Ajan autoani enimmäkseen yksin tai kaksistaan ja arvostan väljiä etutiloja. Onko uudessa HR-V:ssä kuinka paljon väljemmät etutilat, kuin CR-V:ssä?
Vastaukset 8
- OttaisinHRVeen
Ei ne varmaan väljemmät ole, pienemmässä autossa? Mutta hyvät kuitenkin. Yksin ajavalle HR-V on varmaan aika hyvä vaihtoehto.
- PieniSuuri
Mistä päättelit, että HR-V:ssä on väljemmät tilat, kuin CR-V:ssä? HR-V näyttää CR-V:n rinnalla joka suhteessa pienemmältä. Tilat toki riittänevät 2-4:lle.
- Anonyymi
Auto Bild 4/2019, sivu 22:
"...HR-V yllättää sisätilojensa koolla. Sen etutilat ovat itse asiassa avarammat kuin CR-V:ssä, ja takaistuimeltakin puuttuu vain muutamia senttejä..." - Anonyymi
osta monkey
vw laatua- Anonyymi
Miten japanilaisessa Monkeyssä voi olla saksalaista laatua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten japanilaisessa Monkeyssä voi olla saksalaista laatua?
Saksalaisessa vag tuotteessa ei ole laatua pätkän vertaa.
- Anonyymi
Alkuperäinen heppu mietti kahden eri Honda-mallin tilojen eroja ja keskustelu painui ihan eri merkin mollaamiseen. Ajatteko liikenteessäkin autoa yhtä epäloogisesti?
- Anonyymi
En ole koskaan uudessa HR-V:ssä istunut, mutta iso se saa olla, jos tilat ovat CR-V:tä isommat. CR-V:n sisätilat kun ovat tila-autoluokkaa ja takakonttikin iso kun sillä on korkeutta reilusti.
Muunneltavuushan HR-V:ssä on hyvä kun löytyy taikaistuimet takaa.
https://www.youtube.com/watch?v=HIAE7JMZoj8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66877
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92733
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta123448- 43445
- 51429