Tulisitko nainen..

Mieskyselee

Hieromaan minua? Oon aika jäykkänä..

50

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä kohti?

      • Muutamayö

        Osaatko ootko sää hieroja? 🤔


      • En tiedä osaamisesta, mutta aina voi kokeilla😁


      • aloittajalta

        Ihan joka paikka on jäykkänä. Mikä vaan auttaa. Kokemusta ei tarvitse olla. Tästä sitä pikemminkin karttuu..


      • Ehkäpä lihaksia pitäisi lämmittää jollain ensin, jos olet niin jäykkänä.


      • aloittajalta
        Notmystyle kirjoitti:

        Ehkäpä lihaksia pitäisi lämmittää jollain ensin, jos olet niin jäykkänä.

        Niin, jotain jumppaa pitäisi sitten ehkä keksiä aluksi..


      • Sauna tai lämmitettävä kauratyynykin ihan hyvä.


      • aloittajalta
        Notmystyle kirjoitti:

        Sauna tai lämmitettävä kauratyynykin ihan hyvä.

        Mentäiskö me yhdessä saunaa ensiksi? Ajattelin, että jos jotain pientä liikuntaa olisi yhdessä ensin tehty. Se saattaisi jo osittain helpottaa jäykkyyteen..


      • Millaista liikuntaa ajattelit? Sauna kyllä kieltämättä tekisk hyvää kun on päivän ulkona ollut.


      • aloittajalta

        Ehkä sellaista edes-takaista.. Eikös se ole aika suosittua nykyään?


      • OletkoOllut
        aloittajalta kirjoitti:

        Niin, jotain jumppaa pitäisi sitten ehkä keksiä aluksi..

        Keppijumppa se on tehokasta;)


      • aloittajalta kirjoitti:

        Ehkä sellaista edes-takaista.. Eikös se ole aika suosittua nykyään?

        Vai edes- takaista 😂


      • aloittajalta
        Notmystyle kirjoitti:

        Vai edes- takaista 😂

        No niin. Aika paljon on lunta kolattu tänä talvena. Vai mitä ajattelit..?


      • Kesää kohti kun ollaan menossa niin soutaminen tuli ensimmäisenä mieleen🙄


      • aloittajalta

        Ai ihan ensimmäisenä?


      • Tunnustan, tuli kyllä ensimmäisenä jotain ihan muuta mieleen 😂


      • aloittajalta
        Notmystyle kirjoitti:

        Tunnustan, tuli kyllä ensimmäisenä jotain ihan muuta mieleen 😂

        No pitäiskö sitä sitten kokeilla? Lunta ei oo oikein kolattavaksi ja järvetkin vielä jäässä.


      • Sitä voisi harkita. Se saattaisi olla paras tapa verrytellä lihakset😂


      • aloittajalta

        Lisäksi tuota keppijumppaa..


      • Keppijumppaa😂Sitä ehdottomasti.


      • aloittajalta

        Miten ajattelit sitä hierontaa tehdä?


      • Ylhäältä alaspäin.


      • OletkoOllut
        Notmystyle kirjoitti:

        Keppijumppaa😂Sitä ehdottomasti.

        Joo..se laittaa veren hyvin kiertämään...suosittelen;)


      • aloittajalta
        Notmystyle kirjoitti:

        Ylhäältä alaspäin.

        Jos oon hierottavana selällää ja jokin paikka sojottaa ylöspäin niin siitäkö aloitetaan?


      • Osasit kääntää jutun haluamallasi tavalla😂


      • aloittajalta kirjoitti:

        Jos oon hierottavana selällää ja jokin paikka sojottaa ylöspäin niin siitäkö aloitetaan?

        Hmm.. mutta varpaat varmaan sojottaa ylöspäin. Aloitetaan niistä.


      • aloittajalta
        Notmystyle kirjoitti:

        Hmm.. mutta varpaat varmaan sojottaa ylöspäin. Aloitetaan niistä.

        Itse ajattelin, että jännityksestä ehkä nännit sojottaa ylöspäin..


      • Että aloitetaan rintalihaksista, se voisi ollakin..


      • aloittajalta
        Notmystyle kirjoitti:

        Että aloitetaan rintalihaksista, se voisi ollakin..

        Jos oikein rentoutuu niin sitten voidaan vaihtaa paikkoja.


      • Ja tekisit mitä?


      • aloittajalta
        Notmystyle kirjoitti:

        Ja tekisit mitä?

        No, jos aloitettaisiin hieronta vaikka rintalihaksista..


      • Haluaaa
        Notmystyle kirjoitti:

        Ja tekisit mitä?

        Kyllä taitaa tämä tyttö tietää👅;)


      • Se ei taida onnistua. Pitää ruveta nukkumaan. Öitä!


      • aloittajalta
        Notmystyle kirjoitti:

        Se ei taida onnistua. Pitää ruveta nukkumaan. Öitä!

        No varpaista?


      • aloittajalta

        Tai lainaa edes polkupyörää..


      • Rintalihakseni on kipeä, sitä ei voi hieroa😟Muualta voit kyllä hieroa. Mitäs sinä pyörällä?


      • aloittajalta
        Notmystyle kirjoitti:

        Rintalihakseni on kipeä, sitä ei voi hieroa😟Muualta voit kyllä hieroa. Mitäs sinä pyörällä?

        No lainaan ja käyn pyöräilemässä. Tietenkin.. Loppuverryttelyksi.. Missä olet lihaksesi kipeyttänyt?


      • Ei se oikeastaan lihas ole kipeä. On vähän muuta.
        Ajattelin että lähdet pyörällä karkuun.


      • aloittajalta

        No jos oot kovakourainen niin sitten pyörällä karkuun..:)


      • Notmystyle

        En ole kovakourainen, hellät otteet.
        Väsyttää. Hyvää yötä.


      • aloittajalta

        Öitä!


    • Vihreä

      Voisin hieroa kyseisen miehen hartioita

    • IhastunutJossu

      Eikö se ollut toistepäin?

    • Ettäherää

      Pitäähän sitä miestä vähän härnätä, eikö niin rakas?

    • kätöseen_vaan

      Aika jäykkänä on erittäin laaja käsite. Todennäköisesti kuvittelet että joku tulee vatkaamaan veltonkullisi pystyyn, mutta ei naiset nykyään viitsi. Naiset haluaa että heitä vatkataan ja nuollaan.

      Niin että veteleppä poju käteen vaan, jos jotain meinaat saada.

      • Hahaaaaahaa

        Eikö viitsi? Kyllä muuten viitsii. Ikinä kunnon naista saanukkaan?


    • treenattumuttenjäykkä

      hierontaa ei tarvitse, jos venyttelee kunnolla jumpan jälkeen. Minä en koskaan lähde salilsta venyttelemättä. Tänäänkin käytin jumppatunnin jälkeen reilut 15 minuuttia venytellen renkaissa ja joogaten matolla. Minulla ei ole koskaan lihasjumeja, koska ymmärrän miten tärkeää venyttely on jokaisen voimaharjoittelutunnin jälkeen. Se on myös hyvä palautumishetki hikisen tunnin jälkeen.

      • aloittajalta

        Tuo on kyllä hyvä jos muistaa venytellä. Mulla on tuota harjoituskuormaa pitkältä ajalta vähän liikaa omaan tasoon nähden. Lepoa liian vähän ja lihakset jumissa. Ihan tarkoituksellakin. Superkompensaatiota odotellessa..


      • voihurja
        aloittajalta kirjoitti:

        Tuo on kyllä hyvä jos muistaa venytellä. Mulla on tuota harjoituskuormaa pitkältä ajalta vähän liikaa omaan tasoon nähden. Lepoa liian vähän ja lihakset jumissa. Ihan tarkoituksellakin. Superkompensaatiota odotellessa..

        oot sitten varmaan upee lihaskimppu!


      • aloittajalta

        En ole käynyt kuntosalilla varmaan ikinä. Muunlaista liikuntaa on tullut harrastettua liikaa. Viikon oon levännyt ja tuntuu, että palautuminen ei ole vielä edes alkanut..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe