Onko tuollaisessa Ulkoisessa USB äänikortissa mitään parempaa tietokoneen omaan äänikorttiin verrattuna?
USB äänikorti
6
54
Vastaukset
- TriWitutin
Riippuu koneesta ja kortista
Jossakin kohtaa se ääni pitää muuttaa digitaalisesta analogiseksi. USB-laitteessa se hyöty että tietokone häiritsee sitä vähemmän. Voi samalla sisältää laadukkaan kuulokevahvistimen. Laadukkaat kuulokkeet tarvitsevat oman vahvistimen. esim Cambridge Audio DacMagic XS USB-DAC on pieni ja sopii matkalle. Jos kotona kunnon av-vahvistin muutos tehdään sillä.
- käytäkuitua
Valokoitu vie äänen parempana.
https://www.youtube.com/watch?v=bPiz48LPC1A&feature=youtu.be
ASUS Xonar U5 Äänikorti. Xonar U5 - Kompakti 5.1-kanavan USB-äänikortti ja kuulokkeiden vahvistin 192kHz/24-bittisellä HD-äänellä ja Sonic Studio –ohjelmalla- evga_nu
EVGA NU äänikortti on sisäinen, mutta siinä on 123dB kohinaetäisyys ja poikkeuksellisen laadukas 384kHz/32bit DAC. Kortilla on myös erittäin laadukas kuulokevahvistin joka toimii myös 600ohm kuulokkeilla tekee monet paljon kalliimmatkin hifi-kuulokevahvistimet tarpeettomiksi. RMAA-tulokset ovat todella hyvät sekä kuulokevahvistimella että line outilla, jättää suorituskyvyssä jälkeensä monet paljon kalliimmatkin erillishifilaitteet.
https://www.techpowerup.com/reviews/EVGA/NU_Audio_Sound_Card/
- lateksijaska
windowsin latenssi vaan kasvaa Usb kautta kuuneltuna, kun se muutenkin on jo järkyttävä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427