miten tässä näin kävi?

kapooom

HEIPPA

Olen 23 vuotias nainen ja nyt olen ällikällä lyötö.
Olen parisuhteessa miehen kanssa ollut kolme vuotta ja nyt kiinnitänyt naisiin eri tavalla huomiota viimisen vuoden aikana kun, ikinä ennen.

Mistä tietää että pitää naisista myös? olenko bi? Tuntuu aikamoiselta sekasorrolta päässä ja olen ihan pyörryksissä. EN ole uskaltanut puhua asiasta kenenkään kanssa. Miten tutustua samanhenkisiin ihmisiin?

Onko tuttu tilanne? miten selvitit asian itsellesi?
apua.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu vähän siitä minkä ikäisen miehen kanssa olet parisuhteessa? Nimittäin miehet kehittyvät naisia paljon hitaammin. Ja jos joudut "miehellesi" olemaan samalla äitipuolena niin en yhtään ihmettele jos naiset ovat alkaneet kiinnostamaan miehiä enemmän.

      • Anonyymi

        Vuosikymmeniä nuorempien tytteleiden perään kuolaavat setämiehet eivät ole ainakaan sen kypsempiä henkisesti ja sen lisäksi ruhokin on rupsahtanut. Kannattaa nuoren naisen vaan pysyä oman ikäisissään niin saa edes jotain vastiketta.


    • Anonyymi

      Itellä on vähän sama juttu käynyt.. Hämmentävää.

    • Anonyymi

      Markkinointi ja mediakoneisto takoo homouden ja lesbouden olemista normaalia, ja hokemalla toistuvasti samaa lopulta epätosi muuttuu todeksi.
      Samaa laulua lauletaan Perussuomalaisten pään menoksi eli on jos jotakin tapahtunutta ja aina perussuomalaiset esitetään syyllisiksi.

      Mediakoneisto ajaa teille ensin epävarmuuden olotilan, johon sitten saatte varmuuden kun teette "suuren löydön" eli löydätte itsestänne sisäisen homonne.

      Koko homma on aivopesua ja sitä kuka tästä tienaa rahaa en osaa sanoa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe