Miten luulet kaivatullasi

gallup

menevän? Onko hän onnellinen vai onneton? kärsiikö vai onko olo seesteisen mukava?

41

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulisin_näin

En tiedä. Ehkä hänen olonsa on seesteisen mukava.. ja onnellinenkin varmaan..

• palkankorotustuli

Tänään näin hänet (miehen) yllättävässä paikassa ja vaihdoimme muutaman sanan. Olin vaistoavani jotain alakuloa hänessä.

• Rehellisesti

Varmaankin löytänyt jo miehen itselleen joka köyrii intohimolla tuota naista ja nauttii jänen hekumaisesta vartalostaan.

• IljaDuprulev

vaikea sanoa
      en usko kaipaukseen
      saatika rakkauteen
      en usko mihinkään

• Onnetonon

Onneton ilman mua. Niinkuin mäkin.

• Onnetontäällä

Niin. Laita vaikka viesti.

Oikeasti, en tiedä. Jospa hänellä ihan hyvin menis. En tiedä yhtään. Hän tietää enemmän minusta, mutta ei sitä, miltä minusta tuntuu.

• kysyn
        Onnetontäällä kirjoitti:

Niin. Laita vaikka viesti.

Oikeasti, en tiedä. Jospa hänellä ihan hyvin menis. En tiedä yhtään. Hän tietää enemmän minusta, mutta ei sitä, miltä minusta tuntuu.

Miksi hän tietää sinusta enemmän kuin sinä hänestä?

• Onnetontäällä
        kysyn kirjoitti:

Miksi hän tietää sinusta enemmän kuin sinä hänestä?

Ainakin halutessaan tietää. Sellainen tunne mulla on joskus ollut, että kyllä hän mun elämääni vähän seuraa, hiljaa etäältä. Mahdollisuus siihen ainakin on. Mutta voin olla väärässäkin. Ehkä häntä ei enää kiinnosta edes uteliaisuuttaan.

Hän saattaa myös luulla, etten kaipaa häntä elämääni tai että hänen on parempi pysyä etäällä. Asia on oikeasti aivan päinvastoin.

• t.bandito

"aamu utuinen, aamu harmaa,
      ajat kauan sitten unohdetut,
      tahtomatta muistat ajan entisen,
      muistat.."
      Minä en muista, mut joku po ruskkij,-runoilija

• JuhastaUskon

Onnellinen mies joka kirmaa onnesta soikeana pillusta toiseen. Rallaa Riihimäki-Helsinki-Turku-Tampere-Rovaniemi välillä eri naisia panemassa.

Somessa heruttaa kaikkia joilla näkyy paljasta pintaa. Lähettelee panorinkinsä eri naisilla panoehdotus viestejä. Etsii niitä ympäri nettiä, baareja sekä käy läpi epätoivoisena kaverit ja kaverin kaverit sekä kavereiden naisystävät.

Lapsia useaan suuntaan, elatusavut rästissä ja kerääntyy ulosottoon kun lapsia joka puolella mutta rahaa taasen ei ole niitä siemenensä tuotoksia elätellä.

Jatkaa tätä eläkeikään asti onnellisimpana ikänä sillä kaipaa jatkuvaaa virikettä. muutosta, jännitystä ja mikään määrä ihailua ei riitä. Hänen täytyy saada miljoonia ihailijoita

• Virhe.Käsittelyssä

✍️ Hän (M) ♡ ♡ ♡ on kiireinen .. ja stressiä koettele hermoja .. 🤔
      Mutta kaikesta huolimatta, hän on tyytyväinen siihen, mitä hän saa aikaiseksi, siitä hän on tyytyväinen. 🙂
      Henkilökohtaisen elämässä, jos on jotain silmieni edessä ja käden ulottuvilla, niin hän on *Happy* .. 😍

Kun töissä on stressiä, niin kotona pitää olla stressitön alue! 🙃

• Nainenuskoo

Uskoisin hänen olevan onnellinen. Se on hyvä.

• suukko-ihanalle

Hänellä on ollut paljon vastoinkäymisiä ja huonoa tuuria viimeisen vuoden aikana, olen yrittänyt olla hänen tukenaan niin paljon kun se tässä tilanteessa on mahdollista. Mutta palatakseni kysymykseen, en usko hänen olevan aivan onneton, mutta onnellisempikin voisi olla ja sitä hänelle toivonkin.

• Myhveröinen

En tiedä. Toivon että on löytänyt Jeesuksen ja pelastuu siltä mikä on pian tulossa. No en ole kukaan arvioimaan kenet Jumalan tulisi pelastaa. Sympatia ei saa koskaan mennä moraalin edelle. Muuten maat alkavat hyysäämään karvaisia aikuisia miehiä ja jättävät oikeat lapset heitteille. Se on surullista. Medialla on iso vaikutus ja vastuu. Eivät tosin ota vastuuta.

• Kaikkeahyväähänelle

Vaikea sanoa kuin ei tunne toista.
      Toivon että olisi onnellinen, mutta toisaalta myös toivon, että hän miettii joskus minua; kuka minä olin ja miksi katosin siitä sanomatta mitään.
      Tuskin miettii ja miksi miettisi, minähän käyttäydyin kuin moukka, kun en edes tervehtinyt.

• Toisen puolesta on vaikea vastata. Mutta mitä olen nähnyt, vaikuttaa onnelliselta ja tyytyväiseltä elämäänsä. Ja hyvä niin.

• koolta

Mikäs hänellä ollessa. Kiva ja nätti rouva, jolla hyväpalkkainen työ. Kiva kämppä kivalla sijainnilla, kavereita, kivat harrastukset, kivoja reissuja kivoihin maisemiin. Ei se mies meikäläistä elämäänsä kaipaa.

• 33vuotiasKnainen

Olet vähän vanha nainen jos miehelläs on rouva

Ikää taitaa olla 43-57 v?

Minun on tähän pakko laittaa kun se vanha ruova Oulusta jolla suhde jossa pettävä mies aina minua omii.

Miks te vanhat naiset aina rouvittelette?

Eikös se lisää ikää ja tee teistä vieläkin vanhempia ?

• Vanhamuttaeiruma
        33vuotiasKnainen kirjoitti:

Olet vähän vanha nainen jos miehelläs on rouva

Ikää taitaa olla 43-57 v?

Minun on tähän pakko laittaa kun se vanha ruova Oulusta jolla suhde jossa pettävä mies aina minua omii.

Miks te vanhat naiset aina rouvittelette?

Eikös se lisää ikää ja tee teistä vieläkin vanhempia ?

Sä oot niin ällö. Ei ihme että täällä kirjoittelet niitä hiton pitkiä juttuja, todella ärsyttäviä, kun kukaan ei halua tollaista NEITI Knaista. Olet varmaan yhtä ruma ulkoa kuin sisältäkin.

• 33vuotiasKnainen

Sen verran kaunis ulkoa ja sisältä että se vihreän omima kahvikutsu viesti täällä tuli eilen minulle puhelimeeni puhelinnumerosta toiseen

Mietippäs sitä ! Ylöjärvi pirkanmaalla oli kuule se oikea suunta ei se kälynen Oulu jossa utare läski leijuu psykoosissa ja vetää viinaa huumeita ja psyykelääkkeitä sekaisin

Kyllä ne selvät töissä käyvät kiinnostaa enemmän kun narkkarit

• Ihastuttavaa
        33vuotiasKnainen kirjoitti:

Sen verran kaunis ulkoa ja sisältä että se vihreän omima kahvikutsu viesti täällä tuli eilen minulle puhelimeeni puhelinnumerosta toiseen

Mietippäs sitä ! Ylöjärvi pirkanmaalla oli kuule se oikea suunta ei se kälynen Oulu jossa utare läski leijuu psykoosissa ja vetää viinaa huumeita ja psyykelääkkeitä sekaisin

Kyllä ne selvät töissä käyvät kiinnostaa enemmän kun narkkarit

Siinä on sitten pariin virkkeeseen saatu ympättyä haukkumiset ulkonäöstä, iästä, psyykkisistä sairauksista, niihin syödyistä lääkkeistä, sairauslomasta, ei, se olikin työttömyydestä, vaikka jääkin arvoitukseksi, miksi "utatare_läski" psykooseissaan olisi työttömänä eikä sairauslomalla kuten kuuluu.

Muistakaa kaikki, "kuvottava" sanan lisäksi myös "rouva" on nyt mustalla listalla. Muuten olet utare_läski, työtön, vanha psykoosinarkkari... ei kun psykoosi narkkari.

• kummiajuttuja
        Ihastuttavaa kirjoitti:

Siinä on sitten pariin virkkeeseen saatu ympättyä haukkumiset ulkonäöstä, iästä, psyykkisistä sairauksista, niihin syödyistä lääkkeistä, sairauslomasta, ei, se olikin työttömyydestä, vaikka jääkin arvoitukseksi, miksi "utatare_läski" psykooseissaan olisi työttömänä eikä sairauslomalla kuten kuuluu.

Muistakaa kaikki, "kuvottava" sanan lisäksi myös "rouva" on nyt mustalla listalla. Muuten olet utare_läski, työtön, vanha psykoosinarkkari... ei kun psykoosi narkkari.

Kyllä mun kaveripiirissä 3-kymppiset miehet ovat viitanneet kumppaneihinsa "rouvina". Rouvahan on varattu nainen, neiti naimaton. Ei se ikää katso.

