Sinua oli nautinto katsoa.

Qgjwub

Jäit kuumiin ajatuksiin. 🧒To👩‍⚕️

40

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräältänaiselta

      Niin sinuakin, harmi vaan ettei enää näy :(

    • IhastunutJossu

      Tuli heti ikävä sinua kun lähdit.

    • Uikkarityttö

      Niin sinuakin. Olit niin komea uimari mies viereisellä radalla 😊

      • KuhanOngin

        Kummalla oli tippa uimalaseissa? ;)


      • Uikkarityttö
        KuhanOngin kirjoitti:

        Kummalla oli tippa uimalaseissa? ;)

        Sulla oli ainaki uimalasit 😚 ja hyvä draivi päällä.


      • KuhanOngin
        Uikkarityttö kirjoitti:

        Sulla oli ainaki uimalasit 😚 ja hyvä draivi päällä.

        Ja sulla vaan vesivärit päässä. Naamakirjassaski. ;)
        Mäki oon nainen. Mut en mikään onnenonkija. Ja viel vähemmän joku murheenhukuttaja. ;)


    • HaluanTietää

      Missä ja milloin katselit?

      • Qgjwub

        Miksi haluat tietää?


    • niinsinuakin

      Kuin myös, kunpa viel joskus.. :)

    • Kuuma ajatus.. niin kuin kahvi..
      Tänään voisi saada munan. Haluaisin sellaisen jätti kinderin :D

      • voitpainuuhiiteen

        Ei mennyt sulle tyrkylle, palstan tuhatnikki trolliakalle.


      • Eikä sullekaan. Ajatus sinusta voisi olla niin kuin jääpuikko :D


      • YoursDBisClose
        Sumpitpihisee kirjoitti:

        Eikä sullekaan. Ajatus sinusta voisi olla niin kuin jääpuikko :D

        Suo ei tarvi ees ajatella, ku tietää ilmanki, kenen vehkeillä sä kyyläät ihmisiä niitten omissa kodeissa. ;)


      • vampinpihaus

        Sulla on hieman väärää tietoa. Nyt palmusunnuntaina ansaitaan munat virpomalla ja palkan saa Pääsiäisenä.


      • HeyMuniikoKellään
        vampinpihaus kirjoitti:

        Sulla on hieman väärää tietoa. Nyt palmusunnuntaina ansaitaan munat virpomalla ja palkan saa Pääsiäisenä.

        Sähän virpoilet Joulusta Vappuun. Jussina. ;)


      • vampinpihaus
        HeyMuniikoKellään kirjoitti:

        Sähän virpoilet Joulusta Vappuun. Jussina. ;)

        Et saa juhannussimaa ennen Pääsiäistä.. ei onnistu. Kärsivällisyyttä.


    • olenko-oikeassa

      Mieheltä lähtee aloitus Naiselle, kuka on lääkäri

      • Qgjwub

        Mikä lääkäri? Ihan mieheltä naiselle


      • Uikkarityttö

        Etkö halua enempää kertoa? 😊Jos vaikka se naikkonen olis täällä palstalla just nyt.


      • Qgjwub
        Uikkarityttö kirjoitti:

        Etkö halua enempää kertoa? 😊Jos vaikka se naikkonen olis täällä palstalla just nyt.

        Jos olisi niin silloin laittaisi itsekin jotain sellaista, että siihen vastaisi enemmänkin. Tuosta tietää ettei ole.


      • Uikkarityttö

        Uimisesta ei kumminkaan ole kyse?


      • Qgjwub
        Uikkarityttö kirjoitti:

        Uimisesta ei kumminkaan ole kyse?

        Ei


      • hähh
        Qgjwub kirjoitti:

        Mikä lääkäri? Ihan mieheltä naiselle

        ⚕️ on lääkiksen merkki


    • Teosaamattomat

      Tuo emoji on lääkäri ja piste. Eli oletettavasti lääkärinaista haetaan. Muutenhan tuossa olis perus naisemoji

      • Ghjvgg

        Voihan kyseessä olla myös hoitaja, kaikki ei ole niin mustavalkoista😉


      • PaavilaisenPiruMerta
        Ghjvgg kirjoitti:

        Voihan kyseessä olla myös hoitaja, kaikki ei ole niin mustavalkoista😉

        Tai potilas, joka vaan kuvittelee olevansa lääkäri. ;)


    • knowhow

      Nyt Tintåssa :) no mutta... katsos raflaankin sapuskan ajaksi tarvitaan kunnos jäähdytys, eikun olihan siellä jopa narikkakin mihin sai bränikän toppatakin nakattua :D

      • HansaMaster

        Palomies kärähtää jo ennen narikkaa.
        Varsinki toisten Pinquissa ja toppauksissa. ;)


    • Täällä olis lääkärille tarvetta😂

      • 😂 Sinä olisitkin sitten varmaan ensinmäinen potilas. Sulla on pahoja harhakuvitelmia😂


      • SelkokielelläLausuttu
        Notmystyle kirjoitti:

        😂 Sinä olisitkin sitten varmaan ensinmäinen potilas. Sulla on pahoja harhakuvitelmia😂

        Eipä tarvi erikseenkä kuvitella, ku ottaa printinkin todisteeks. ;)


      • Mielenkiintoista..🤔 Haluaisin itsekin nähdä sen printin😁


    • Tunnettatäynnä

      Vastaan kuin hänelle: Niin sinuakin, haluaisin paljon sinua myös kosketella;)))

      • Qgjwub

        Olisipa häneltä.


    • hoitoonohjaus

      Lääkäreillä ei tunnetusti muuta tekemistä ookkaan kun skrollailla ikäväpalstoilla potilaiden perässä 🙄

    • Kärykävilähellä

      Missä nähtiin. Ilmeisesti istuit autossa?

    • Mitäännautintoanäkynyt

      En ymmärrä kyllä sanaasi nautinto? Sua en nähnyt kun aurinko heijasti.

    • Varmaankaksiv

      Tohtori pilleri lapsia pelkää. 60 luvulla lastenohjelma. Ihan hämärästi jotain muistan.🐅

    • Enäämitään

      Ei sitte. Unohda nuo muutamat virkkeet!😠

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1147
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      657
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe