Hei,
Itselläni siis ollut ADHD-diagnoosi ja lääkitys melkein 15 vuotta. Tässä kuukausi sitten oli tarkoituksena vaihtaa nykyinen lääkkeeni (INTUNIV) concertaan lääkkeeni sivuvaikutusten johdosta, mutta lääkärit löysivät satunnais aivomagneettikuva tarkastuksessa todennäköisesti aivovaltimon pullistuman(koskaan aikaisemmin ei ole kuvattu päätä joten saattanut olla kauankin). Löydön johdosta lääkityksen vaihto laitettiin jäihin kunnes aneurysma on tutkittu ja minulla aika n. 3 viikon päästä ko. asiasta.
Kysymykseni on että onko täällä ketään kellä kokemuksia ADHD lääkityksestä ja aivovaltimonpullistumasta samaan aikaan? onko ollut mahdollista jatkaa lääkitystä vai onko jouduttu lopettamaan aneurysman löydettyä?
Aivovaltimonpullistuma/aneurysma ja ADHD-lääkitys
PipsaPossu76
1
210
Vastaukset
- entiedäjuu
Uskoisin että tuo on mahollista mutta todella harvinaista, tai sitte se on tullu monesta tekijästä eikä vaan siitä lääkkeestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634926
- 734002
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2573629- 1183148
- 482954
- 232628
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2872340Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381953
- 1081902