Onko tuollaisessa Ulkoisessa USB äänikortissa mitään parempaa tietokoneen omaan äänikorttiin verrattuna?
USB äänikorti
6
<50
Vastaukset
- TriWitutin
Riippuu koneesta ja kortista
Jossakin kohtaa se ääni pitää muuttaa digitaalisesta analogiseksi. USB-laitteessa se hyöty että tietokone häiritsee sitä vähemmän. Voi samalla sisältää laadukkaan kuulokevahvistimen. Laadukkaat kuulokkeet tarvitsevat oman vahvistimen. esim Cambridge Audio DacMagic XS USB-DAC on pieni ja sopii matkalle. Jos kotona kunnon av-vahvistin muutos tehdään sillä.
- käytäkuitua
Valokoitu vie äänen parempana.
https://www.youtube.com/watch?v=bPiz48LPC1A&feature=youtu.be
ASUS Xonar U5 Äänikorti. Xonar U5 - Kompakti 5.1-kanavan USB-äänikortti ja kuulokkeiden vahvistin 192kHz/24-bittisellä HD-äänellä ja Sonic Studio –ohjelmalla- evga_nu
EVGA NU äänikortti on sisäinen, mutta siinä on 123dB kohinaetäisyys ja poikkeuksellisen laadukas 384kHz/32bit DAC. Kortilla on myös erittäin laadukas kuulokevahvistin joka toimii myös 600ohm kuulokkeilla tekee monet paljon kalliimmatkin hifi-kuulokevahvistimet tarpeettomiksi. RMAA-tulokset ovat todella hyvät sekä kuulokevahvistimella että line outilla, jättää suorituskyvyssä jälkeensä monet paljon kalliimmatkin erillishifilaitteet.
https://www.techpowerup.com/reviews/EVGA/NU_Audio_Sound_Card/
- lateksijaska
windowsin latenssi vaan kasvaa Usb kautta kuuneltuna, kun se muutenkin on jo järkyttävä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1077039Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945191Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1433200Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2142607Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352287Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111113
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531090