Joko tajuat nainen?

Hdudjf

Ettet kiinnosta minua millään tavalla 😓😓 sääliksi käy vaan sinua nyt.

Et toiminut reilusti kun sulla oli tilaisuus ja nyt oot jäänyt haikailee perään. 😔

Mulla on uusi kiikarissa, se on sinua taitavampi ja se on reilu ja kauniimpi, se ei oo ihminen joka käyttää heikkouksiasi sinua vastaan eikä ole tuollainen impulsiivinen tuuliviiri.

Olen jättänyt sinut pois elämästäni lopullisesti enkä halua että tapaan sinua tai ketään niitä sun 'kavereista' ikinä enää, missään merkeissä. :/

Olen pahoillani jos luulet minun vielä pitäväni sinusta, en vaan pidä, koska en pidä kaltaisistasi ihmisistä ollenkaan. Vaikka meillä olisi jotain yhteistä niin se ei ole tarpeeksi jos et pysty olemaan millään tavalla suoraselkäinen.

Se on Adios vaan. Koita kestää 👍

113

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätettyhuono

Adios 😘

• Oleuskollinen

Hyvä jotta rauhoitut pikkuhiljaa😉

• Ha-ha

AP, taisit saada pakit! 🤣

• mikäsullakestinäinkauan

Ps. Ethän sä koskaan edes pitänytkään musta.
      Ihanaa että sulla on uusi missi johon survoa herpeselintäsi. 🤩

• Talousanalyysi

Knainen se kirjottaa jo ittelleen.
      Ehkäpä menee viestiki perille. ;)
      Se on varmaan toisessa elämässään kirjanpitäjä. ;)

• sivistysopisto

K-nainen alias palstan yleistorspo (mies) jolla ei ole kontaktia niin naisiin kuin ihmisiin muutenkaan. Knainen on muuten kirjoitellut itselleen helmat paukkuen ja kulkuset kilisten aika kauan ja aika monella nikillä. Ilmeisesti skarppauksessa on vielä hiomista ettei tuu jahdattua väärää jänöjussia

• tajusinkyllä

Joo, kiitos kun kerroit. Ainakin mieli muuttuu sinullakin tiuhaan tahtiin. Tämä nyt oli lähinnä nolo viesti, mutta ihan sama, viestin tarkoitus tuli perille kyllä. Jos pystyt tosta noin vaan vetämään uusia naisia kuvioihin, ei meidän välillä mitään erityistä ole koskaan ollutkaan. Sitäpä tässä olen koko ajan sanonut ja epäröinyt. Mutta jos sulle tuottaa lisäksi iloa mässäillä mulle tollasella, niin hohhoijjaa. Et ilmeisesti todella halua mua kun noin väkisin työnnät pois luotasi. Joten olkoon sitten niin. Älä tule vinkumaan perääni sitten enää,

• Aivan huippua👍 Varsinkin kommentit joita sait😂

• kriitikkko_hinkuna

Tämä on kuules sieltä kevyemmästä päästä. Pelkkä huitaisu ilmaan. Annan 7 pojoa.

• Jos nyt 8 annan 🤔

• pekkaburgerihan

Assmies oli se joka perää haikaili, saanen huomauttaa.

• Taaskotätä

Tasaisin väliajoin kirjoitat samat sanat ja kuinka ollakaan, aina ikäväpalstalle.
      Mistähän se kertoo :)

• sinutittensäkanssaaina

Ihan vaan pakko huomauttaa kun kettelee miten jotkut ovat niin mustavalkosia, mistä edes tiedät että tunnet kirjoittajan, et voi mitenkäänn tietää tuon perusteella joten se että tunnistelet alotuksia ja itse roikut täällä niin mitä se kertoo?

Ja kun kuitenkin väännä tämän joksikin muuksi niin itse en roiku kenessäkään, huvikseen käyn välillä naureskeleen tollasille.

Ei ole vaikeuksia naista löytää, kuitenkin pitäähän sen olla hyvä että voi lapsiakin tehdä joskus, ja tarkoitan sitä että nainen on rehellinen oma itsensä ja luotettava ja hyväksyy toisen omana ittenään niinkuin itsekkin teen.

Ihmekkään että osalla vuorovaikutus taidot ja tietyt arvot ja perusperiaatteet hukassa kun kuvitellaan netin perustella asioita ja stereotypisoidaan, se kertoo katkeruudesta, vaikka olisit ollut pitkissä suhteissa 10 eri miehen kanssa he eivät ole samanlaisia kuin muut ja niitä hyviäkin löytyy näin esimerkkinä sama toisinpäin että naiset eivät ole samanlaisia kaikki.

Ei kannta ikinä tehdä sitä virhettä että luulee täysin tietävänsä miehet tai naiset ja mustavalkosesti leimata, kannattaa suoraan puhua ja luottaa myös vaistoihinsa sekä olla rehellinen oikeasti itselleen ja tunteilleen johti ne mihinkään tai ei.

• Ihastunut

Tajuan, tajuan, on kaukainen muisto enää kaikki turhat, tuhlatut ajatukset 🙂
      🌬Nyt on aivan uudet tuulet ja tunteet 🚀 😊♥️

• Hyvääjatkoa

Ettet vaan kuvittelisi itsestäsi liikaa? En minä sinua haikaile hölmö. Olet kylmäsydäminen ja vihainen ihminen. Ei kaipaa sellaisia ihmisiä elämääni. Minuun iskee enemmän aidosti kiltit ja positiiviset tyypit. Heippa vaan...

• ohuttametallianyt

Osaakkos nyt rautalangasta vääntää viälä kuitenkin että varmasti mänöö perille?

• SiinähänTaittelet

Tosi Lörppöä: Joku nainen, johon sulla ei ole ikinä minkäännäkösiä zäänssejä ollutkaan, ja jonka perään SÄ olet vongannut jopa vuoskymmeniä, saa viel tommosen katkeraakin Kat Keramman tilityksen anonyymillä nettipalstalla.
      Sinähän se selkärangaton olet. Käärme suo rastaan. Myrkyllinenkin viel kaiken Kukkuraks. ;)

• Sivuhuomautus

Olen muuten kokoajan tiennyt että olet nainen oikea törkylisko.

• SarjaKuvaKyttää
        Sivuhuomautus kirjoitti:

Erin omaista! Ja ny kaikki tietää, mikä SÄ olet: Sä olet SALAKYTTÄÄJÄ. ;)

• Tiedäntän
        Sivuhuomautus kirjoitti:

Ei muuten ole. Ei kannata sotkea ketään mielessään näihin palstatörkyihin.

• sydämensivistys
        Sivuhuomautus kirjoitti:

Ehkä sinä saat pari höyrääntynyttä fanaattista turistia vielä huiputettua näihin palstatörkyihisi, mutta yhä useampi tulee tietämään totuuden edesottamuksistasi ja säälittävästä yksinpuhelustasi. minä hoidan oman kentän, muut omansa ja tuen tätä projektia kaikin keinoin

• PalstapellejenkinUhri
        sydämensivistys kirjoitti:

Ehkä sinä saat pari höyrääntynyttä fanaattista turistia vielä huiputettua näihin palstatörkyihisi, mutta yhä useampi tulee tietämään totuuden edesottamuksistasi ja säälittävästä yksinpuhelustasi. minä hoidan oman kentän, muut omansa ja tuen tätä projektia kaikin keinoin

Kiitos! Sunkaltasia tähän mailmaan tarvitaan.
        Ps. Toivottavasti tiiät senki, että kyse ei oo pelkästään mistään palstakirjotuksista.
        Ne paljon vakavammat asiat näät tosielämässä.

• pelleilystäkärsinyt2

Kyllä minä sen tiedän, ei nämä asiat tähän jää. Nuo suurimmat urpot kun nyt ensin näkee, miten asiat on ja lakkaa levittämästä propagandaa toisista ihmisistä, eli naisista käytännössä. Muu tulee perässä luonnollisen kulkureitin kautta.

• OsingotSinkoo
        pelleilystäkärsinyt2 kirjoitti:

Kyllä minä sen tiedän, ei nämä asiat tähän jää. Nuo suurimmat urpot kun nyt ensin näkee, miten asiat on ja lakkaa levittämästä propagandaa toisista ihmisistä, eli naisista käytännössä. Muu tulee perässä luonnollisen kulkureitin kautta.

Jahas. Sää puhut kukkaruukuista ja toinen niitten tekijöistä, keramiikkatehtailijoista.
        Ei se pelkästään mikään Femakko-asia ole. Niin monta "mukamas miestä" tunkemassa väkisin samalle muotille.

• itsadeal

Eiköhän kaikille riitä, sinä näet sun kerrokset, minä omani ja joku muu omansa. Tasoja ja tahoja on monia

• OsingotSinkoo
        itsadeal kirjoitti:

Eiköhän kaikille riitä, sinä näet sun kerrokset, minä omani ja joku muu omansa. Tasoja ja tahoja on monia

Ei se ny noinkaan mene. Jos on väkisin tunkenu ittensä "toisten kerroksiin", ni vastuu se on siitä otettava, Eikä se sillon todellakaan ole mikään ansaittava.
        Ja mua ei oo koskaan kiinostanu toisten kierrokset. Paitsi sillon mu ne on viety multa. ;)

• jämptinäin
        OsingotSinkoo kirjoitti:

Ei se ny noinkaan mene. Jos on väkisin tunkenu ittensä "toisten kerroksiin", ni vastuu se on siitä otettava, Eikä se sillon todellakaan ole mikään ansaittava.
        Ja mua ei oo koskaan kiinostanu toisten kierrokset. Paitsi sillon mu ne on viety multa. ;)

Jepjep. No muakaan ei mitkään muitten kerrokset sinänsä kiinnostele eikä tarvi kaikkee tietääkään. Mulla on oma missio ja pidän huolen omista osingoistani

• Sittentajuaaainakin

Palstalla paljon naisia. Laitahan viestisi sille kenelle tarkoitat.

• kertausonopintojenjne

Paska tais osua tuulettimeen taas kertaalleen. 😂

• kaverinpuolesta

Hyvä ap viestisi vaikuttaa aika ilkeämieliseltä. Tarkoituksenasi on selvästikkin loukata jotain naista, mikä kertoo enempi siitä että sulla ei ole itellä kauhean hyvä olla omissa nahoissasi ja että oot aika surullinen ja katkera tyyppi. Lisäks aika vaikee kuvitella että joku oikeen kaipailis tollasta tyyppiä. Että olisikohan nytten peiliin katsomisen paikka?

• Elä_määääää

Ähähähälä jähähätä. Pliiiiis!

Kahahahauuuuuhea ihihihikävvääääääääääääääää!

• Jsjsjsjsj

AP olet paras trolli tällä sivustolla katso nyt näitä vastauksia? Hahaha

• viiuuu

Taitaa olla sen naisen onni että pääsi sinusta eroon :D :D

• Huhhuijaa

Huh, aloitus ei ole ainakaan mulle. Hän ei ole nähnyt 'kavereitani' vielä.

• Jotainrajaa

Mä en myöskään tykkää tuuliviireistä enkä selkärangattomista.

• tämähän

on kuin minun suustani :D

• samanlaisia

Enemmän kertoo vastaajista jotka tällaisia omivat.

• Heiapsiellä

Oletko niin munaton mies ettet uskalla sanoa tuota hänelle itselleen vaan pitää tulla nettiin hänelle kirjoittamaan.

• hahahah

Taitaa olla :D Turhake

• selkärangattomallenilvil

Mut beibi me ollaan sillä tavalla samanlaisii. Eiks se oo fantsuu?! No onnea kiikaroilles, oot ain ollukki kova kiikaroimaan. Ehkä sun kaa samanlaisii jästipäit on usempikin, mistäs meikä teitää. Mitäs jos vaikka TÄLLÄ KERTAA kiikaroinnin sijaan ihan tutustut siihen. Pus.

• Itsepiruon

Elinako se taas väkisin yrittää suhdetta. Et muuten ole ainoa mies sen suhdekuvioissa. Siinä on nainen joka osaa pyörittää monta suhdetta yhtäaikaa.

• hyväyritystoki

Eikö tämä Elina ole joku lääkäri, jonka vastaanotolla olet käynyt moljottamassa omien kirjoitustesi mukaan? Ja nyt olet kehitellyt sekä suhteen että salasuhdeharhat?

• Itsepiruon

Ei Elina ole lääkäri, se elää sossun rahoilla.

• konsonanttipentti

Ei kiinnosta hevonpaskaa mitä joku stalkkeri ajattelee naapureistaan tai lääkäreistään

• Hihhiii

Hyvä että narsisti miia ymmärtää vihdoin sen ettei hänen avomiehensä tule koskaan ottamaan vaimokseen häntä. Teit palveluksen itsellesi kun kirjoitit aloituksen itsellesi. Vale vaimo.

• Nonniin

Hei hihhii, olet katkera ihminen 🤪 olet ikuinen kakkonen🤣

• Annapuuh

En ole katkera, aloittaja taitaa itse olla.
        Minä en ole kakkonen vaan itse asiassa ykkönen.
        Saat sinä toiveajatella jos tahdot.

• Pakkosanoa

Onpa sairaita juttuja. Mulla ei ole onneksi mitään tekemistä näiden kanssa.

• nutshell

No täällä on mm yksi neiteilevä luistelija ja pari höyrähtänyttä ämmää absorboimassa ja kiihottumassa sen kirjoituksista. Ne jäljittelee murretyyliä joka on pöllitty muilta

• Oletaivanpihalla
        nutshell kirjoitti:

No täällä on mm yksi neiteilevä luistelija ja pari höyrähtänyttä ämmää absorboimassa ja kiihottumassa sen kirjoituksista. Ne jäljittelee murretyyliä joka on pöllitty muilta

Ei ole mitään ämmiä kiihottumassa täällä mistään.

• Vellihousumieskö

Se siellä huutelee, tulisko kakki pöksyyn jos puhuisi naiselle itselleen vai miksi noin surkea että tänne pitää höpöjä höpötellä.

• viuhhh

onneksi tää ei ollut mulle, koska eihän minulla ole kavereita, niin ei ole ketään ketä mies voisi tavata. Höh höh hööööö :)

• TheTruthIsOutThere

Nii, eikä sulla oo miestäkä, joka ois sua joskus kaipaillu.
        Teil sosiopaateilla varsin yleinen Ongelma, ku elelette vaa harhoissanne. ;)

• Kirppula

Sinä nainen joka olet joka paikan höylä ei paranis virnuilla.

• vääränwänkyrälle
        TheTruthIsOutThere kirjoitti:

Teillä sosiopaateilla on yleinen ongelma se, että aina on joku valheellinen mustamaalauskampanja käynnissä, koska se on oleellisin osa teidän vinoutunutta elämäänne.

Mutta aloittajaa varmaankin kuvasit juuri tuossa, reppanaa ei ole varmaankaan kukaan koskaan netissä kaivannut. Kuvittelee täysin muille menneiden tekstien olevan itselleen.

• Onko

Kun sosiopaatit otit puheeksi taidat itse olla pahin sellainen valheita keksit minkä kerkeät onko sulla omaatuntoa ollenkaan?
        Musta sisältä ja ulkoa ulkoakin näytät kuin palaneelta mustalta makkaralta.

• TheTruthIsOutThere
        vääränwänkyrälle kirjoitti:

Teillä sosiopaateilla on yleinen ongelma se, että aina on joku valheellinen mustamaalauskampanja käynnissä, koska se on oleellisin osa teidän vinoutunutta elämäänne.

Mutta aloittajaa varmaankin kuvasit juuri tuossa, reppanaa ei ole varmaankaan kukaan koskaan netissä kaivannut. Kuvittelee täysin muille menneiden tekstien olevan itselleen.

Totuudenpuhumista/kirjottamista ei oikein mustamaalaamiseks voi millään lailla määritellä.
        Todisteetki ku löytyy ihan tosielämästä, eikä mistään anonyymiltä nettisyyttäjältä. ;)

• nainenonhousuissas

Jaa, mikähän oman elämän outlaw täällä mustamaalaus ja vainoharhajampanjansa kanssa. Ettei vaan kävis kalpaten konin leikissä. Kuulostat seonneemmalta kuin ap js se on aika paljon jopa sellaiselta joka ottaa trolleilta kuivana kakkoseen

• muttatyhmiäkumitkä
        Kirppula kirjoitti:

Sinä nainen joka olet joka paikan höylä ei paranis virnuilla.

Kieku ja Kaiku, nuo onnelliset kanat orrella

• oudotkurpat

En ymmärrä minäkään mitä nämä desperaadot tällä hakee

• Kuusinolla

Kyllä tuo on pelkkää potaskaa tai sitten on niin että puhut omasta elämästäsi mistäpä me se tiedetään.
        Ihmiset eivät ole sitä mitä sinä sairas nais immeinen sanot.
        Silloinhan minäkin voisin puhua ihan mitä sattuu mutta en sellainen heinä aivo kuin sinä en ruukaa valehdella muista ihmisistä.

• herrääjo

Ai et ruukaa vai, silti perustat totuuksiasi palstsatrollailun varaan. Tuleehan siitä helposti totuus kun sillä silmällä hakee ja on tullut juksutetuksi. Mistä me lukijat tiedetään millaisen mielikuvitushahmon perässä täällä suu vaahdossa ulvotte

• KäetKukkuviSielä
        muttatyhmiäkumitkä kirjoitti:

Kieku ja Kaiku, nuo onnelliset kanat orrella

Ja Nalle Uppo Tunkit ne jaksaa vaan kannatella. ;)

• vääränwänkyrälle

Totuudenpuhumista/kirjottamista ei oikein mustamaalaamiseks voi millään lailla määritellä.
        Todisteetki ku löytyy ihan tosielämästä, eikä mistään anonyymiltä nettisyyttäjältä. ;)

Aivan, todisteet löytyvät jokaisen kohdalla tosielämästä, eikä miltään anonyymiltä nettistalkerilta tai -sosiopaatilta. Näin jokainen tietää ihan tasan tarkkaan omalla kohdallaan, ketkä ovat ottaneet yhteyttä, ilmaisseet kiinnostusta, kertoneet kaivanneensa jne. sekä milloin tunteet tai muu eivät ole kohdanneet ja myös ne joista sinä et pidä, ovat voineet joutua torjumaan ihmisiä. Tuollaisia ei joku sairas nettipsykopaatti tiedä keidenkään puolesta, vaikka rikollista mentaliteettia löytyisikin lukea laittomasti muiden yksityisposteja!

Olipahan pakko puuttua, vaikken tunne tuota viuhahtavaa kirjoittajaa 'viuh'.

• Kuusinolla

Herää ihan itse taitaa itseäsi kaikki sekopää kirjoitukset ja valheet painaa mieltä.

• damdidam

Erittäin hyvin sanottu. Joku josta joku tai jotkut eivät pidä, on saattanut joutua torjumaan jonkun joskus. Ihan täyttä gestapoa näiltä sosiopaatin ja nettistalkkerin agitoimilta lähteä metsästämään jotain helkkarin todisteita. Anonyymeistä trollikirjoituksista. Kuinka ihminen voi olla noin pahuuden riivaama. En minäkään tunne kaikkia, mutta puutun kusipäisyyteen kun sellaista kohtaan

• fghjkvbn
        Kuusinolla kirjoitti:

Herää ihan itse taitaa itseäsi kaikki sekopää kirjoitukset ja valheet painaa mieltä.

Tai sitten omat uskomuksesi ja valheet painavat ja nyt ylpeyden menetyksen pelossa ja sen kohtaamisessa hunttaat täällä aamusta iltaan, ettei hyvän juoruluudan jutut joudu outoon valoon. Löysät vaan taitaa olla jo housuissa

• TheTruthIsOutThere

Aivan, todisteet löytyvät jokaisen kohdalla tosielämästä, eikä miltään anonyymiltä nettistalkerilta tai -sosiopaatilta. Näin jokainen tietää ihan tasan tarkkaan omalla kohdallaan, ketkä ovat ottaneet yhteyttä, ilmaisseet kiinnostusta, kertoneet kaivanneensa jne. sekä milloin tunteet tai muu eivät ole kohdanneet ja myös ne joista sinä et pidä, ovat voineet joutua torjumaan ihmisiä. Tuollaisia ei joku sairas nettipsykopaatti tiedä keidenkään puolesta, vaikka rikollista mentaliteettia löytyisikin lukea laittomasti muiden yksityisposteja!

Olipahan pakko puuttua, vaikken tunne tuota viuhahtavaa kirjoittajaa 'viuh'.

Kyl niit todisteita löytyy kuule tält palstaltki. Odota vaan, kunnes joudut ton stalkkerijoukon uhriks, ni et saa somessa enää OMIA viestejäskään, muista posteista puhumattakaan.
        Ihan samanlaist touhu on tääl Suomes ku Tanskassa pari vuotta sitte.
        Tääl vaan paljo suuremmalla vaihteella. ;)

• huomasinkukkuvatkäet

Kyl niit todisteita löytyy kuule tält palstaltki. Odota vaan, kunnes joudut ton stalkkerijoukon uhriks, ni et saa somessa enää OMIA viestejäskään, muista posteista puhumattakaan.

No nyt menee leideily taas omiin mittasuhteisiinsa eli feikkileidi pistelee omiaan väliin. Ilmankos jotkut kanaset lentelee kuin mieltä vailla. Kaikkia se leipä elättää ja niille nallepuuroryynejä jakaa, erottelukyky on aika puhdas nolla

• Mitensairastavoiolla

Kyllä on huomattu. Mutta mikä on motivaationne? Hupi? Mustamaalaus? Miten olet saanut muut mukaan? Keksityillä psykopaatti-tarinoilla? En ole itse ainakaan kirjoittanut täällä muina ihmisinä tai muuta skeidaa jota tässä vihjaat. Ihmiset jotka tuntevat minut tietävät kyllä kaiken, ja voin kohdata ihmiset puhtaalla omallatunnolla jatkossakin.

Kiitos muuten muille tässä kommentoineille. Lohduttavaa että ihmiset näkee mustamaalauksen läpi.

• hulluteukotry

Mä en myöskään ymmärrä, mikä on saanut nuo akat nyrjähtämään noin pahasti raiteiltaan. Olisiko niin itsekkäästä toiminnasta kyse, että parille juoruluudalle on uskoteltu joku villi salaliittoteoria jonka he ovat enemmän kuin ostaneet. Sitten on tullut puhuttua täyttä paskaa ihmisistä. Normaali ihminen korjaisi kylvämänsä tuhon, mutta eijei näillä eukoilla ottaa liikaa luonnon päälle se, että ovat olleet trollaavan miehen hyödyllisiä idiootteja vuosikaudet. Totuus ei vielä oikein maistu

• Pohdiskelunpohdiskelu

Palaan vielä tuohon Knaisen kirjoitteluun. Mietin vain, että milloin on ilmestynyt palstalle. On tainnut vaihtaa nimimerkkiään aina kun on alkanut käry käydä😊. Jos tarjoon vuotta 2014, olisiko arvaus miten lähellä oikeaa?

• Knainen

Minun täällä olosta tietää 6 ystävääni sekä se minun rakkaani. joten en sitä salaile sitä.
        osan kirjoituksistani olen näyttänyt ystävilleni. Mm. eräälle K:lla alkavalle naiselle ja eräälle J:llä alkavalle naiselle sekä V:llä alkavalle miehelle, T.llä alkavalle miehelle sekä M:llä alkavalle miehelle.

Siis Kaisalla, Jonnalla, Villelle, Tuomakselle, Matille ja Sitten eräs Juhakin minusta täällä tietää. Myös Villen kautta pari muuta miestä tietää että kirjoitan täällä. Ja eräs Oona myös tietää. Osa tietää että toisensa tietää ja osa ei tiedä että muut tietää. osa välillä käy mulle piilosta kettuilemastakin. Tunnistan kun ystäviltäni tulee mutta en useinkaan vastaile niihin mitään koska teen sen sit baaris tai viestillä.

• Huomentaknaiselle

Tuolla toisessa viestiketjussa olitkin itse vastannut tekemääni vuosikysymykseen. Vuonna 2013 olit antanut jollekin narsistiksi haukkuvalle takaisin. . Edellinen nimilista on huuhaata, kuka tänne nyt oikeita nimiä kertoisi.

• Werdi_cal
        Huomentaknaiselle kirjoitti:

Tuolla toisessa viestiketjussa olitkin itse vastannut tekemääni vuosikysymykseen. Vuonna 2013 olit antanut jollekin narsistiksi haukkuvalle takaisin. . Edellinen nimilista on huuhaata, kuka tänne nyt oikeita nimiä kertoisi.

Ei ole. Olen eräs noista hänen kavereistaan. Toiset ei pidä keskustelupalstaa mitenkään hävettävänä. Varatuilla se voikin olla erilainen juttu. Kaikki nuo ovat täällä. Viestittelemme palstojen asioista luurin kautta. Onko keskustelussa salaisuutta jos ei ole pettämässä?

• Werdi_cal
        Huomentaknaiselle kirjoitti:

Ehdotin K-naiselle että rekkaa itsensä ja laittaa valokuvan itsestään tänne, jotta tuo jahtaus ja luulot loppuu. Se jäi miettiin asiaa. Voi olla että kohta hän esiintyy etunimellään ja kuvallaan täällä

• tiedetäänjo

Ai onko äijänkäppyrällä hätä housuissa ja nyt yksi trollihahmoista eli knainen tulee ja pelastaa😂😊😊😂 kenenköhän kuvan meinasit pölliä netistä

• Werdi_cal
        tiedetäänjo kirjoitti:

Ai onko äijänkäppyrällä hätä housuissa ja nyt yksi trollihahmoista eli knainen tulee ja pelastaa😂😊😊😂 kenenköhän kuvan meinasit pölliä netistä

Niinhän sitä luulla voi, mutta katsokaapa miten K.naista kiusataan. Eri nimimerkit hyökkää hänen kimppuunsa eri suunnilta. Aika selvä juttu toi on mikä K-naisen rooli tässä on. Hän on ilkivallankohde ei trollaaja. Trolli saletisti varattu. Muiden ei tarvi keskustelemista häpeillä vaan voi tehdä sen ihan omalla nimelläänkin.

• Werdi_cal
        tiedetäänjo kirjoitti:

Kirjoitin ite täällä aikaisemmin nimimerkeillä meitsinmimmil ja naapurista, ja jouduin myöskin kopioinnin, matkimisen, nimimerkin varastamisen ja kiusaamisen kohteeksi. Mää tiedän tän trollin tavat. Ilkivallalla syylliseksi syytön. Mää sain myös osakseni olla ei-mian Timo

• hyväyritysmutta

Omia harhojasi ja trollailujasi nuo ei miia jututkin, väitettä tukee esim miia olet ihanin-aloitukset. Uskomaton itseluottamus kun luulet, että joka valheen voi paikata uudella valheella. Kun minä kirjoitan olevani teräsmies, niin täytyyhän mun sitten olla. Lisäksi edelleen iso iso miinus siitä, että pidät lukijoita itseäsi reilusti tyhmempinä, ilmeisesti sillä perusteella, että pari hyväuskoista lehmää vielä täällä ammuu lannoissasi. Aika pieni otos kuitenkin.

• Werdi_cal
        hyväyritysmutta kirjoitti:

Omia harhojasi ja trollailujasi nuo ei miia jututkin, väitettä tukee esim miia olet ihanin-aloitukset. Uskomaton itseluottamus kun luulet, että joka valheen voi paikata uudella valheella. Kun minä kirjoitan olevani teräsmies, niin täytyyhän mun sitten olla. Lisäksi edelleen iso iso miinus siitä, että pidät lukijoita itseäsi reilusti tyhmempinä, ilmeisesti sillä perusteella, että pari hyväuskoista lehmää vielä täällä ammuu lannoissasi. Aika pieni otos kuitenkin.

Taidat olla se Miia kirjoittaja. Hohhoijaa. En jatka kanssasi enempää. Ei se hyödytä. Uskot itseäsi kaivattavan niin lujasti että turhaa on muuta väittää. Taidamme jutella asiat viestitse ja selvittää sinun aiheuttamat sotkut ihan naatusten K-naisen kanssa. Et pääse nokkaas sotkemaan niihin trolleillasi.

• Sivusta

Musta tuntuu että K nainen on itse kirjoittanut itseään puolustellen suurimman osan kommenteista.
        Onkohan tuota Miia ei miia edes olemassa sehän yhteen aikaan oli kokoajan kirjoittelemassa. Mistäs sen tietää vaikka sen oikea nimi alkaisi k:lla ja on vaihtunut nimen. Kandee miettiä tätä asiaa.
        Jos nimittäin jollekkin kaverille tälläiselle sivulle kertoisi niin nehän pitäisi aivan hulluna.

• Sivusta_toinen_ihmett
        Sivusta kirjoitti:

Musta tuntuu että K nainen on itse kirjoittanut itseään puolustellen suurimman osan kommenteista.
        Onkohan tuota Miia ei miia edes olemassa sehän yhteen aikaan oli kokoajan kirjoittelemassa. Mistäs sen tietää vaikka sen oikea nimi alkaisi k:lla ja on vaihtunut nimen. Kandee miettiä tätä asiaa.
        Jos nimittäin jollekkin kaverille tälläiselle sivulle kertoisi niin nehän pitäisi aivan hulluna.

Miksi keskustelupalstlle kirjoittelua pidettäis hulluna? Kirjoitteleehan ihmiset mielipidepalstoille lehtiin, facebookkiin. instaan? Hakee kirjeenvaihtokavereita nimillä ja etsii omalla kuvallaan treffiseuraa,

• werdi_cal
        Sivusta kirjoitti:

Se miia nyt häpeää palstailuaan eikä siitä kertoisi koska on avioliitossa ja kaipaa työpaikan miestä. Pettää palstoilla. K-nainen on sinkku vielä vaikka sillä on yksi mies kyllä, ne vaan ei ole suhteessa asti vielä ja juttelee täällä mielipiteistään eikä etsi seuraa. Miian suututti koska torjui miian lähetelyjä täällä eikä suostunut siihen lepertelyleikkiin mihin miaa häntä maanitteli ja kosiskeli.

• Sivusta

Häpeä vaan höpinöitäs tosiaan K nainen Miia vai mikä olet se on ihan varmaa että pelle olet, sen olet monin tavoin osoittanut. Etkä sinä mikään sinkku ole sen on sun narsismista kärsivä miehesikin joutunut kokemaan.

• Werdi_cal
        Sivusta kirjoitti:

Häpeä vaan höpinöitäs tosiaan K nainen Miia vai mikä olet se on ihan varmaa että pelle olet, sen olet monin tavoin osoittanut. Etkä sinä mikään sinkku ole sen on sun narsismista kärsivä miehesikin joutunut kokemaan.

tämä K-nainen on sinkku. Se sun K-naises ei ehkä ole. Tämä on. Se on aivan varma juttu. Älä jätkä suutu vaikka palstoilla naiset torjuu. Kato se on miehen osa. Uutta palstarakasta putkeen vaan. Tällä naisella on jo joku mielessä jonka takia et häntä saa hurmattua täällä.

T

• Sivusta

Ei ole älä höpötä. Mietippä miksi se täällä kirjoittelee jos irl olisi mahdollista niin eiköhän sitä kautta hoitaisi. Kaikki täällä olevat on epätoivoisia luusereita jotka ei uskalla tai jokin muu syy miksi eivät kaivattuansa saa. Siinä kirpaiseva totuus.

• Werdi_cal
        Sivusta kirjoitti:

Ei ole älä höpötä. Mietippä miksi se täällä kirjoittelee jos irl olisi mahdollista niin eiköhän sitä kautta hoitaisi. Kaikki täällä olevat on epätoivoisia luusereita jotka ei uskalla tai jokin muu syy miksi eivät kaivattuansa saa. Siinä kirpaiseva totuus.

Eihän hän kirjoitakaan sille miehelle kun se viestii sille puhelimeen ihan numeroon.
        Tännehän K kirjoittaa vain mielipideasioista keskustelua
        Senhän takia se torjuu täällä lähentelyt!

• rautalangastaolkaahyvät

Täällä jatkuu saman trollinperkeleen mielikuvitushahmojen spekuloiminen. Ei ole mitään eimianaista, knaista tai mitään muutakaan. Ei sinkkua, ei naimisissa olevaa vaan edelleen ihan se yksi ja sama ikuinen huomiohuoramies joka tykkää spekuloida toisten avioliitoilla ym asioilla mistä ei tiedä mitään. Netissä kyyhöttämällä ja pelkkiä vihamiehiä nykyään ympärillä kun ei oikein pääse käsiksi toisten elämään vaikka onnistuisi jotain apukoulutietomurtotaitoja käyttämään hei nainen tiedän koirasi nimen jee

• Onnetonluuserioot

Sosiopaatti-nainen esiintyy miehenä jälleen ,sen kuviot on jo nähty.Luuseri.

• eivoimuutatoivottaa

Ei. Kyllä se on ihan kuulr toisinpäin, kuten sulle on monella äänellä yritetty pihua, mutta höyrähtänyt mikä höyrähtänyt. Lykkyä pyttyyn sinne pimeyteen

• Tyttelisodottaa

Tajuttu on. Lopeta se turha vouhotus. 😁

• hiljaatakavasemmalle

Sitähän minäkin.

• Hahahahhahaha

Huvittavia kun nämä palstan harakat ja muut ihme friikkihyypiöämmät ei voi vastustaa kiusausta olla vastaamatta näihin viesteihin 😂😂🤣 Otetaan vissiin henkilökohtaisesti koska niin moni kohta osuu itseensä? Taitaa olla viestissä syyt miksi ootte jäänyt yksin ruikuttamaan 😭😭😭😂😂😂

• Voisikomitenkäänolla

Eiköhän noi kommentit oo joltain sivullisilta lukijoilta, jotka eivät edes oleta aloituksen olevan itselleen?

• dfsasfdfg

Erikoista että sivulliset lukijat ovat valmiita tuomitsemaan itselleen tuntematonta aloittajaa ja itselleen tuntematonta kohdetta.

eikun unohin koska otatte kumminkin itseenne oli syy mikä tahansa :DDD

• Harmiöisita

Aika hiljaista............

• kortsuUnohtu

Helppo sanoa kun et tiedä mitä tapahtui. Fiksut olis selvittänyt asiat kasvotusten, mutta me ei taideta sellaisia olla.

• Anonyymi

Pillerit pillerit!🙃🙃🙃 Ei unohtunut.

• Anonyymi

Tais osua käkättimeen 🤣🤣🤣🤗

• Anonyymi

Ei kai se tajua, jos et sano! Kukaan ole ajatusten lukija. Turha täällä renkuttaa tota samaa, jos et sanotuksi hänelle itselleen saa. Ihan voit sitten syyttää itseäsi siitä, jos hän ajattelee sun pitävän hänestä.

• Anonyymi

Aikaa jo monia monia vuosia. Tiedoksi sulle😂🤣

• Anonyymi

Hihihii! Avioliitto on jo nähty. Enkä ole uusioperheen kannalla. Näin on sopiva😃

• Anonyymi

Hah hah ei ole mitään miioja. K nainenkin on mies tai lähellä oleva katkera akka joka on itteensä täynnä niin että hänen pienet lapsensakin sen huomaavat. Toivotaan että kompastukset kasvattavat🤩

• Anonyymi

Edellinen arvatenkin Knaisen kirjoittama. Yrittää sälyttää omia kirjoituksiaan jonkun toisen tekemiksi🙄.

• Anonyymi

Knainen on tuo ihan sama yleistörppö joka naisina täällä kirjoittelee ja jotkut hölmöläiset perässä syyttelee syyttä suotta milloin ketäkin yksineläjää tai perheenäitiä. Ihmiset on välillä niin tyhmiä, että pää räjähtää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Knainen on tuo ihan sama yleistörppö joka naisina täällä kirjoittelee ja jotkut hölmöläiset perässä syyttelee syyttä suotta milloin ketäkin yksineläjää tai perheenäitiä. Ihmiset on välillä niin tyhmiä, että pää räjähtää

Niinpä!!

• Anonyymi

Täällä on mielipiteitä moneksi. Kunhan eivät riitele. Kehittävät keskustelut opettavat😀

• Anonyymi

Mitä jos nämä kymmenet ihmiset olisi samassa huoneessa mitä tapahtuisi😘

• Anonyymi

Luulisi tuon aloittajan jo ymmärtävän on vastauksensa saanut.

• Anonyymi

miten voin tajuta, jollet puhu mulle mitään tuntemuksiasi?

• Anonyymi

Jotkut ihmiset todellakin luulevat että toiset pystyvät lukemaan ajatuksia, silloin he eivät puhu mitään. Kaikki eivät kuitenkaan ole teletappeja. TelePaatteja, TeleVeneitä.

Tele=kauko, tele-visio=kaukonäkölaite, tele-portti=kaukoportti, tele-phone=kauko-phone.
        Kaukoputki on siis TelePutki, josta pääseekin jo TelePotkuun, eli KaukoPotkuun, Kaukolaukaukseen jalkapallossa.... tuostakin voi vielä jatkaa mielihuvituksella sanailua.

• Anonyymi

Tajuan. Kiitos tästä T**i

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      50
      2912
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      90
      2561
    3. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      114
      2022
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      38
      1708
    5. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      30
      1564
    6. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      80
      1496
    7. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      97
      1428
    8. En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista

Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si
      Ikävä
      3
      1374
    9. Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?

Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.
      Maailman menoa
      279
      1365
    10. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1284
    Aihe