Pitäisikö taktikoida ääni SDPlle

Kenelleääni

Näyttää siltä et persut nousee nousemistaan ja ainoa puolue joka voi haastaa on SDP. Pitäisiköhän tänään antaa ääni niille. Aina oon ennen vasemmistoliittoa äänestänyt mutta nyt mietityttää pitäisikö taktikoida. Olen seuraillut että porukat tätä pohtivat ketkä ei persujen halua voittavan.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pm.salkku.jaossa.tänään

      ps ja sdp.n kesken kisaillaan pääministerin salkusta.. keskustan ja kokoomuksen kesken täys mu#kusta.

    • SuomiMaailmanSosiaalihuo

      Jos haluat Suomen täyteen elätettäviä matuja , niin äänestä vain demareita.

      Maksamasi verot menevät lyhentämättöminä matujen elatukseen.

      Ja huomioi myös se, että veroja maksat myös joka ainoassa asiassa mitä ostat . Jos tankkaat satasella , maksat siitä n. 65 euroa veroa .

      Ja jos ostat pullon Kossua , sen hinta on lähes kokonaan veroa.

    • Persujenäänestäjä

      Ja nämä ovat tasaveroja jotka penituloinen maksaa kuten hyvätuloiset ja tähän suuntaan on yhteiskuntamme menossa,

    • Jos haluaaa Rinteen pääministeriksi :-)

    • Plam

      Onko penituloinen sellainen, jonka tulona on penis? On se jännä kun persuja kannattaa kansan tyhmin osa, joka ei osaa edes äidinkieltään...

      Kokoomus on paras puolue, joka kantaa huolta kaikista. SDP:n äänestäminen olisi virhe.

      Äänestä Kokoomusta!

    • äänestä tähtiliikettä

    • Jbvvvvbv

      Aurinkoinen päivä povaa perussuomalaisille menestystä ja toivotankin saakelin vihavasemmistokommunistit perseeseen valehtelemasta ja syömästä suomalaisuutta.

    • Jjhbbluh

      Vasuihin kuuluu ns katukommarit, jotka metelöivät ja osoittavat olevansa se tyhmin lenkki. Vihteät ja vasut ovatkin porukkaa ,joilla on vähiten älykkyyttä osaamiseen ja johtuu varmaan siitä kun ei ole käyty naapurikorttelia kauempana .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      639
      4754
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3660
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      117
      3640
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3051
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2622
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2414
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2311
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2170
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2097
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      50
      2069
    Aihe