Skodan kyljet on ihan naarmuilla . Onko se niin huono kestämään?
Kuluuko Skodassa kyljet niin nopeasti?
19
<50
Vastaukset
- A813
Skodat naarmuuntuvat pääsääntöisesti jo ensimmäisestä konepesusta pilalle, koska skodat maalataan käsin spraymaalilla (todella ohut kerros maalia) ja näin ollen metalli tulee esiin ruostuttaen auton käyttökelvottomaksi.
- kuuluu_asiaan
Luultavasti tehty jo tehtaalla ne naarmut siihen. Skodan tavoitehan on olla rumin auto markkinoilla, ja itäblokin meininkiin kuuluu rumuuden lisäksi myös naarmut sekä kabiinissa leijuva kaaliripulin tuoksu.
- Eisekestäoikeen
Neuvostovalmisteinen huokea maali jota käytetään ei vaan ole kulutuskestoltaan länsimaisten kilpailijoiden tasolla.
- Skodajulli
Mites muiden merkkien kyljet, kun nykyään länsiautoja tehdään idässä ja itäautoja lännessä?
- skodajulli
Mitä mieltä olet tuosta neuvostovalmisteisesta huokeasta maalista?
- Terapiaa
Nehän auton kyljet naarmiintuu riippuu ihan miten niitä hangataan eikai sitä semmosta maalia olekaan jos tahallaan naarmitaan..kaikissa-autoissa on nykyään maali ja tuulilasi kehnompaa mitä oli vielä 90 luvulla..lasista on lyijy poistettu ja maalit on pehmeitä vesiohenteisia..siinä syy..miksi naarmiintuu herkästi..
- NlMlERKKl
Terapiaa kirjoitti:
Nehän auton kyljet naarmiintuu riippuu ihan miten niitä hangataan eikai sitä semmosta maalia olekaan jos tahallaan naarmitaan..kaikissa-autoissa on nykyään maali ja tuulilasi kehnompaa mitä oli vielä 90 luvulla..lasista on lyijy poistettu ja maalit on pehmeitä vesiohenteisia..siinä syy..miksi naarmiintuu herkästi..
Aloittaja kyllä varmaan tietää tuon kaiken, mutta haluaa aiheuttaa palstalle polemiikkia. En laita sitä oikeaa sanaa tähän, koska se saattaa johtaa viestin poistamiseen. Lukijat kyllä tietävät, mitä sanaa tarkoitan.
- Skodajulli
Terapiaa kirjoitti:
Nehän auton kyljet naarmiintuu riippuu ihan miten niitä hangataan eikai sitä semmosta maalia olekaan jos tahallaan naarmitaan..kaikissa-autoissa on nykyään maali ja tuulilasi kehnompaa mitä oli vielä 90 luvulla..lasista on lyijy poistettu ja maalit on pehmeitä vesiohenteisia..siinä syy..miksi naarmiintuu herkästi..
Hehehe mitens Terolla menee? Ite saatan ehkä saadakkin tänään jos tiedät mitä tarkoitan.
- Larvanto
NlMlERKKl kirjoitti:
Aloittaja kyllä varmaan tietää tuon kaiken, mutta haluaa aiheuttaa palstalle polemiikkia. En laita sitä oikeaa sanaa tähän, koska se saattaa johtaa viestin poistamiseen. Lukijat kyllä tietävät, mitä sanaa tarkoitan.
Ehkä aloittaja on neuvostovalmisteinen?
- erkki_twistaa
Larvanto kirjoitti:
Ehkä aloittaja on neuvostovalmisteinen?
Jep. Neuvostovalmisteisilla on tapana purkaa omia traumojaan ja kateuttaan autojen kylkien naarmuttamiseen.
- skodajulli
Skodajulli kirjoitti:
Hehehe mitens Terolla menee? Ite saatan ehkä saadakkin tänään jos tiedät mitä tarkoitan.
Ei tuo kommentti liity mitenkään Skodan kylkiin. Tai jos liittyy, niin kerro tarkemmin.
- skodajulli
Kyllä sain broileria. Mites ite?
- Penttipentti
Pentti tässä. Tuon kirjoittajan mieIenterveys on järkkynyt Skodan jatkuvan suosion vuoksi. Siksi nuo päivästä toiseen tehdyt älyvapaat kirjoitukset.
- HonttiPelisti
skodajulli kirjoitti:
Kyllä sain broileria. Mites ite?
Tässä viestiketjussa ei keskustella ruokailutottumuksistasi, vaan Skodien lukuisista vioista.
- skodajulli
Penttipentti kirjoitti:
Pentti tässä. Tuon kirjoittajan mieIenterveys on järkkynyt Skodan jatkuvan suosion vuoksi. Siksi nuo päivästä toiseen tehdyt älyvapaat kirjoitukset.
Se on ilmeisesti joku neuroottinen Toyota-fani. Antaa olla vaan, kunhan pysyy poissa tältä palstalta.
- skodajulli
HonttiPelisti kirjoitti:
Tässä viestiketjussa ei keskustella ruokailutottumuksistasi, vaan Skodien lukuisista vioista.
En ymmärtänyt, mitä se Kariniemi tarkoitti saamisella ja miten se liittyy Skodan kylkiin. Nimimerkki viittasi siipikarjaan, joten vastasin rehellisesti. Skodasta ei muuta sanottavaa kuin se, että on se hemmetin hyvä auto.
Heikko maalipinta ei kestä kulutusta ja ruoste raiskaa myös nopeasti.
- pelkkää.ruostetta
älkää peskö skodaa vedellä, skodan kori suorastaan sulaa veden ansiosta.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419