Tulisitko nainen..

Mieskyselee

Hieromaan minua? Oon aika jäykkänä..

50

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä kohti?

      • Muutamayö

        Osaatko ootko sää hieroja? 🤔


      • En tiedä osaamisesta, mutta aina voi kokeilla😁


      • aloittajalta

        Ihan joka paikka on jäykkänä. Mikä vaan auttaa. Kokemusta ei tarvitse olla. Tästä sitä pikemminkin karttuu..


      • Ehkäpä lihaksia pitäisi lämmittää jollain ensin, jos olet niin jäykkänä.


      • aloittajalta
        Notmystyle kirjoitti:

        Ehkäpä lihaksia pitäisi lämmittää jollain ensin, jos olet niin jäykkänä.

        Niin, jotain jumppaa pitäisi sitten ehkä keksiä aluksi..


      • Sauna tai lämmitettävä kauratyynykin ihan hyvä.


      • aloittajalta
        Notmystyle kirjoitti:

        Sauna tai lämmitettävä kauratyynykin ihan hyvä.

        Mentäiskö me yhdessä saunaa ensiksi? Ajattelin, että jos jotain pientä liikuntaa olisi yhdessä ensin tehty. Se saattaisi jo osittain helpottaa jäykkyyteen..


      • Millaista liikuntaa ajattelit? Sauna kyllä kieltämättä tekisk hyvää kun on päivän ulkona ollut.


      • aloittajalta

        Ehkä sellaista edes-takaista.. Eikös se ole aika suosittua nykyään?


      • OletkoOllut
        aloittajalta kirjoitti:

        Niin, jotain jumppaa pitäisi sitten ehkä keksiä aluksi..

        Keppijumppa se on tehokasta;)


      • aloittajalta kirjoitti:

        Ehkä sellaista edes-takaista.. Eikös se ole aika suosittua nykyään?

        Vai edes- takaista 😂


      • aloittajalta
        Notmystyle kirjoitti:

        Vai edes- takaista 😂

        No niin. Aika paljon on lunta kolattu tänä talvena. Vai mitä ajattelit..?


      • Kesää kohti kun ollaan menossa niin soutaminen tuli ensimmäisenä mieleen🙄


      • aloittajalta

        Ai ihan ensimmäisenä?


      • Tunnustan, tuli kyllä ensimmäisenä jotain ihan muuta mieleen 😂


      • aloittajalta
        Notmystyle kirjoitti:

        Tunnustan, tuli kyllä ensimmäisenä jotain ihan muuta mieleen 😂

        No pitäiskö sitä sitten kokeilla? Lunta ei oo oikein kolattavaksi ja järvetkin vielä jäässä.


      • Sitä voisi harkita. Se saattaisi olla paras tapa verrytellä lihakset😂


      • aloittajalta

        Lisäksi tuota keppijumppaa..


      • Keppijumppaa😂Sitä ehdottomasti.


      • aloittajalta

        Miten ajattelit sitä hierontaa tehdä?


      • Ylhäältä alaspäin.


      • OletkoOllut
        Notmystyle kirjoitti:

        Keppijumppaa😂Sitä ehdottomasti.

        Joo..se laittaa veren hyvin kiertämään...suosittelen;)


      • aloittajalta
        Notmystyle kirjoitti:

        Ylhäältä alaspäin.

        Jos oon hierottavana selällää ja jokin paikka sojottaa ylöspäin niin siitäkö aloitetaan?


      • Osasit kääntää jutun haluamallasi tavalla😂


      • aloittajalta kirjoitti:

        Jos oon hierottavana selällää ja jokin paikka sojottaa ylöspäin niin siitäkö aloitetaan?

        Hmm.. mutta varpaat varmaan sojottaa ylöspäin. Aloitetaan niistä.


      • aloittajalta
        Notmystyle kirjoitti:

        Hmm.. mutta varpaat varmaan sojottaa ylöspäin. Aloitetaan niistä.

        Itse ajattelin, että jännityksestä ehkä nännit sojottaa ylöspäin..


      • Että aloitetaan rintalihaksista, se voisi ollakin..


      • aloittajalta
        Notmystyle kirjoitti:

        Että aloitetaan rintalihaksista, se voisi ollakin..

        Jos oikein rentoutuu niin sitten voidaan vaihtaa paikkoja.


      • Ja tekisit mitä?


      • aloittajalta
        Notmystyle kirjoitti:

        Ja tekisit mitä?

        No, jos aloitettaisiin hieronta vaikka rintalihaksista..


      • Haluaaa
        Notmystyle kirjoitti:

        Ja tekisit mitä?

        Kyllä taitaa tämä tyttö tietää👅;)


      • Se ei taida onnistua. Pitää ruveta nukkumaan. Öitä!


      • aloittajalta
        Notmystyle kirjoitti:

        Se ei taida onnistua. Pitää ruveta nukkumaan. Öitä!

        No varpaista?


      • aloittajalta

        Tai lainaa edes polkupyörää..


      • Rintalihakseni on kipeä, sitä ei voi hieroa😟Muualta voit kyllä hieroa. Mitäs sinä pyörällä?


      • aloittajalta
        Notmystyle kirjoitti:

        Rintalihakseni on kipeä, sitä ei voi hieroa😟Muualta voit kyllä hieroa. Mitäs sinä pyörällä?

        No lainaan ja käyn pyöräilemässä. Tietenkin.. Loppuverryttelyksi.. Missä olet lihaksesi kipeyttänyt?


      • Ei se oikeastaan lihas ole kipeä. On vähän muuta.
        Ajattelin että lähdet pyörällä karkuun.


      • aloittajalta

        No jos oot kovakourainen niin sitten pyörällä karkuun..:)


      • Notmystyle

        En ole kovakourainen, hellät otteet.
        Väsyttää. Hyvää yötä.


      • aloittajalta

        Öitä!


    • Vihreä

      Voisin hieroa kyseisen miehen hartioita

    • IhastunutJossu

      Eikö se ollut toistepäin?

    • Ettäherää

      Pitäähän sitä miestä vähän härnätä, eikö niin rakas?

    • kätöseen_vaan

      Aika jäykkänä on erittäin laaja käsite. Todennäköisesti kuvittelet että joku tulee vatkaamaan veltonkullisi pystyyn, mutta ei naiset nykyään viitsi. Naiset haluaa että heitä vatkataan ja nuollaan.

      Niin että veteleppä poju käteen vaan, jos jotain meinaat saada.

      • Hahaaaaahaa

        Eikö viitsi? Kyllä muuten viitsii. Ikinä kunnon naista saanukkaan?


    • treenattumuttenjäykkä

      hierontaa ei tarvitse, jos venyttelee kunnolla jumpan jälkeen. Minä en koskaan lähde salilsta venyttelemättä. Tänäänkin käytin jumppatunnin jälkeen reilut 15 minuuttia venytellen renkaissa ja joogaten matolla. Minulla ei ole koskaan lihasjumeja, koska ymmärrän miten tärkeää venyttely on jokaisen voimaharjoittelutunnin jälkeen. Se on myös hyvä palautumishetki hikisen tunnin jälkeen.

      • aloittajalta

        Tuo on kyllä hyvä jos muistaa venytellä. Mulla on tuota harjoituskuormaa pitkältä ajalta vähän liikaa omaan tasoon nähden. Lepoa liian vähän ja lihakset jumissa. Ihan tarkoituksellakin. Superkompensaatiota odotellessa..


      • voihurja
        aloittajalta kirjoitti:

        Tuo on kyllä hyvä jos muistaa venytellä. Mulla on tuota harjoituskuormaa pitkältä ajalta vähän liikaa omaan tasoon nähden. Lepoa liian vähän ja lihakset jumissa. Ihan tarkoituksellakin. Superkompensaatiota odotellessa..

        oot sitten varmaan upee lihaskimppu!


      • aloittajalta

        En ole käynyt kuntosalilla varmaan ikinä. Muunlaista liikuntaa on tullut harrastettua liikaa. Viikon oon levännyt ja tuntuu, että palautuminen ei ole vielä edes alkanut..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1370
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1219
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      114
      888
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      40
      804
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      763
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      729
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe