Alle 23v EI KANNATA MENNÄ TÖIHIN !

23ikäraja

Alle 23v EI KANNATA MENNÄ TÖIHIN !
Ja miksi ?
No alat saamaan vasta 23v eläkettä kerrytettyä !
Eli alle 23 ei kannata mennä töihin !
Hallitus on tämän määränny !

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykyäänei

      Ennen sai eläkettä 15v eteenpäin !

    • näinlasketaan

      Laskukaava 68v -23v =45v työelämää !

    • itkettääköyhääny

      Meiltä jotka ovat 60-70luvulla syntyneitä ME HÄVITTIIN 8v eli 8vuodelta ei saada työeläkettä !

    • rosvojakaikki

      Tämän takia en äänestä huijareita eli en äänestä ketään !

    • sairaslomallaloppuelämän

      Tämän takia en äänestä enään ketään koskaan !
      huijareita kaikki sanovat eivätkä pidä lupauksia !
      Aina köyhältä viedään, vaikka rikkailta ei viedä, eikä vähennetä mitään !
      Olen sairaslomalla loppuelämän tän takia ja vaikka piruuttaan !
      Irwin laulo oikein.

    • hohhoijaaat

      Uskotko tosissasi, että 3kk määräaikasopimuksilla, 0-tunti sopimuksilla, osa-aikatöillä, palakttomilla työkokeiluilla ja harjoiteluilla, saat jotain eläkettä vielä?

      Minä olen jo tottunut ajatukseen, että eläkkeeni tulee olemaan sosuminimiä pienempi.

      En tunne yhtään alle 30 vuotiasta, joka olisi vakituisessa työsuhteessa! Tuleva sukupolvi ei tule ikinä saamaan mitään eläkkeitä! Kuoleman asti sossuminimillä ja palkattomilla työkokeiluilla, siinä on sun tulevaisuus maailman onnellisessa maassa!

      • Anonyymi

        Mulla oli 2 alle 30 vuotiasta töissä.
        Yritin usean vuoden tehdä niistä työntekijöitä
        Totuus tuli viime syksynä vastaan kun tein laskelmia etteivät tuottaneet yritykselle mitään.
        Palkankorotuksia olivat vailla.
        Nyt ihmettelevät että mistä löytyy töitä.
        Nyt teen vanhimman työntekijän (58v) töitä kahdestaan ja nautin vapaudesta ja siitä ettei tarvitse olla lapsenlikkana vaan saan tehdä omaa työtä.


    • äänitarjolla

      Ja nyt kun vielä selvität, milloim tuo eläkesääntö (ettei alle 23veenä kartu) muuttui, niin äänestän sinua.

    • koskamukamuuttunu

      Koska muka se on muuttunu ?

    • vihaksi_pistää

      Nykyään eläke alkaa kertyä 17-vuotiaasta. Itse tuli aikoinaan tehtyä nuorena töitä alle 23v ja minulta huijattiin 4v eläkekertymä liian nuorena tehdyistä töistä ja opiskeluaikojen pätkätöistä.

    • Jos 23 vuotiaaksi asti työttömänä (5 vuotta) odottelee, ei töitä tarvitse paljoa enää hakea ainakaan siinä toivossa että niitä saisi.

      • ioihuoinp

        valtaosa nuorista opiskelee ja työnhaku alkaa vasta valmistumisen jälkeen. Siihen voi mahtua kesä- ja pätkätöitä, joista tuskin elekettä kertyy.


    • normaali.ihminen

      Kyllä voi tehdä töitä pimeästi.
      Tai sitten ei lainkaan niinkuin muutkin normaalit ihmiset.

    • hyöty.hommaa

      Sisarukset hoisivat ennen veliään ja siskojaan kotona.
      Nyt ei aika riitä puhelimien hieromiselta.

    • rsthtstr

      Eikö oo muutakaan hierottavaa

    • Anonyymi

      Tuo on historiaa ja itse olen sen uhri. Nyt saa ja lisäksi äitiyslomilta ja mistä kaikesta muusta. Tuo 23 v on mennyttä, onneksi nykyihmisille.

    • Anonyymi

      Yleensä ei kannata koskaan mennä töihin, koska ne ovat huonosti tuottavia niitä tekeville. Kun ikänsä jaksaa olla sossun asiakkaana, niin mikäpä siitä on sitten eläkeikään tullessaan siirtyä ansaitulle eläkkeelle ja kansalaispalkalle loppuiäkseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe