Käsikädessä

Rutistukset

Kylläpä nämä kaksi perheenäitiä Hanna ja Sanna aiheuttivat melkoisen yllätyksen vaaleissa. Molemmat menivät läpi, eikä kumpikaan rimaa hipoen, vaan reilusti ilmaa väliin jättäen. Nyt me jäämme odottamaan teiltä toimia maakuntamme ja kuntamme parhaaksi. Älkää linnoittautuko "kylläminätiedän" naamion taaksi, vaan liikkukaa ja tiedustelkaa, mitä kuuluu ja mistä kenkä puristaa?

10

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo-Kumpulainen

      Saamme odottaa heiltä hyvää Okuun mutta emme saa pitkästyä, heitä on ainoastaan kaksi päättäjää kun 198 muutakin porukassa on.
      Ryhmäkuri on sellainen joka estää sooloilun ja toinen ainakin jää oppositioon miettimään Sipilän johdolla mitä pahaa puolueensa on tehnyt...
      Varmaa ei ole Antikaisenkaan hallituksessa istuminen, voi olla että persut pelaa itsensä oppositioon jääräpäisten oppiensa mukaan.
      Ainoa varma mitä he voivat tehdä on Okun mainostus maailmalla sikäli kun suojatyöltä jää aikaa. Toki voimme olla ylpeitä heistä, saivathan he suurimman osan äänistä ulkokuntalaisilta vaikka ovatkin oudosta kummusta...

      • Ystävät

        Ei sinukaan lampussa tuore öljy näy palavan.


    • Neteoteipuheet

      Miksi S.A esiintyi vaalikuvissa vanhalla nuoruuden aikaisella kuvallaan?
      Vanha sanonta sanoo: jos epärehellinen pienissä, niin kuinkas sitten suurissa?

      • Keväättäpukkaa

        Jos nyt kuitenkin hieman pettelis...ettei ihan kokonaan palj...
        :)


      • 585668

        Kyllähän hän on ollut viime päivinä ihan omana itsenään, lehdissä ja telkussa, mutta kun toisille tulee tappio niin mennään näköjään aina henkilökohtaisuuksiin kuten ulkonäköön tällä kertaa, ei ole muuta enää häviäjillä varastossa.


      • Anonyymi

        Pitäähän se saada edustavampi kuva.. Ettei kaikki paljastu, totuuksista nyt puhumattakaan


    • Puupäätpeeaatedelleen

      Ja H.H oppositioon puuastelemaan soteuudistusta yhdessä A.V.n kanssa.
      Eihän se ole maksanutkaan vasta kuin 210 milj.
      Helppoa, kun ei ole omat rahat liossa, kuten ei aiemminkaan...

    • HS-anna

      Tulee käymään niin, että Sanna ja Hanna joutuvat molemmat oppositioon. Persut menevät sinne periaatteittensa orjina ja Kepu menee nuolemaan haavojaan ja toipumaan hyvän pääministerin synnyttämiä patteja. Asiallisella oppositiopolitiikalla H. ja S. voivat oman ryhmänsä kanssa nousta paikkakuntaa ajatellen arvoon arvaamattomaa. Toivotaan näin.

      • 986568

        He on eduskunnassa ja toiset köpittää keppien kanssa murjottaen joka asiassa


    • Katseeteteen

      Saapa nähdä kumpi näistä meidän kuuluisuuksista nousee ensimmäisenä puhujapönttöön kertomaan meille tavallisille talliaisille , kuinka he tulevatrakentamaan omalta osaltaan tätä maata, jota me kaikki ikään ja sukuopleen katsomatta rakastamme. Sitä hetkeä minä ja monet muut kaidan tien kulkijat odotamme kovasti. Heille annetaan varmaan tulevan kesän juhlissa tiloaisuus kertoa jotakin suuren mailman tapahtumista. Vielä kerran onnea Teille molemmille. Nuoruus ja keski-iän kynnys paiskatkoot kättä toisilleen ja kevein askelin kiiruhtaen sipsutelkoot yhdessä eteen päin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1022
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      802
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe