarkoita, että esim. meidät eläkeläiset jätettäisiin heitteille.

        Kuitenkin on niin, että mikäli em. mainitut ryhmät voivat huonosti ja he siirtyvät eläkkeelle ennen aikojaan, niin edessämme on tilanne, jossa koko hyvinvointivaltiollemme saamme jättää hyvästit.

        Kun sanotaan, ettei kukaan nää nälkään.
        Saanen epäillä.
        On varmaan ihmisiä, jotka menevät nälkäisinä nukkumaan...
        Kyllä hyvinvointiyhteiskunta pitää pitää pystyssä. Minusta sen pitää olla kaikille yhteinen arvo, selkeästi. Silloin kaikkien tekemisessä ja veron maksamisessa on jotain mieltä.


      • En muuttaisi Suomesta pois mistään hinnasta.


    • ViisTöistä

      En kyllä enää suostuisi työtä tekemään edes isolla rahapalkalla enkä aseella uhattunakaan.

      • En minäkään parin vuoden kuluttua.


    • rakastava

      Ikinä en loukkaisi sanoin tai teoin rakastettuani.

      • Olen nähnyt tutuilla pariskunnilla ihme nälvimistä toisilleen, jos ollaan yhdessä niin ollaan sitten kanssa eikä toisesta tehdä kiistakumppania. Ulkopuolisenakin tuntuu pahalta.

        Rakkaat ihmiset ovat tärkeintä mitä meillä on.


    • Liian pitkä ketju luettavaksi, mutta vastaa aloitukseen

      Suostuisin mihin vain rahasta,
      jos kaikki menee lain mukaan ja ottaa huomioon omat ominaisuuteni ja rajoitteeni huomioon, kokeilemaan ainakin olen valmis.,
      Niin hurskas en ole koskaan ollut, ettei raha kelpaisi.

      Mutta allaolevissa jutuissa ei rahatarjous ei ratkaise:
      kauppaa en käy omaisistani,
      tai jos joutuisin puolustamaan heidän etujaan,
      muutun äkäiseksi naarasleijonaksi ja käyn kimppuun.
      Isänmaatani ja kotiani puolustan vaikka asein,
      metsästäjänä olen ampunut eläimiä,
      joten osaan ampua myös vihollisiani.
      eli olen ihan hyvää sotilasainesta.

      • Sinulla on arvojärjestys kohdallaan tärkeiden asioiden puolustamisessa: 1. sinulle rakkaat ihmiset, 2. Isänmaa, 3. koti.

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä.


    • e.lä.mä

      Vastaus alkuun kaikki mikä on lain vastaista. Autoista Skoda Oktavia oli ensimmäinen autoni 1967 mallia 1961 auto muistuu mieleen siitä että oli kova pakkanen viikon auto lähti käyntiin kuin kesällä vaikka oli ulkona.

      • Se oli varmaan jotain vuotta 1967, kun naapuri osti ensimmäisen Skodan ja vei omien lasten lisäksi myös naapurien lapset uimarannalle. Muistan vieläkin sen tuoksun vai pitäisikö sanoa hajun. Oli ne vanhat mossetkin hyviä käynnistymään ja Ladat myöskin. Mossella etuna, jos ei saanut starttimoottorilla käyntiin, niin lisävarusteena oli veivi.

        Aika monet ylinopeussakot on tullut otettua, joten en ole ihan yhtä lainkuuliainen kuin sinä.


    • ulkomailta

      Enää koskaan asumaan suomessa.

      • e.lä.mä

        En minäkään, aika on kulkenut vuodet näin jälkeen päin kuin hetkiä elämässä.

        Kyllä Suomessa on varmaan tänään hyvä elää ja aina ollut kun siihen oikeat tarpeet ja onnea ollut matkassa sillä moni multimiljonääri on näin saanut.


    • Ikinä, mistään hinnasta, en äänestäisi perussuomalaisia.

      Aatemaailmamme on valovuosien päässä toisistaan.

      • Kertoisitko vähän, minkälainen sinun aatemaailmasi on ja kuinka se eroaa noin joka viidennen suomalaisen aatemaailmasta.


      • Haistahuilu
        Tellukka kirjoitti:

        Kertoisitko vähän, minkälainen sinun aatemaailmasi on ja kuinka se eroaa noin joka viidennen suomalaisen aatemaailmasta.

        Tuo jatkuva nokittelu ja piilovidduilu muille palstalaisille ei ole mukavaa luettavaa. Jokaisella saa olla mielipiteensä ilman että sitä täytyy sinulle selittaa. Olet riidankylväjä kuten korppiskin.


      • Haistahuilu kirjoitti:

        Tuo jatkuva nokittelu ja piilovidduilu muille palstalaisille ei ole mukavaa luettavaa. Jokaisella saa olla mielipiteensä ilman että sitä täytyy sinulle selittaa. Olet riidankylväjä kuten korppiskin.

        Hauskinta asiassa, ettei minun koskaan tarvitse selittää hänelle yhtään mitään. Lepo vaan.
        Hyvää yötä.


      • Tämän asian suhteen en ole yhtä ehdoton kanssasi. Kyllä perussuomalaisilla on ihan hyviäkin teemoja ja ehdokkaista löytyi särmää, tottavie.


      • PorvoonParoni kirjoitti:

        Tämän asian suhteen en ole yhtä ehdoton kanssasi. Kyllä perussuomalaisilla on ihan hyviäkin teemoja ja ehdokkaista löytyi särmää, tottavie.

        Kanssasi samaa mieltä siitä, että on heillä joitain hyviäkin teemoja. Mutta myös sellaisia, joita en ollenkaan hyväksy. Joten siksi en koskaan tule äänestämään heitä.

        Kaikilla puolueilla on hyvät ja huonot teesinsä. Jokainen äänestäjä valinnee sen, jonka kanssa on eniten yhteisiä arvoja. Kompromisseja on tehtävä joka tapauksessa. Onneksi meillä on vara valita.


      • suvenkorento12 kirjoitti:

        Kanssasi samaa mieltä siitä, että on heillä joitain hyviäkin teemoja. Mutta myös sellaisia, joita en ollenkaan hyväksy. Joten siksi en koskaan tule äänestämään heitä.

        Kaikilla puolueilla on hyvät ja huonot teesinsä. Jokainen äänestäjä valinnee sen, jonka kanssa on eniten yhteisiä arvoja. Kompromisseja on tehtävä joka tapauksessa. Onneksi meillä on vara valita.

        Onneksi on valinnanvaraa, ei minulla ollut mitään ongelmaa löytää sopivaa. Ihan helppo juttu!


    • Per-kel

      Sanotaan että: Sitä saa mitä tilaa, niin Suomikin :) Kyllä varmaan kokoavat jonkunmoisen hallituksen, Saisivat edes virkavallalle ja sairaanhoidolle sekä vanhuksille kunnon oltavat !

    • Pre-kel

      Ettäs kiellettäis saunomasta :)

      • Saunominen kuuluu myös minun elämääni läheisesti.


    • En suostuisi muuttamaan pysyvästi ja lopullisesti pois Suomesta, enkä myöskään valehtelemaan tai vahingoittamaan ketään.

      • En minäkään suostuisi Suomea jättämään mistään hinnasta. Ei ole pitkää aikaa, kun luin jostakin, että jopa Ruotsin pitäisi ottaa esimerkkiä Suomen terveydenhuollosta. Ehkä tämä tarpeeton sote-vouhotus laantuu, kun keskustapuolue joutuu oppositioon, eikä ilmaan heitetä kaikkea tarpeetonta, kuten esim. KIKY oli ja tehdä ihmisten elämää tarpeettomasti hankalaksi.

        Tuo valehtelemisen jättämättä rinnalle on minulle tullut, että en enää sano kaikkia asioita. En sano, jos koen sen mahdollisesti satuttavan jotakin. Parempi olla hiljaa, jos asia on vähäpätöinen. Vanhenemisella on myös monia hyviä asioita, harkitsevaisuus on ainakin yksi sellainen.


    • aamuntorkku

      En mistään hinnasta söis maksalaatikkoa ja ryynimakkaroita, saatikka
      simpukoita, ostereita tai mustekalaa (fy fan)
      Menis entiseen työpaikkaani.
      Lähtis saunaan naapurin mummon kanssa.

      Mutta niinhän se on että mitä vannoo ei tekevänsä niin siihen joutuu.

      • Murk

        Niin juuri on käynyt joista olen sanonut että, en koskaan niin tekisi ja olen tehnyt kumminkin...

        Yksi asia mitä en koskaan tekisi on se että, etunimeäni en vaihda, olen siihen tykästynyt.


      • Eihän maksalaatikossa mitään vikaa ole, nam, nam.
        Nuo merenelävätkin menevät ihan kivasti simpukat ja mustekalat.
        En minäkään tänne tule enää koskaan takaisin sen jälkeen, kun suljen viimeisen kerran oven eläkkellelähtiessäni.
        Riippuu naapurin mummostakin menisinkö saunaan vai en, ei sitä voi tietää etukäteen.


    • Anonyymi

      Täysin apina alku kirjoitus siis suomalainen!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe