Naisen nautinto seksissä

Todellinennainen

Ahistaa miljoonat ketjut naisen orgasmista yhdynnässä ja voivottelut ja surkuttelut jos nainen ei orgasmia yhdynnässä saa. Tai edes yritä saada. Siksi haluaisin nyt puhua siitä, mikä muu voi seksissä olla naiselle ihanaa. Oonko mä ihan outo, kun olen todella seksuaalisesti halukas miestäni kohtaan, vaikka en olekaan yhdynnässä lauennut? En yleensä edes halua mitään käsikopeloita mieheltä, tai suuseksiä tms, vaikka sen kerran kun hän sitä oma-aloitteisesti kerran halusi antaa, tulin hyvin kosketetuksi tästä aloitteestaan ja tunsin itseni halutuksi.

Mutta. Seksi EI välttämättä todellakaan ole pelkkää ankeaa velvollisuutta, vaikkei nainen orgasmia saisikaan. Tästä puhutaan aivan liian vähän ja se on huono juttu, koska se ihan turhaan masentaa niitä naisia jotka eivät yhdynnässä onnistu laukeamaan. Musta koko naisen seksuaalisuus perustuu vähän muille jutuille. TOKI tämä naisen kohdalla vaatii sitä, että hänellä on hyvä mies. Ehkä mielellään myös komea. ja tässä ekanakin pitää jollain tasolla hyväksyä se, että naiset tarvitsevat komean, mielellään"oman tasonsa yläpuolelta" olevan miehen. Se täytyy hyväksyä siksi, koska muuten nainen ei pysty nauttimaan seksistä välttämättä ollenkaan, vaikka en tällä itsekään halua ketään masentaa. Varmasti luonteella on suurempi merkitys vielä, mutta mies, sinä itse tiedät, että pystyt kyllä saamaan orgasmin ja seksistä nauttimaan myös vaatimattoman näköisen naisen kanssa, joten pois se ininä, että naiset on niin kranttuja! SINÄ tässä olet etuoikeutettu, eikä se nainen joka tarvii niin paljon enemmän nauttiakseen seksistä ja saadakseen siitä elämäänsä voimavaran!

Mutta. Miksi haluan seksiä mieheni kanssa, ja paljon ja joka päivä suunnilleen? Mikä siinä mulle merkkaa? Haen tässä jotain yhteistä nimittäjää kaikkien naisten seksuaalisuudelle, tai ainakin valtaosan. Jostain syystä koen mieheni hyvin viehätysvoimaiseksi. Tiedän ettei hän ole täydellinen, mutta hänessä on tietyt jutut, jotka saavat minut syttymään ja haluamaan häntä. No hän ON komea. Sen merkitystä olen miettinyt, ja jopa sitä olenko itse ihan pinnallinen tyyppi jos haluan miestä hänen hyvän ulkonäkönsä takia. Hyvä ulkonäkö tuo ihmiselle myös hyvää itseluottamusta, mikä myös on ainakin naiselle hyvin vetovoimainen juttu. Vaikka elämä ei tässä reilua olekaan. Mutta huom. vaatimattomamman näköinen mies, pystyt kyllä tekemään jonkun sellaisen naisen onnelliseksi, jonka sinä pystyt saamaan ja tulet nauttimaan seksistä hänenkin kanssaan, joten edelleen vaikka miksi ätmiksi itsesi kokisit ja naiset narsisteiksi, SINÄ olet tässä se etuoikeutettu tapaus jonka elämä on helppoa ja hauskaa!

No niin, kun miehellä on riittävästi miehekkäitä ominaisuuksia, nainen alkaa kaivata hänen rakastavaa ja ennen kaikkea haluavaa ja himoitsevaa kosketusta. Tää on musta naisen seksuaalisuuden kulmakivi: olla sydämensä vieneen, ihailemansa vahvan miehen halun kohteena. Huomata että itsellä on kuin onkin suuri seksuaalinen valta ja vetovoima juuri tuohon mieheen. Siinä nainen kuin nainen, yhdynnässä orgasmin saamatonkin, yleensä kiihottuu voimakkaasti ja tuntee suurta seksuaalista mielihyvää koko ruumiissaan. Hän alkaa odottaa ja haluta miehen aktiivista toimintaa, että hän miehekkäästi ottaa naisensa. Avaa hänen nappinsa, riisuu vaatteet ja uuh työntyy hänen sisäänsä. nainen kokee usein tuon hetken jo eräänlaisena orgasmina kun mies tulee sisään. No niin ei kyllä ollut tarkoitus kirjoittaa mitään seksinovellia. Rintojen silitys voi tuntua todella hyvältä. No itselläni on aika pienet joten siksi tykkään enten silityksistä vaatteiden päältä, mutta kiihottaa kumminkin.

Moni nainen kokee sen ikäväksi, jos mies ei pystykään laukeamaan, pahemmaksi kuin jos ei itse tule. Tämä ei ole mitään tylsää (tässä kohden tylsää) epäitsekästä ajattelua ja muille hyvän suomista, vaan koska naisen seksuaalisuus rakentuu paljon just sille haluttuna olemiselle (ei kenen tahansa vaan just sen upean yksilön, joma on valinnut monista naisista juuri minut), niin miehen orgasmi on naisellekin tietynlainen seksuaalinen täyttymys. Varsinkin itsestään epävarmalle naiselle. Näin paljon hän minua haluaa ja minusta nauttii. Näin ihana minä hänestä olen! Ja jos todella jonkin sorttisesta alfauroksesta on kysymys, niin tämä johtopäätös on tottakin, koska kuumimmat kollit eivät edes halua seksiä kenen tahansa naisen kanssa (huom. olen kristitty ja minusta seksi on sallittu vain avioliitossa tai EHKÄ myös varmasti avioliittoon tähtäävässä suhteessa, joten näistä puheista huolimatta en kannata mitään useita kokeiluja vaan valinta on tehtävä muun kuin seksikokeilujen perusteella). Naisesta myös usein miehen laukeaminen tuntuu upealta, kun kalu muuttuu isoksi ja kivikovaksi ja orkun aikaiset työnnöt ovat aivan erityisen himokkaita ja kiihkeitä. Kaikkihan nyt tykkäävät kumppanin kiihkeydestä ja intohimoisuudesta, koska se kertoo siitä miten paljon hän rakastaa ja haluaa juuri sinua. Mun mies lisäksi on ihana ja jää pitkäksi aikaa makoilemaan päälleni tai missä nyt onkin ollu

6

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todellinennainen

...t seksin aikana. Lähetyssaarnaaja on ihanan romanttinen asento, takaa päin joskus seksuaalisesti nautittavampi koska siinä korostuu enempi pimpsa ja sen tuntemukset ainaki mulla.

Mutta. Tämän jälkeen oloni on todella hyvä ja jos tämä toistuu elämässäi säännöllisesti, olen onnellisempi ja tasapainoisempi kuin ilman tätä. Nautin miehestäni hyvin paljon, tiedän että naurettavankin paljon koska ei hän nyt periaatteessa niin ihmeellinen ole ja muut löytäisivät hänestä paljonkin vikoja, mutta jospa tämän ei nyt tarvisi olla minulle ongelma kuitenkaan? :) Ihan vasta sain itseni kiinni siitä että pillahdin itkuun rakkaudesta, kun ajattelin mieheni alkavan rakastelemaan minua. Kaikki tämä ilman orgasmia. Olenko tyhmä ja mun pitäis heittää moinen mies pellolle, joka ei pysty tuottamaan mulle orgasmia?? Vaikka käyn ihan kuumana jo suutelemisesta hänen kanssaan ja kaikista hänen hassutteluistaan...

Ehkä kysymys mitä myös haluaisin pohtia, on, että missä ollaan menty metsään jos seksissä ei enää muusta ole kysymys kuin naisen orgasmin metsästyksestä? Musta silloin pahimmillaan seksistä on tehty pelkkää akrobatiaa, kun kysymys on rakkautensa kohteen kohtaamisesta ja hänen lähelleen pääsemisestä. Ja näillä ajatuksilla vaan lyödään maahan niitä naisia, joilta yhdyntäorgasmi ei onnistu. Eikä se palvele totuutta, jos viitataan kintaalla näille muille tekijöille seksissä, jotka voivat tuottaa naiselle huimaa nautintoa. Eikö nautinto ole minkään arvoinen, jos se ei ole orgasmi? Entä jos se on orgasmiakin voimakkaampaa nautintoa? Eihän ihminen aina orgasminkaan aikana esim. ääntele mielihyvästä, mutta moni nainen voihkii nautinnosta seksin aikana, vaikka ei orkkua saisikaan, että ehkäpä hän kokeekin silloin jotain orgasmiakin voimakkaampaa mielihyvää?

• Todellinennainen

Tää kaikki oli toki vain mun näkökulmani asiaan, joka tosin perustuu myös sille mitä ole muidenkin naisten suista kuullut, ja mielelläni kuulisin muidenkin ajatuksia aiheesta. :) Saa esittää myös täysin vastakkaisen mieipiteen!

• Todellinennainen

Työnnä ite hullu

• Tarkennustakiitos

Saatko orgasmia muulloin sitten, omin sormin tai lelujen avulla. Meilläkin vaimo väitti että munan saanti riittää, mutta seksi kuitenkin väheni koko ajan osoittamastani huomiosta ja haluista huolimatta. Kun aikanaan hankki värisevän hieromasauvan, kokeillessaan yllätyksekseen tuli alle 10 minuutin, tuo hetki eli orgasmin löytäminen oli käännekohta suhteessamme, nykyään seksiä todella usein, lelut jääneet kaappiin ja hän saa sormeni tai kieleni avulla joka kerta, ei yhdynnässä kuitenkaan saa.

Eli vaikka et nyt kykenisi miehen kanssa laukeamaan, kuvittelehan kuitenkin tilanne, että joka kerta saisit? Vaikka sitten kädellä tai lelulla klitalta auttamalla yhtyessänne?

Olisi kiva myös tietää ikäluokkasi. Hienoa että joka tapauksessa nautit seksistänne ja himoitset miestäsi, asetelma ei ainakaan hankaloita orgasmisi löytämistä myös naidessanne :)

• Todellinennainen

Ikinä ei tiedä mihin elämä etenee, mutta musta tuntuu että lelut veisivät multa kyvyn keskittyä seksin romanttiseen puoleen eli mieheeni. Se muuttuisi juuri tuollaiseksi akrobatiaksi. Mutta ei ehkä selviä muuten kuin kokeilemalla. Tuntuu että masturbaatio häiritsisi yhdyntää ja samoin yhdyntä masturbaatiota, joten paras pitää nämä erillään. Mutta mistä sitä ikinä tietää, mihin vielä intoutuu. :)

• Tarkennustakiitos
        Todellinennainen kirjoitti:

Ikinä ei tiedä mihin elämä etenee, mutta musta tuntuu että lelut veisivät multa kyvyn keskittyä seksin romanttiseen puoleen eli mieheeni. Se muuttuisi juuri tuollaiseksi akrobatiaksi. Mutta ei ehkä selviä muuten kuin kokeilemalla. Tuntuu että masturbaatio häiritsisi yhdyntää ja samoin yhdyntä masturbaatiota, joten paras pitää nämä erillään. Mutta mistä sitä ikinä tietää, mihin vielä intoutuu. :)

Entä saatko masturboidessasi orgasmin? Miten sen teet, ilmeisesti sormettamalla klittaa? Ikäsi suurin piirtein

Ei miehen sormet klitoriksella mitään akrobatiaa vaadi vaikkapa lusikka-asennossa, kylläkin sen että yrittää pitää kättä melko rentona. Nuollessa pari sormea sisällä auttaa monesti naista saamaan orkun.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2338
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2233
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1554
    4. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      118
      963
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      893
    Aihe