• Valitettavastiemmenäe

Hän on onneton koska ei näe mua enää. Mun ihaileva katseeni sai hänet taivaisiin ja nyt päivittäin hän miettii että missä se päiväuneni on. Vai meniköhän se toisinpäin.

• Onnetontäällä

Eiku just noin päin se meni. Tai ehkä sitten molemmin päin, toivon niin...

• etääntyminen

En enää tiedä mitä ajatella ihmisestä. Epämiellyttävät yllätykset eivät lämmitä.

• Vai_mitä_hevlettiä

Mitkä helvetin epämiellyttävät yllätykset???
        Löytyikö matoja?

• aikaisemmintiesinenemmän

Jos hän olisi sen kertonut niin tietäisin, mutta ei hän ole kertonut koko totuutta. Aikaisemmin hän puhui avoimemmin asioistaan.

• olensurullinennainen

Uskon että hän on erittäin tyytyväinen ja onnellinen pontsari nykyisin. Kalliit harrastukset vievät vapaa-ajan. Naisia joka oksalla kihertämässä. Meikäläinen arkinen raataja ja toisten auttaja sopisi siihen elämään kuin neliskulmainen palikka pyöreään reikään.
      Rehellisesti sanoen, en tiedä miten hänellä menee. Toivon että hyvin ja ettei väsytä itseään vastuunsa alla. Toivon että hänellä on joku joka rakastaa ja välittää.

• kuutiopallonsisälle

Neliskulmainen palikka on hyvä yrittää laittaa.... kuutiokin ympyrän sisälle jotta vapaata tilaa ei jäisi yhtään sitten.

• pallotjakuutiot

Melko helppokin vastaus olisi tuohon: 1/3 noin pikaisesti, kun paljastan, jäisi sitä vapaata tilaa jos kuutiokin laitetaan pallon sisälle, paljonko jää vapaata tilaa :D

• Tapahtui

Paremmin kuin minun kanssa. Ainakin antoi niin ymmärtää, vieläkin ottaa päähän kun tilanteet meni niin kuin meni.

• Miettii

Toivottavasti en ole antanut sellaista kuvaa, koska se ei ole totta. Mutta eihän tämä tietysti mulle ollutkaan.

• KaikkeaHyvää

Mitä olen hänestä kuullut tai häntä nähnyt, niin siellä onnettoman ja seesteisen välillä. Ei se kummempaa kanssanikaan ollut. Toivottavasti tuuli kääntyisi enemmän onnellisuuden puolelle.

• hedelmätpyöriimielessä

Joko jo ennaltakin omenat ja muutkin hedelmät pyörivät mielessäsi kun kuvittelet laittavasi kolikkopeliin uuden pelin?

• monimutkaistaalaskua

Hyviä keskusteluja ollut taas, luulen että tyttöjen kanssa luulen, tämä on laskennallinen juttu: eli pallon sisälle laitetaan kuutio, mutta jos se on joku rubiikin kuutio jolloin se yksi kuutiokin sisältää monia pieniä kuutioita :D

• pallojapalloissa

On sinänsä mielenkiintoinen juttu: jos on palloja pallojen sisällä ja kuutioita niiden sisällä joiden sisällä on enemmänkin vielä kuutioita.... tiedän miten voi laskea approximaation tuollaiseen, mutta vaatii todella tietokoneen laskemaan juttuja sitten ja ohjelmoijan, sekä rekursiivista ohjelmakoodia :D

• PunainenTupaJaYms

Hän on saanut kaiken mitä on halunnut, joten on varmaan ihan onnellinen.

• Aasittaasolleetkoolla

Ap:n kysymykseen helppo vastata: kysykää omilta hän ihmisiltänne kuinka voi. Sieltä se oikea vastaus tulee.

• kukaoliaasi

Tää on keskustelupalsta, täällä voi pohtia asioita ilman, että pitää live-kontaktilla tarkistaa faktat joka kerta.

• happya.ja.happea

Viimeisin, mitä hänestä kuulin, niin oli kuulemma ollut hyväntuulinen. Hän on kyllä muutenkin sellaista perustyytyväistä tyyppiä, joten uskon hänen olevan onnellinen.

Seesteinenkin voi olla, jos touhuaa (tai on touhuamatta) oikeita asioita oikean ihmisen kanssa. Sitä yritän ajatella vähän vähemmän, vaikka pelkkää hyvää hänelle toivonkin.

• Elluhalloyb

Hän on vähän ailahteleva...
      Mut luulen et on ..suht...onnellinen....,,👍😀
      Luulen et on Rakkauttakin...❤

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3922
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2883
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2223
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      28
      1806
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      21
      1714
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1710
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      48
      1544
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1518
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1464
    Aihe