Olen todella iloinen puolestasi. Lämpimät onnittelumme.
Onneksi olkoon Mika Flöt !
4
93
Vastaukset
- Anonyymi
vihreiden kansanedustaja varalla! matkailijat varokaa kuusamoa koska siellä on sitä uraania. kannattaa mennä lomalle vaikka kittilään tai pallakselle!
- Anonyymi
Kuusamossa Mika Flöjti- nimisen miehen (vihreiden kansanedusta?) mukaan on uraania vyöhykkeissä. Olen jo vuosia lomaillut ja mökkeillyt alueella, mutta nyt luulen että juuri todettu melanoomani johtuu oleskelusta Kuusamossa. Harkitsen jatkossa Kuusamoa matkailukohteena.
- Anonyymi
Kuusamossa on hirveesti syöpätapauksia, Tsernobyl ei sinne ehtinyt vaan suurimmat keskittymät tuli jonnekin Jyväskylän seuduille, mutta kyllähän tuolta itärajan takaa on tullut paljon skeidaa, muistan yhdenkin talven Sallassa kun havupuista neulaset lähti, tähän vielä uraanipitoisuus niin tilaisin jo muuttoautoa.
- Anonyymi
mika flöjtjin tuoma informaatio on varmasti totuudellista, sillä hänen vastuunsa kansanedustaja on esiittä totuuteen perustuvia näkemyksiä, joilla edistetään hyvinvointia. Siksi Kuusamo luontomatkailun pitäjä tulisi arvioida uudestaan ja muunkin valtiovallan edustajien (kuin pelkän varakansanedustajan) tulisi ymmärtää vastuunsa kansalaisten turvallisuuden huolehtijana. Tällainen peli ei enää vetele, että valtiovalta ei pätkäkään piittaa kansalaisten turvallisuudesta.
Turisteille tulisi siis jakaa parempaa tietoa Kuusamon alueen riskeistä heidä turvallisuudelle. Kuka lomalainen nyt haluaisi mennä pitäjäään nauttimaan puhtaasta luonnosta ja sitten jälkee päin selviääkin, että ollut vaarallisella säteilyalueella. Mika Flöjt tekee hienoa työtä ottaessaan kotipitäjänsä ympäristöriskit esille ja hänen uhrautuvaisuutensa on hämmästyttävää, sillä moni olisi jo tuossa vaiheessa vaihtanut paikkakuntaa. Oikein hienoa kansanedistajatyötä siis. Kiitos sinulle Mikä Flojt!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup676060Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344294Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1062037- 631485
- 541205
- 2611147
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1281027Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49856Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31783Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39765