Mies Pietarsaaresta etsii naista sidottavaksi

Olen 28 vuotias mies Pietarsaaresta. Haluan löytää naisen sitomisleikkeihin. Ajattelin sitoa sinut käsistä patterin putkeen, sekä peittää silmäsi. Haluan leikkiä vartalollasi.

15

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ElliGr89

Kuinka paljon minulla saisi olla vaatteita?

• Haluan riisua kaikki vaatteesi yksitellen.

• Pidän siitä, kun rimpuilet vastaan, kun riisun vaatteitasi.

• ElliGr89
        Fetissimies kirjoitti:

Haluan riisua kaikki vaatteesi yksitellen.

Miten sinuun saa yhteyden?

• ElliGr89

Mikä on Kik? En ole perillä näistä jutuista.

• K-u-t-s-u-n-i-

Tuliko teille jo ikävä minua? Miksi ei??? Lääkärini mukaan tämä pakkomielteeni, yhdistettynä alhaiseen ÄO:hon, koituu vielä joku päivä kohtalokseni. Se ei haittaa, koska kaipaan toisen ihmisen kosketusta, vaikka nyrkillä, jos en sitä muuten saa. Olen niin yksinäinen, että nämä keskustelupalstat ovat ainoat kontaktini toisiin ihmisiin. Minulla oli kyllä kerran lemmikkieläin... mutta sekin tappoi itsensä, kun ei kestänyt seuraani. :(

• Itseäni kiihottaa myös ajatus seksistä kesällä metsästä. Naisen kanssa kun pääsis pururadalle. Poikettais pururadalta jonkun ison kiven taakse. Riisuisin minihameen alta pikkarit, ja hiukan nuuhkisin niitä. Alkaisin käsin hyväilemään häpyhuulia. levittäisin sormilla häpyhuulet levälleen, ja kielellä nuolisin valuvaa kiimanestettä.

• Nainen saa pukea pikkarinsa takaisin, kun olen antanut siihen luvan.

• Anonyymi

Tuo sitominen kyllä kiinnostaa - ja muukin...

• Ootko mistäpäin?

• Anonyymi
        Fetissimies kirjoitti:

Ootko mistäpäin?

Oon

• Olen hankkinut lemmenleikkejä varten pensselin, jota voi käyttää vastapuolen hyväilyyn.

• Hei Elli!Minä asun oikein lähellä Pietarsaari,Jakobstad,Jeppis mutta haluatko vanhempi mies?Oletko syntynyt 89?

• Olen kesäisin käynyt paljon pururadalla. Siellä pururadan läheisyydessä on iso kivi, jonka takana on pienempi kivi. Olen siellä laittanut housut alas, mennyt makaamaan sen kiven päälle, ja alkanut tyydyttämään itseäni. Ihan oma jännityksensä siinä touhussa.

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      167
      1404
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      995
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      640
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      616
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      602
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      563
    Aihe