Kohdunpoisto

Onko mahdollista saada kohdunpoisto 40 vuotiaana? Mulla on kyllä monen laista ongelmaa. Joten haluaisin tietää, että jos olette saaneet kohdunpoiston, niin mitkä ovat kriteerit. Asiallisia vastauksia, kiitos.
Ilmoita

On tietysti, jos se on tarpeen. Minulla oli endometrioosi. Olisin halunnut vielä lapsia mutta kohtu vietiin 35-vuotiaana.
Ilmoita
Hyvä kanssasisareni, minulla oli 45-vuotiaaksi valtava verenhukka kuukausittain.
Kovat säryt alusta asti ja sain ne vielä 9-vuotiaana. Öisin sain käyttää vauvan vaippoja.
Parin tunnein välein vaihto päivisin. Veriarvoni todella huonot. Ei viikkoa kivuitta kuukausittain. Mielen vuoristorataa, tiheitä itkukohtauksia ja kolme kertaa kasveja leikattu ennen kohdun poistoa.
Se oli hirveän vaikea päätös, sillä pelkäsin "muuttuvani mieheksi"! ;-D
Kun kohtu oli poistettu, kasvien kasvu lakkasi, veriarvot paranivat, säryt lakkasivat, mieliala tasoittui.
Siitä on tosin aikaa nyt, mutta pikku hiljaa aloin nauttia elämästäni ja naisena olostani.
Itse en ole halunnut omia lapsia tähän maailmaan. Ymmärrettävää huomioon ottaen silloinen terveydentilani. Ympärillä niitä on ollut aina liiaksikin.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kohdunpoisto

Onko mahdollista saada kohdunpoisto 40 vuotiaana? Mulla on kyllä monen laista ongelmaa. Joten haluaisin tietää, että jos olette saaneet kohdunpoiston, niin mitkä ovat kriteerit. Asiallisia vastauksia, kiitos.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta