Työn pahvikotelossa lukee:
”L’Incontro” (kohtaaminen?)
Di Giuseppe Antonello Leone
Matrimonio di Francisco e Gabriella,
3 settembre 2011.
Eli onko työ häälahja gabriellalle ja franciscolle ?
Katsoin wikistä, että taiteilija on ainakin tunnettu.
Työssä numerot 75/300 ja 2003/09 (signeerausajankohta). onko sarjan 75 työ? Kun en taiteesta mitään tiedä, muuta kuin että työ on upea ja aito, eikä vedos. Vahaliitukin tuntuu sormissa kun varovasti koetti.
Toki työn rahallinenkin arvo kiinnostaa, vaikka en sitä myymässä ole, vaan kehystän seinälle.
Toki, kun on ilmeisesti henkilökohtainen häälahja(?), niin jotenkin harmittaa, että työ on päätynyt minulle, kun se pitäisi olla rakastavaisten seinällä.
Se meinattiin heittää roskiin, mutta pelastin kun miellytti heti silmää ja jo kaukaa näki, että todellisen ammattilaisen työ.
Sain Giuseppe Antonello Leonen työn
5887444688
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688