Häpeen itteeni

MatJes

Juttuhan on näin, et oon 16v lukiolaine poika ja sama klisee; poika ja tyttö, poika tykkää tytöstä, poika eki uskalla kertoo asiasta tytölle. Tää on miun tilanne in a nutshell. Oon yrittäny kysyy tätä tyttöö ulos nyt jo varmaa kolme kk, mut en oo vaa yksinkertasesti uskaltanu. Se vaa tuntuu nii helpolt yksin ajatella et menis vaa kysyy tyttöö ulos, mut ite ko on siin tilantees ni keho menee veteläks eikä uskalla, varsinki jos on ujo niiko mie. Jote miu kysymys ois et miten saa nostettuu itsevarmuutta ja minne kanttis mennä ekoille treffeille. Oon ite aatellu et jos menis kattoo jonku leffan. Ja tää on viel eka kerta ko oikeesti tykkään jostai tytöstä tällai, enkä enne oo ollu oikeestaa missää tällases seurustelusuhtees kenekää tytö kaa.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se luulee että olet homo ja kirjotus tyylisi perusteella olet homo. Ei se halua trefeeille sun kanssa.

• MatJes

Mite miu kirjotustyyli on homoa ja miks hää luulis et oisin homo??

• Pienestä.eteenpäin

Älä mölise idiootti. Ap puhuu just niinku puhuu. Just kertoo että on tykästyny johonkin tyttöön siinä sulle homostelija.

Ap:lle sanosin, ett etkö voi mennä vaan juttelee niitä näitä sille tytölle. Eihän sitä heti tarvii pyytää mihinkään vaan ihan jutella. Sitte ei ois niin korkeella se kynnys eli esim. teet tikusta asiaa kysyt esim. mitä kello on yms. Pikkuhiljaa hyvä tulee sit moikkailet kun näät seuraavan kerran ja jos tulee jotain pientä jutun juurta niin taas juttelet mitä tahansa. Siitä se normaalisti lähtee ei tarvii heti pyytää treffeille. Tsemppiä!

• No voisiko sen kysymisen hoitaa "sähköisesti", eli laittamalla viestin puhelimella? Sen luulisi olevan face to face - kysymistä helpompaa.

Elokuvat kuulostaa hyvältä, ns. ulkona syöminen on myös hyvä vaihtoehto.

Sanon nyt kuitenkin myös sen, että ei sinulla tarvitsisi olla vielä mitään kiirettä treffailun aloittamiseen. Sen ehtisi tehdä vähän myöhemminkin. Teinisuhteiden onnistumisprosentti on pitemmän päälle todella huono.

Mitään hävettävää sinulla ei missään nimessä ole.

• MatJes

Oon aatellu kyl tota sähkösest kysymist mut itestäni se tuntuu vähä sellaselt "nössölt" eikä siin niiko tuu esille niit aitoi tuntemuksii

• Sit jos tekee näin nii on riski et se ajattelee et joku "dared" käski sun laittaa sen viestin.

• MatJes kirjoitti:

Oon aatellu kyl tota sähkösest kysymist mut itestäni se tuntuu vähä sellaselt "nössölt" eikä siin niiko tuu esille niit aitoi tuntemuksii

Olet ihan oikeassa. Ei ongelmaasi taida olla muuta ratkaisua, kuin vaan rohkaista mielesi. Tai yksi mahdollinen tilanteen helpottaja voisi olla, mutta sitä en vielä sinun ikäiselle suosittele. Kuulostat kyllä sen verran fiksulta pojalta, että ehkä arvaat itsekin, mitä tarkoitan.

Onnea ja menestystä ongelmasi ratkaisemisen kanssa.

• Yks poika pyys mua ulos koulun jälkee ja se ku se kysy sillein kasvotusten tuntu tosi kivalta. Kannattaa vain niin kuin kysyä et haluukse mennä sun kanssa ulos niinku treffeille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      43
      3660
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      162
      2741
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      155
      2082
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      16
      1749
    5. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      45
      1552
    6. 118
      1485
    7. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      277
      1397
    8. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      237
      1308
    9. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      9
      1268
    10. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      69
      1254
    Aihe