Miten kevät etenee? Kahville jonakin päivänä?
Moi Elina!
67
396
Vastaukset
- Elluhalloyb
Tämä Ellu ....
Kahvit kiva...sopii...😀☀🍵- SammakkoPakko
Lompakko pitää silloin muistaa ottaa mukaan jotta ei tule SammakkoSakko kahvilassa, jos sääntönä on "Cash Only".
- Elluhalloyb
Rahaa on...takaan sen....👍💳💶
- SammakkoPakko
On sellaisia paikkoja missä muoviraha eli luottokortti ei kelpaa maksuvälineenä lainkaan, pitää olla Riihikuivaa Riittävästä kahvikupin ostamiseenkin tai cokiksenkin ostamiseen.
- Elluhalloyb
Riihikuivaakin on...takaan..
Et joudu vaikeuksiin...😂👍 - Anonyymi
Elluhalloyb kirjoitti:
Rahaa on...takaan sen....👍💳💶
Juu viisi milliä jäljellä🩶🤍
- OTM71
Kyllä mä tarjoan kahvit Elinalle) Toki voit ottaa teetä, tai kolankin.
- Elluhalloyb
Nais..
Herrasmies...tykkään...👍😯
- Mikääneiyllätä
Vaalikahveja vain! Tämäkin arvattiin.
- Kaloreitatulee
Haluan sammakko leivoksen ja kahvin😐 vai tarjoonko minä?
- OTM71
Kyllä mä tarjoan sitä mitä haluat!)
- Meennukkuun
Oho enpä usko 😄 tarjous vanhentui.
- OTM71
Olisi kyllä kiva tavata, mutta taitaa Elinalla olla kiireitä?)
- Uskonlahkossa
Ennen unia, kerron että, Ari ja Jyrki ovat valmiita todistamaan kahvia vastaan. Mä mietin vielä, mitä unia tuun näkemään. <3. Pus. Pus.
- Anonyymi
Ari ja Elina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ari ja Elina?
No niin sinäpä sen sanoit. Amen.
- Anonyymi
Jeesußtén kunģffun
- Anonyymi
Uskonlahkossa kirjoitti:
Ennen unia, kerron että, Ari ja Jyrki ovat valmiita todistamaan kahvia vastaan. Mä mietin vielä, mitä unia tuun näkemään. <3. Pus. Pus.
Mietin vaan, että kummalta pääsee itku?
- Anonyymi
Uskonlahkossa kirjoitti:
Oikeen kinkerit tulossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeen kinkerit tulossa?
Mitä ne on?
- Vahvatsumpit
Menkää keskenämme elluinenne.😆
- Pikkuaivot
Kiva olisi olla kuvaamassa kun lahkolaisten vaimot saa tietää mitä ne hyvinkäyttäytyvät ukot touhuu.
- Anonyymi
Toisen epäonni on onni jollekin toiselle?
- Anonyymi
Ohhoh hassuja juttuja luetaan täältä,, ;-))
- Tämäpämielenkiintoista
Olisi kiva kuulla (palstalta tietenkin), miten reagoisivat toisiinsa elluhallo ja otm tavatessaan. Tulisiko tapaamiseen kaksi raavasta miestä, joku alaikäinen tyttönen, vai onko elluhallo otm:n ikioma mielikuvitushahmo, jonka kanssa pyörisi baarissa.
- Elluhalloyb
Tämä vaikuttaa jännältä.....
Hui...🤗😀
- Hienoomahtavaa
Todellakin.🙃
- tonanointii
Ison miehen puberteettijumitus on aika säälittävää katsottavaa.
- OTM71
En tunne elluhalloyb millään muodoin!)
- Elluhalloyb
Enkä minä..
OTM71:tä...
Ootko komee....raameihin mahtuva...
Tuoksutko...esim.....Ferrarilt...
Mut sä tykkäät niin monest....ei hyvä....
EI TÄMÄ TYTTÖ TYKKÄÄ HÄNTÄHEIKEIST.....
- Anonyymi
Kotonakin saa kahvia:)))) oli pakko laittaa.
- Anonyymi
Kahvia ja juorupullaa!!! 😕
- Anonyymi
Ellu on siis luvannut tarjota koko 200 hengen porukalle Irish-Coffeet tuplana, jokaiselle joka baarissa on, ja rahaa hänellä on :D
- Anonyymi
Baarimestari kysyisi ensin että: näytäpä käteisesi, pitäisi noin 100 kappaletta 50EUR seteleitä jotta pystyisit tarjoamaan, kun kortit eivät kelpaa täällä..
- Anonyymi
En ole Elina, mutta vastaan kuitenkin. Ei ole tällä hetkellä suunnitelmissa kahville menoa kenenkään kanssa ja tuskin niin tulee käymään koskaan.
- Anonyymi
Tuollainen on sinänsä hyvä jos joku baarimestari näkee että on täppiä, eli riihikuivaa rahaa paljonkin, helposti tarjoavat ja saat oman tap:n ostelet ja juot, maksat milloin huvittaa, mutta muovi ei ikinä kelpaa näissä paikoissa, ainoastaan riihikuiva käteinen.
- Anonyymi
Keskustelua, mutta ilman Elinaa!)
- Anonyymi
Kukas tämä oli!) 🤔
- Anonyymi
Kukaha mahtoi tämän todeta
- Anonyymi
Mites nyt anonyymi (otm71) kaipailee täällä eri helluja? 🤣 kovin vaikeaksi menee.
- Anonyymi
Tää meni nyt ihan pilalle. Oon OTM71, mutta nimimerkki on anonyymi.
Tuu Ellu maanantaina salille, jos ei kahvi maistu!)- Anonyymi
Justhansä Otmi täällä köökis olit kahveella, maistuiko pulla?
- Anonyymi
Soita, mulle tai laita viestii. Jos numero unohtui fb kautta löydät mut. Kahvikutsua oottelen. T: ellu
- Anonyymi
Tää ei multa...
T:Elluhallo.🤗
- Anonyymi
Niin. Elina ei oo facessa!( T Otmi
- Anonyymi
Kuka näitä Elina-ketjuja nostelee? myös Elina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka näitä Elina-ketjuja nostelee? myös Elina
Kuka näitä Elina-ketjuja kirjoittelee? -;) LOL
- Anonyymi
Hmh..
- Anonyymi
Ihan hirveätä lukea näitä jälki käteen..
Mä oon ollu kahjo..
Mut oli hauskaa aikaa...
T:Elluhallo..Ehta...
😂😂😂😂😂🤣🤣🤣😂😂😂
Mut sain päivän naurut.. - Anonyymi
No hei :) Ei kiitos kahville. Mutta kiitos kysymästä näin kuuden vuoden jälkeenkin.
- Anonyymi
Mutta kevät eteni niin että naimisissa ja muissa touhuissa ei siinä kahveja muiden kanssa silloin mietitä tietenkään.
- Anonyymi
Väitit ettet ole palstalla, kun on niin hirveä paikka tämä, ja täällä roikut joka päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitit ettet ole palstalla, kun on niin hirveä paikka tämä, ja täällä roikut joka päivä.
Kenelle sinä puhut et ainakaan sille mun sen tiiän mutta mulla tuli ikävä yhtä mun Elinaa lähdetkö kävelylle metsään mun kanssa? Joku kaunis ilta kun näkyy tähtiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle sinä puhut et ainakaan sille mun sen tiiän mutta mulla tuli ikävä yhtä mun Elinaa lähdetkö kävelylle metsään mun kanssa? Joku kaunis ilta kun näkyy tähtiä.
Aika jännä juttu ☆☆☆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika jännä juttu ☆☆☆
No en mä sua huoli mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en mä sua huoli mukaan.
No en mä oo tulossakaan. Kunhan kommentoin.
Kannattaa pysyä palstalla ja seukkaussovelluksissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en mä oo tulossakaan. Kunhan kommentoin.
Kannattaa pysyä palstalla ja seukkaussovelluksissa.Miksi kannattaa en ajatellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kannattaa en ajatellut.
Enkä edes oo missään sovelluksissa. Kukahan luulet olevasi kun muka tiiät mun elämästä.Et tiiä yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä edes oo missään sovelluksissa. Kukahan luulet olevasi kun muka tiiät mun elämästä.Et tiiä yhtään mitään.
Noh. Täällä vastaillaan kuin kaivatulle. En tod. tiiä kenenkään elämästä täällä. Ja oikeesti ei ees kiinnosta. Kunhan kirjoitin kun kävin.
Rauhaa sun elämään. Turha vetää mitään ihon alle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh. Täällä vastaillaan kuin kaivatulle. En tod. tiiä kenenkään elämästä täällä. Ja oikeesti ei ees kiinnosta. Kunhan kirjoitin kun kävin.
Rauhaa sun elämään. Turha vetää mitään ihon alle.No jos et oo Elina niin miksi vastasit kun osoitin suoraan sen nimiselle. Ihme paikka. Rauhaa itelles vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen edelleen naimisissa joten en roiku.
Kuka ikinä oletkin ja huolehdit siitä kiitos vaan. Nyt miehen kanssa mökille viikonlopuksi rentoutumaan luontoon. Muistakaa ihmiset rakkaus on tärkein. ♥
- Anonyymi
Tissihillo silmä pullaa nam... Hyvää
- Anonyymi
Elina on mielessä myös täällä. Saa nähdä miten käy.
- Anonyymi
Pidän peukkuja että hyvin käy. :)
- Anonyymi
Ei käy mitenkään..
Elämä tässä.Oon tyytyväinen elämääni näin..
Elluhallo .Ehta...😁 - Anonyymi
Ehkä ensi keväänä ei tiedä.
- Anonyymi
Oikeinko Tosimies71kö? Minulla on tosimiehestä aivan toisenlainen mielikuva. Ei ainakaan palstalla pelleilevä hahmo.
Elluhallo taas on jonkun kiusaajan muodostama nimimerkki kohteestaan, tämä tiedoksi uusille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k752643Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel522078Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102027Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien561763Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1531576Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241256Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘66944- 72943
Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️68935Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka119918