Näin tuumaillaan
http://webdynasty.pohjoiskarjala.net/Dynasty/Tohmajarvi/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting_frames
Perustuslain 2§ 3 mom sanoo: Kaikessa julkisessa toiminnassa on tarkoin noudatettava lakia.
https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
Tätä varmaan pohditaan asian laillisuusperusteita selvitettäessä.
Pykälikköä
2
121
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan tuo vesimaksu rinnasteinen? ”Tasa=arvoinen kaikille loppukuluttajille”, paitsi... Joo tämä osuus puuttuu.
Mitenkä lie sitten, kun todetaan, ett kuntalaki kieltää, mutta kun pätätte hyväksyä niin.... Avoin vekseli oli . homman nimi aikanaa,n. Oikeastaan tässä enemmänkin. Kaikkien puolesta, kaikella vastuulla. - Anonyymi
Valtuusto näemmä hyväksyi valtuutetun kehittämisrahan jatkoselvittelyn yksimielisesti. Se selvittely tarkoittaa, että on tutkittava, kuinka kierretään lakia.
Esitystekstissä todetaan, ettei homma ole mahdollista kuntalain puitteissa, ja perustuslaki toteaa, että julkisessa hallinnossa on noudatettava tarkoin lakia. Tälle valtuusto viittasi kintaalla.
Tulee mieleen viime vuosisadan säästöpankkioikeuskäynnit, joissa säästöpankkien luottamushenkilöt vakuuttivat, kuinka he eivät ymmärrä mistään laeista yhtikäs mitään, erityisesti pankkiasiat olivat täysin tuntemattomia.
Kuolinkorinoita, ihan ”Tästä olemme ajatelleet aloittaa”.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339