Kiinnostaako nuuhkia ja runkata vaimoni pikkareille ja stay upeille.Esim jos olet työmatkalla Seinäjoen hotellissa.
Vaimon asuille Seinäjoki
19
89
Vastaukset
- 040
Kiinnostaa...mutta oot kaukana ...posliini pippeli...
- 040
Joten sinne meni...
- Jjj79
Onnistuis vaikka heti
- Ukmsjoki
Olis kiihottavaa nuuhkia pikkareita ja laueta... Miten suhun yhteyttä?
- kovaskiimasnyt
Mieluusti spermaan vaimosi pikkarit!!Koska sulle sopisi ja missä?Itse bi ukm
- skodajulli
Voiko postimyynnillä tilata parit alkkarit?
- hurukyytiävaimollesi
Kyllä jos ne ovat vaimosi yllä nuuhkiessani, sen jälkeen voitkin katsoa vierestä miten siirrän pikkareita häpyhuulten sivuun ja nussin vaimoasi huolella.
- Anonyymi
Kiitos mielelläni runkkaisin vaimosi alusasuihin ja vaikkapa kumisaappaisiin. Nam!
- Anonyymi
Toki runkkaan mielelläni... Ja sitten voit ottaa suihin. Kik TopSjk
- Anonyymi
No kyllä kiinnostaisi. Käyn säännöllisesti sjoella hotellissa töiden takia. Voisin nuuhkia ja runkata vaimosi pikkareille.
Itselläni myös fetissi naisten kumisaappaisiin. Joten tuo nekin mukana. Rouskuin spermani siis vaimosi kumisaappaisiin. - Anonyymi
Korkkareille ja sukkahousuille runkkaisin mielelläni
- Anonyymi
Kiinnostaa, onnistuuko huomenna? Saako sinuun yhteyttä KIK:ssä esim?
- Anonyymi
Miksi Jyväskylästä ei likaisia pikkuhousuja
- Anonyymi
Kiinnostaa kyllä! Kaita KIK, niin sovitaan koska/missä!
Kiinnostaa kyllä. Tampereelta olen, mutta sillointällöin liikun sielläpäin.
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa oma vaimo käyttää suojaa ei tuoksu miltään.
Ruiskisin kyllä ihan näkyvästi. - Anonyymi
Kyllä jos saan pukea vaimoni sukkikset ja nuolet mun jalkoja samalla. 40v seinäjoki
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2565359- 1252333
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2432041Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641844- 1801690
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881547- 541434
- 631364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751321- 1191181